Olen parivuotta kulkenut tuntosarvet pystyssä ja yrittänyt tunnistaa naisten suuntaumuksia, aina kun tuntuu että tärppää niin ilmestyykin mies ja lapset kuvioihin. Missä ihmeessä te tapaatte toisenne jos baareja ei oteta lukuun ?
En tunne yhtään lesboa..
4
1221
Vastaukset
- ....................
Eiköhän olisi helpoin aloittaa sieltä helpoimmasta - mene sinne, missä on varmasti muita. Tarviiko sitä huonolla homotutkalla kaupungilla epätoivoisesti yrittää?
Baarit, bileet, chatit, deitti-ilmoitukset, gay-tapahtumat jne..
En tajua, mikä niissä baareissa niin luotaantyöntää? Moni lesbo menee sinne tapaamaan toisia. Antaa itsestään nyt sen verran, että vaivautuu paikalle. Otat heterokaverin mukaan?
Selvinpäinkin voi sinne tulla! Silloin näet kaiken, pystyt keskustelemaan ja osaat bongata ne toisetkin kaltaisesi, jotka ovat baarissa "pakosta" etsimässä vaikkapa juuri sinua. Tutustukaa, menkää ulos ja älköö vaikka enää ikinä sen jälkeen tulko baariin.
On käsittämätöntä olettaa, että sut tunnistetaan kadulla ja siitä jotain lähtis. Mulla on hyvä homotutka, mutta saan sillä vain satunnaisia katseita kadulla - ei kukaan minua koskaan ulos siellä pyydä! Enkä myöskään itse mene jututtamaan lesboksi tunnistamia henkilöitä. Nämä liikkeet kuuluu jonnekin aivan muualle.
Vastaan kysymykseesikin vielä. Jos baareja ei oteta lukuun, niin en olisi tavannut nykyistä tyttöystävääni. Eli, sen olisi täytynyt olla juuri se peräänkuuluttamasi ihme? Kummallakaan ei ole baareja vastaan mitään, kumpikin tykkää bilettää, mutta harvemmin siellä enää käydään, kun seura jo on.- Uneksijatar84
tästä kaupungista ei löydy yhtä ainoata gay baaria... Näin minun tapauksessani... Lisäksi en ole vielä deitipalveluista bongannut yhtäkään tässä kaupungissa asuvaa lesboa.
Täytyy sanoa että jotenkin turhauttavalta tuntuu täällä asua. - baareissa
käymiseen...niinpä tapasin rakkaani pallokentällä =)
- Lesbo
baareissa kirjoitti:
käymiseen...niinpä tapasin rakkaani pallokentällä =)
cafeessa toisiin lepakoihin, sitä kautta saat tuttavuuksia, ja joku voi kenties asua samalla paikkakunnallakin tai ainakin lähellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m533837Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163685Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983481Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813287Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363069Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582558- 502445
- 1032295
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142079Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182079