Kohta menee hermot imetyksen kanssa! Vauvalla 7 vk, on pahat ilmavaivat ja parin minuutin imemisen jälkeen alkaa kauhea kiemurtelu, hotkiminen ja tuskainen itku rinnalla. Tätä on ollut melkein alusta saakka. Pullosta syö rauhallisemmin. Löytyykö mitään vinkkejä?? Kohta luovutan ja lopetan imetyksen....
imetys
4
558
Vastaukset
- Ade
Oletko koittanut nostaa vauvaa välillä pystyyn syötön aikana? Röyhtäisy helpottaa vauvan oloa ja syöminen voi useimmiten jatkua. Jos maitoa tulee suihkuamalla niin liikaa maitoa voi yrittää pumpata pois ennen kuin syöttää vauvaa. Syöttäminen pystyasennossakin voi vähentää vauvan ilmavaivoja. Nämä ovat kyllä tod. yleisiä ohjeita, mutta toiv. olisi jotain hyötyä!
Meilläkin on ollut välillä samankaltaisia ongelmia, mutta olen vain jatkanut ja ongelmista on selvitty ainakin toistaiseksi. Uskon, että teilläkin alkaa imetys sujua, kun vain jaksat ja jaksat...tiedän sen olevan toisinaan epätoivoista! - äiti
vauvaa kannattaa röyhtäyttää välillä ja sit voi jatkaa taas syöttämistä.yleensä se helpottaa vauvan oloa.
- Elokuun äiti
meillä oli ihan sama homma. Siihen ei auttanut mikään muu kuin sitkeä jatkaminen ja säännöllinen Disflatyl-tippojen käyttö. Aloitettaessa niitä, on syytä muistaa että alkavat tehota vasta n. 2-3 pv kuluttua. Älä hermostu, koita jaksaa. Se loppuu ihan varmasti ja on ihan normaalia. Minä nukutin vauvaa myös jonkunverran masullaan, mutta vain kun itse olin valveilla jotta sain tarkisteltua välillä että on hengissä. Sekin auttaa.
- maitoa
Tuleeko sulta paljon maitoa suihkuamalla? Tällöin vauva yleensä irrottaa otteen ja alkaa itkeä ja tietenkin jos maitoa suihkuaa, niin tulee sitten paljon sitä ilmaakin ja mahaan sattuu. Jos tämä siis ongelma kokeilepa ostaa rintakumit, jonka avulla imetät. Se estää maidon suihkuamisen vauvan suuhun jolloin vauva ei saa niin paljon ilmaa ja helpottaa mahakipua. Kokeiltu juttu ja meillä ainakin toimi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493807
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613724Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062851Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522589Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211739Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261