Kun on tullut sekoiltua, niin olen käyttänyt järjestelmän palauttamista aiempaan kokoonpanoon, ja homma on sillä siisti.
Enpä tiennyt miten raskas toiminto sen on. Olen palauttanut järjestelmän kolmeen kertaan aikaisempaan, ja joka kerta kone on tallentanut ne palauttamiset kokonaisuudessaan.
Niinpä sitten polulle: Ohjauspaneeli > Suorituskyky ja ylläpito > Vapauta levytilaa kiintolevyllä > Uudelleenjärjestäminen levylle C > Lisää vaihtoehtoja > Järjestelmän palauttaminen ja nappi Järjestä, silloin poistuvat muut palauttamistiedostot paitsi viimeinen. Koneeseen putkahti 12 % vapaata kiintolevytilaa.
XP:llä levytilaa lisää.
6
550
Vastaukset
- 12 % lisää.
ÄÄh.
- ...
Oma Tietokone -> Ominaisuudet -> Järjestelmän palauttaminen.
Järjästelmän palauttaminen kannattaa ottaa pois käytöstä muilta kuin Windowsin asennus-asemalta.
Ja säätää sen käyttämä tila minimiin, jos kovalevyn koko lasketaan kymmennissä gigatavuissa. Muutamalla palautuspisteellä luulisi kaikkien pärjäävän.- paekka sentään!
Ja 57 973 kertaa sama!
NYT vasta hokasin melko "vereksenä" XP´n käyttäjänä!
Olen ollut jossain mielessä fiksu!
Ei ole päiväkausien muistioita järjestelmänpalautuskansiossa!
OU JEE! Kun ei "pelkää" koneensa hajoamista ihan äkkiseltään ja asioita funtsii...
THANK YOU! - Ihan varta vasten ?
paekka sentään! kirjoitti:
Ja 57 973 kertaa sama!
NYT vasta hokasin melko "vereksenä" XP´n käyttäjänä!
Olen ollut jossain mielessä fiksu!
Ei ole päiväkausien muistioita järjestelmänpalautuskansiossa!
OU JEE! Kun ei "pelkää" koneensa hajoamista ihan äkkiseltään ja asioita funtsii...
THANK YOU!Tämä palsta on vasta-alkajille.
- mulla
ohjauspaneelissa ei ole Suorituskyky ja ylläpito kohtaa.
- Noita
Jos ohjauspaneelissa käytät "vanhaa" näkymää, tuo löytyy suoraan Järjestelmän kautta. Tai vaihtoehtoisesti Oma tietokone, oikealla klikkaus > Ominaisuudet > Järjestelmän palauttaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026558
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h874987Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1073238Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p313098Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262285Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191656Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961281Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391242Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311146- 48924