Kuka tunnetaa kuoleman jälkeen?

Pepe

on Sillnpäätä on Taipaletta on monta muuta mutta esin Jari ei päässyt heti kuninkaaksi miksei vaikka on kuulemma niin jos olisi niin miksei päässyt heti Olavi virta tunnetaan ja kuunnellaan 30v kuoleman jälkeen miten muut?kuunnelkaa Jarin laulamana Nature boy eli Luonnonlapsi ja sitten virran niin ymmärrätte kuka on Suurin Kuningas

5

472

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Inkeri

Kenen tahansa muun laulajan vertaaminen Virtaan on vähän epäreilua pelkästään jo uran pituuden vuoksi. Virran ura kesti yli 30 vuotta ja hän ehti levyttää yli 600 kappaletta, joista monet vielä kahteen kertaan.

Olavi Virta on minustakin kaikkien aikojen paras suomalainen iskelmälaulaja, mutta mahdollisia manttelinperijöitä on monta, Jari Sillanpää yhtenä niistä. Herrat eivät kuitenkaan ole samalla viivalla vielä moneen kymmeneen vuoteen. Jarin ura on kestänyt kymmenen vuotta ja levytettyjä lauluja on hänellä takanaan vähän toistasataa. Katsotaan, miten hänen uransa jaksaa 20 vuoden päästä.

Minä olen seurannut Jaria viisi vuotta, ja minusta hän kuulostaa aina vain paremmalta, joten mihin ehtiikään, jos elää saa. Ei Virtakaan ollut "heti valmis", hänen aikaisemmilla levyillään ääni kuulostaa paljon ohuemmalta kuin 50-luvun huippukaudella.

Ei Virtaakaan aina arvostettu - useinhan käy niin, että varsinkin viihdeartistit "löydetään" vasta kuolemansa jälkeen. Virran arvon palauttivat ensimmäiset populaarikulttuurin tutkijat joskus 70-luvulla. Sitä ennen Hymy kävi viemässä konjakkipullon ja kuvaamassa sairasta, alkoholisoitunutta miestä. Hyväksikäyttöä siis loppuun asti, vaikka myötätunnoksi naamioituna.

• tahtipuikolla

On todella vaikeaa verrata Olavi Virtaa kehenkään nykylaulajaan tai päinvastoin. Olasta ei koskaan olisi ollut mihinkään showmieheksi, hän oli iskelmälaulaja alusta loppuun. Eikä olisi oikein edes ennustaa nykyajan laulajien tulevaisuutta jonnekin 20:n vuoden päähän. Ja Sillanpään ja monen muunkin tangokuninkaallisen äänestä voidaan olla niin montaa mieltä...Viihdekin voi tänä päivänä olla niin suhdanneherkkää, että tämän päivän kyky on huomisen uni...

• Memory

Mutta kuka muistetaan?

• kuin

Taitaa artisti olla uransa huipulla vasta kuollessaan. Ei Armistakaan kirjoitettu saatikka puhuttu paljoakaan ennenkuin kuoli.
      Artisti saattaa olla kuollessaan kuuluisampi kuin elossa olevana.Ironista.
      Elvis edelleenkin tuottaa miljoonia vuosittain.

• Kalenkallela

on hyvin tunnettu taidemaalareiden kohdalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      145
      4676
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      103
      3931
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3559
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3330
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      55
      3241
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      32
      2650
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2559
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2256
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      20
      1898
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      36
      1768
    Aihe