eikö jo riitä?!?!

suuruudenhulluako?

Mielestäni Big Bother oli ihan hyvää viihdettä. Täytyy tunnustaa että jäin usesampaan otteeseen seuraamaan sarjaa iltaisin vaikka nukkumaanmeno olisi jo ollut paikallaan. Mutta kaikella rajansa.
BB on jo historiaa, mutta mitä tapahtuukaan? Subtv esittää ohjelmaa 'Voittajan viikko ja Perttu esiintyy suunnilleen miljoonassa tv-ohjelmassa. Kaikista säälittävintä on kuulla jokaisessa (kaikissa näkemissäni) ohjelmassa Pertun jankuttavan voittaneensa rehellisyydellään, aitoudellaan ja huumorintajullaan. Jo riittää. Tiedän että kanavaa voi vaihtaa, mutta minkäs teet kun Pertun naama vilkkuu muutoin seuraamissani ohjelmissa jatkuvasti.
Onko pakko yrittää jäädä julkisuuteen kun ei ole mitään uutta annettavaa? Vai onko joku kuullut Pertun sanovan mitään uutta talosta lähdettyään? Tajuan että voittajan elämä luultavasti on yhtä hullunmyllyä, mutta kiinnostaako se ihan oikeasti niin isoa yleisöä että Perttu halutaan jokaikiseen , tai ainakin jokatoiseen tv-ohjelmaan?

4

470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • caitlin

      kaikki muutkin pudonneet kilpailijat ovat olleet lööpeissä ja kaikenmaailman kissanristiäisissä moneen kertaan,kuten iina, hannaja minna .voittajako ei saisi esiintyä ollenkaan,olet aika omituinen mielipiteinesi.voittaja saa takuulla hehkuttaa yhden viikon voittoaan.onnea perttu näistä kitisijöistä ja kadehtijoista huolimatta.

      • hölmö..kun ...

        ei tajua, että voittaja on median riistaa ja saa ollakkin aina uutisissa tai muussa mukana.


    • Neito

      Tuskin Perttu on tunkenut itse itseään jokaiseen ohjelmaan...eiköhän se ole jo aikaa sitten päätetty missä ohjelmissa voittajaa juoksutetaan...

    • En ollut kenestäkään kilpailijasta kuullut mitään ennenkuin Perttu oli tässä eräänä aamuna ylex haastattelussa ja näkyihän tuo telkkaristakin.Oli ihan kiva kuulla BBstä taas=).Oikeassa olet siitä että varmasti kaikki haastattelut tulee olemaan aika samanlaisia, joten joudumme ilmeisesti kuulemaan samoja juttuja uudestaan ja uudestaa.Siksi olisikin hauska nähdä myös kilpailun muita henkilöitä näissä ohjelmissa.Itse en ainakaa ole heitä mistään bongannut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      447
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe