Minulla on pieni ongelma. Meillä on "tyttö" kissa joka saa melko usein pentuja.Se pitäisi leikkauttaa, mutta en tiedä milloin vanhemmat ehtii....no niistä pennuista, että minäkiinnyn pentuihin, ja anna niille jopa nimet!! Tiedän kyllä että minun ei pitäisi, mutta ne pennut ovat vaan lutusia!! Onko tähän ongelmaan ratkaisua???
pieni ongelma
5
490
Vastaukset
- Pelena
Sinun pitää laittaa vanhenpasi viemään kissa kiireen vilkkaan leikattavaksi.Onko ne niin kivoja että olet valmis pitämään ne kaikki.Ellet kasvatat teillä ei-toivottujen pentujen määrää.Jos jollekin löytyykin koti on se pois toisilta,jotka joutuvat siitä syystä tapettaviksi.Sanot vaikka ettet halua jotain joululahjaa vaan pyydät lahjaksi kisun steriloimisen.Joskus se on tehtävä kuitenkin.Emo myös rasittuu pentujen jatkuvasta tekemisestä.
- tansku-92
kiitos neuvoista, yritän viedä kissani leikattavaksi mahdollisimman pian, säästän vaikka itse rahaa =)
- Pelena
tansku-92 kirjoitti:
kiitos neuvoista, yritän viedä kissani leikattavaksi mahdollisimman pian, säästän vaikka itse rahaa =)
Voisit varmaan myös auttaa koti töissä ja pyytää siitä hyvästä kisulle palvelusta.Mullakin oli lapsena sama ongelma kissat oli vaan poikia.Ne juoksi kylillä ja katosivat,vanhemmat ei viittiny leikkauttaa.Mulla oli ikävä ja surku niiden kohtaloa.Ollaan me nyt sit viisaanpia pienestä pitäen.
hanuristi1
Kirjoittanut: lemmikki1 8.12.2005 klo 13.53
Asun kissani kanssa kahdestaan, ja hän on 9v. vanha.Toivotamme Sinulle Hyvää Joulua ja kissanpäiviä. Terveisin Kari Juankosken läheltä.
- ei puhelinnumeroita viesteihin, kiitos! Sen poistin tästä viestistä.
Joulunodotusta, t. MM & kissat.- Eulalia
Mitäs puh.numeroita siellä äijät pikkutytöille laittelevat?
Pedofiilien viestit voi kyllä poistaa KOKONAANKIN!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2055074Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy374463Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2002721Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171342310- 601921
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1121821- 671794
- 2081664
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1521222Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.241964