Minulla on pieni ongelma. Meillä on "tyttö" kissa joka saa melko usein pentuja.Se pitäisi leikkauttaa, mutta en tiedä milloin vanhemmat ehtii....no niistä pennuista, että minäkiinnyn pentuihin, ja anna niille jopa nimet!! Tiedän kyllä että minun ei pitäisi, mutta ne pennut ovat vaan lutusia!! Onko tähän ongelmaan ratkaisua???
pieni ongelma
5
491
Vastaukset
- Pelena
Sinun pitää laittaa vanhenpasi viemään kissa kiireen vilkkaan leikattavaksi.Onko ne niin kivoja että olet valmis pitämään ne kaikki.Ellet kasvatat teillä ei-toivottujen pentujen määrää.Jos jollekin löytyykin koti on se pois toisilta,jotka joutuvat siitä syystä tapettaviksi.Sanot vaikka ettet halua jotain joululahjaa vaan pyydät lahjaksi kisun steriloimisen.Joskus se on tehtävä kuitenkin.Emo myös rasittuu pentujen jatkuvasta tekemisestä.
- tansku-92
kiitos neuvoista, yritän viedä kissani leikattavaksi mahdollisimman pian, säästän vaikka itse rahaa =)
- Pelena
tansku-92 kirjoitti:
kiitos neuvoista, yritän viedä kissani leikattavaksi mahdollisimman pian, säästän vaikka itse rahaa =)
Voisit varmaan myös auttaa koti töissä ja pyytää siitä hyvästä kisulle palvelusta.Mullakin oli lapsena sama ongelma kissat oli vaan poikia.Ne juoksi kylillä ja katosivat,vanhemmat ei viittiny leikkauttaa.Mulla oli ikävä ja surku niiden kohtaloa.Ollaan me nyt sit viisaanpia pienestä pitäen.
hanuristi1
Kirjoittanut: lemmikki1 8.12.2005 klo 13.53
Asun kissani kanssa kahdestaan, ja hän on 9v. vanha.Toivotamme Sinulle Hyvää Joulua ja kissanpäiviä. Terveisin Kari Juankosken läheltä.
- ei puhelinnumeroita viesteihin, kiitos! Sen poistin tästä viestistä.
Joulunodotusta, t. MM & kissat.- Eulalia
Mitäs puh.numeroita siellä äijät pikkutytöille laittelevat?
Pedofiilien viestit voi kyllä poistaa KOKONAANKIN!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen715525Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2564817Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk393148Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 172552994Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1022621Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S3342027Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään51962Muovipusseista pitäisi saada panttimaksu takaisin
Ostan joka päivä yhden muovipussin, ja niistä palautuu keskimäärin takaisin kaupan pullomaatin yhteydessä olevaan roskik611730Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151555Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t21536