Meidän naapuri on mulle pelkkää ilmaa. Se on niin ärsyttävä tyyppi, että oksat pois. Aina ku me tehdään remppaa, ni on aina arvostelemassa ja valittaa muutenkin joka asiasta. Olen huomannut, että kun käyttäydyn, ettei sitä ole olemassakaan, niin näkisitte, ku punasta höyryä nousee sen päästä!!! Samaan aikaan kun olen hakenut postia, niin katson suoraan eteenpäin, jos naapuri kulkee lähellä, on ihan oikein sille. Se on sille pahin rangaistus, ku mä pidän sitä mitättömänä luuserina, ettei sitä tarvi noteeraa. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?? Eikö se ole parempi keino, kuin alkaa samalla mitalla antamaan takaisin. En viitsi alentua sellaiselle asteelle, on niin lapsellista....
Muilta kommentteja ihanista naapureista?? Nyt kun lunta tulee maahan, niin meinaan mennä kieriskelee tonne takapihalle saunan jälkee alasti, että naapurin ukolta lentäis silmät päästä!! HAH-HAH, sillä on nimittäin jo niin vanha muija, ettei se kykene mihinkään.... Ja mulla on näitä muotoja, vaikka muille jakaa, on ainakin, mitä katsoa (tarkotan ylipainoa)!!!!!
Aina kuitenkin kurkistelee verhojen lomasta meidän pihalle.
naapurimme kuin ilmaa
hykertelijä
2
662
Vastaukset
- Jooro
Tämän viestin täytyy tulla siltä vyöhykkeeltä, missä ei enää ole kaupunkien viihdykkeitä ja kaapelitelevisiota, mutta ei vielä porojakaan nussittavana. Tiukassa on huvit.
- Bonaparte
Paratiisista itäänpäin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862