mä...

jaanuska

olen niin onnellinen 4 päivää sitten synty todella komea poika mulle...maailman paras asia on et sain lapsen mun romanimiehen kanssa.ite olen valkolainen vaikka mun miehen vanhemmat ei hyväksy mua perheeseen sen takia kun olen kaajee.mitä te olette mieltä?

38

1907

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että...

jos fiksu olisit ollut et tällaista olisi täällä kirjoitellut, koska sun kirjoituksen saattaa lukea kuka tahansa..jopa sun miehesi vanhemmat.Jos jatkossa tahdot pärjätä mustalaiselämässä saamatta vihoja niskaas,pyydä miehesi opettamaan sulle vähän tapoja.

• .........

Nyt kyllä on niin että aviomiehen vanhemmat ovat vain rasistisikoja jotka eivät hyväksy vaimoa rodullisista syistä! Ja miksi pärjätä mustalaiselämässä? onhan vaimo jostain muusta kulttuurista. Ja jos ei muutenkaan muut hyväksy siihen kulttuuriin niin voi vain sanoa hyvästit ja viettää aikaansa muiden ihmisten kanssa jotka eivät rotua katsele.

• jujujujujujuuuu
        ......... kirjoitti:

Nyt kyllä on niin että aviomiehen vanhemmat ovat vain rasistisikoja jotka eivät hyväksy vaimoa rodullisista syistä! Ja miksi pärjätä mustalaiselämässä? onhan vaimo jostain muusta kulttuurista. Ja jos ei muutenkaan muut hyväksy siihen kulttuuriin niin voi vain sanoa hyvästit ja viettää aikaansa muiden ihmisten kanssa jotka eivät rotua katsele.

toi juttu että romani vanhemmat ei hyväksy tätä naista sukuun koska on valkolainen oli vain tämän naisen sanoma.. kuka tietää pitääkö paikkaasa..

Uskotko sinä senkin jos joku nainen kirjoittaa täälä että on valkolainen ja sai valkolaisen kanssa ´mustan lapsen....

Kattokaa ihmiset ei kaikkea piä heti imeä kuin hunajaa... ei piä aina uskoa vaan siihen mitä haluaa!!!

......... kirjoitti:

Älä ime syö kaikkea paskaa mitä sinulle tarjotaan!! Ajattele aina omilla aivoillas ja sitä paite tuskin tää "jaanuska" täällä jaksas tollaista länkyttää jos tosiaan oisi 4pv sitten lapsen tehny.

• jaanuska
        jujujujujujuuuu kirjoitti:

toi juttu että romani vanhemmat ei hyväksy tätä naista sukuun koska on valkolainen oli vain tämän naisen sanoma.. kuka tietää pitääkö paikkaasa..

Uskotko sinä senkin jos joku nainen kirjoittaa täälä että on valkolainen ja sai valkolaisen kanssa ´mustan lapsen....

Kattokaa ihmiset ei kaikkea piä heti imeä kuin hunajaa... ei piä aina uskoa vaan siihen mitä haluaa!!!

muuten on totta joka sana.mulle ihan sama mitä uskotaan ja mitä ei.ja synnytys meni hyvin.ei kaikki jää makamaan sängyn pohjalle...

• jos mustalaisen mukaan
        ......... kirjoitti:

lähdet,joudut myös siinä elämässä pärjäämään.Itse teet valinnat ja joudut ottamaan vastaan niin hyvät kuin huonot puolet.Elämä on hyvin yksinkertaista mutta silti monimutkaista.Ei elämä ole mustaa tai valkoista vaan kaikkia värejä siitä väliltä.Itse vain kärsii jos katsoo makaroonin läpi.Elämä on ottamista ja antamista....Kasva ensin ,hanki hivenen elämänkokemusta ja aukaise sitten vasta suusi...

• Mitä väliä

sillä on jos se on naisen sanomaa? Ootko sä joku sovinisti juntti? Ja vielä rasisti kaupanpäälle.

• saatko
        jaanuska kirjoitti:

muuten on totta joka sana.mulle ihan sama mitä uskotaan ja mitä ei.ja synnytys meni hyvin.ei kaikki jää makamaan sängyn pohjalle...

helepotusta kun tuut tänne ruikuttamaan???
        Mee sen lapses kanssa ja koita ees siittä kasvattaa vähä viisampi!

Ärsyttää tollaset jotka tulee tänne selittelee ymmärtämättömille sellasia juttuja joita ne ei jären kanssa osaa miettiä vaan lukee joka sanan niinko itte haluaa ymmärtää!!

En kyllä sitä ymmärrä mikä näillä mustalaisilla on ko ne ottaa just sinun kaltasia ihmisiä vierellesä.. ihmisiä jotka omalla tyhmyyvellä yllyttää ihmisten ennakkoluuloja.
        Ja ihan turha on mitään valitella takasi.

• HUHHHHHHUUUHH
        Mitä väliä kirjoitti:

sillä on jos se on naisen sanomaa? Ootko sä joku sovinisti juntti? Ja vielä rasisti kaupanpäälle.

Ei hyvä luoja mikä juntti!!!

Et tainnu ymmärtää oikei tekstiä, enpä ees viitti korjata, ko pää asia että suurin osa ymmärtää!!

Typerys, oon muuten ittekkin NAINEN!!!!!!!!!!!!

Huoh!

• SAITKOS
        jaanuska kirjoitti:

helepotusta kun tuut tänne ruikuttamaan???
        Mee sen lapses kanssa ja koita ees siittä kasvattaa vähä viisampi!

Ärsyttää tollaset jotka tulee tänne selittelee ymmärtämättömille esim. rasisteille, vähä-älyisille jne.. sellasia juttuja joita ne ei järjen kanssa osaa miettiä vaan lukee joka sanan niinko itte haluaa ymmärtää!!

En kyllä sitä ite ymmärrä, että mikä näillä mustalaisilla on ko jos ottaa just sinun kaltasia ihmisiä vierellesä.. eli ihmisiä jotka omalla tyhmyyvellä yllyttää/nostattaa ihmisten ennakkoluuloja.

Ja ihan turha on mitään valitella,väitellä takasi.

Ps. laitoin tään tekstin uuestaa ja vähä selevämmäks sulle, että mahollisesti ymmärrät paremmin, mitä tarkotin!

• TUMMA MIES

Ihmisinä olemme erilaisia ja näin on kultuureissakin Romaneille kultuuri on kunnia joka suojeli heitä elämän eri tilanteissa...
        se ei ole kirous vaan siumaus heille itseleen,,kun valinta tehdään että otetaan valtaväestöstä nainen tai mies on osapuoli kunnoittevava tässä tapauksessa
        elämää jonka on valinnut (romaanimiehen)samalla tuli ,mukaan suku anoppi ja appi ,Mitä sitten tulee vanhenpien hyväksymiseen kyllä he kunnoittavat lapsensa päätöstä ja hyväksyvät sinunkin anna heille aikaa huomaat kuinka he hyväksyvät välittävät sinustakin,

• oot tyhmä ihminen
        HUHHHHHHUUUHH kirjoitti:

Ei hyvä luoja mikä juntti!!!

Et tainnu ymmärtää oikei tekstiä, enpä ees viitti korjata, ko pää asia että suurin osa ymmärtää!!

Typerys, oon muuten ittekkin NAINEN!!!!!!!!!!!!

Huoh!

kunnet ees osaa kirjottaa niin että siitä jotain selvää sitten ees sais... Mutta juntti olet sinä!!! Oikein talonpoikais juntti!!

• kuules poitsu..
        oot tyhmä ihminen kirjoitti:

kunnet ees osaa kirjottaa niin että siitä jotain selvää sitten ees sais... Mutta juntti olet sinä!!! Oikein talonpoikais juntti!!

kyllä minä kirjoittaa osaan, mutta sinulla on ongelmia lukemasi ymmärtämisessä..

En viitannut kirjoituksessani MILLÄÄÄÄN tavalla "nais rasismiin" ja kuten sanoin, että sitä paitsin olen itsekkin NAINEN joten aika hullua olisi jos niin tekisin!!!!!!!

• tää sun
        kuules poitsu.. kirjoitti:

kyllä minä kirjoittaa osaan, mutta sinulla on ongelmia lukemasi ymmärtämisessä..

En viitannut kirjoituksessani MILLÄÄÄÄN tavalla "nais rasismiin" ja kuten sanoin, että sitä paitsin olen itsekkin NAINEN joten aika hullua olisi jos niin tekisin!!!!!!!

naisrasismis oikee nimi on seksismi, että ota flikka opikses vanhemmiltas ennenko rupeet haasteleen. Varsinkin kun vielä vahvasti uskon että oot jokin penikka joka kirjoittelee vanhempiensa koneelta..

• olet aivan...
        tää sun kirjoitti:

naisrasismis oikee nimi on seksismi, että ota flikka opikses vanhemmiltas ennenko rupeet haasteleen. Varsinkin kun vielä vahvasti uskon että oot jokin penikka joka kirjoittelee vanhempiensa koneelta..

ulkona siitä mikä on homman nimi.. ohhoh!

En voi muuta sanoa kuin, että mene maalimalle kasvamaan.

Asia meni näin että minua otti aivoon ja minä ilmoitin että asia ei ollut niin kuin eräs(liekkö sinä) väittä, että en uskoisi kirjoittajan sanaa koska hän on nainen...

Nyt sitten sinä alat viisastelemaan ja repimään suutasi kuin joku emä TONTTU:D.. On vain pakko huokaista ja todeta, että kyllä on kaikenlaista!

ps. juu'u kiitti, minäpä otan opikseni tästä sanasta "seksismi" .. mutta vaikken hienosto nimityksiä joka asialle tietäisikään, niin tulen joka tapauksessa ymmärretyksi, joten dont worry;D

Ja kyllä, minä kirjoittelen vanhempieni koneelta, tästä on hyvä kirjoitella, mutta penikka en ole.. jos iältäni vaikka olisinkin sinua nuorempi, niin älyltäni en todellakaan ole sinua jäljessä.

• sinä vastasit
        TUMMA MIES kirjoitti:

Ihmisinä olemme erilaisia ja näin on kultuureissakin Romaneille kultuuri on kunnia joka suojeli heitä elämän eri tilanteissa...
        se ei ole kirous vaan siumaus heille itseleen,,kun valinta tehdään että otetaan valtaväestöstä nainen tai mies on osapuoli kunnoittevava tässä tapauksessa
        elämää jonka on valinnut (romaanimiehen)samalla tuli ,mukaan suku anoppi ja appi ,Mitä sitten tulee vanhenpien hyväksymiseen kyllä he kunnoittavat lapsensa päätöstä ja hyväksyvät sinunkin anna heille aikaa huomaat kuinka he hyväksyvät välittävät sinustakin,

väärälle ihmiselle, sun piti varmaan laittaa viesti tolle ylemmälle naiselle, joka anopistaan kitisi.

• _____
        jos mustalaisen mukaan kirjoitti:

lähdet,joudut myös siinä elämässä pärjäämään.Itse teet valinnat ja joudut ottamaan vastaan niin hyvät kuin huonot puolet.Elämä on hyvin yksinkertaista mutta silti monimutkaista.Ei elämä ole mustaa tai valkoista vaan kaikkia värejä siitä väliltä.Itse vain kärsii jos katsoo makaroonin läpi.Elämä on ottamista ja antamista....Kasva ensin ,hanki hivenen elämänkokemusta ja aukaise sitten vasta suusi...

Totta puhuit!
        Ihan jeerohan tämä rakli oli:(

• kullattu kuva
        _____ kirjoitti:

Totta puhuit!

sulla on mustalaisista. Se on silti tätä, kun kieltäytyy katsomaan totuutta silmiin ja huomata että mustalaisistakin löytyy pahojakin ihmisiä.

• Ystäväni
        kullattu kuva kirjoitti:

sulla on mustalaisista. Se on silti tätä, kun kieltäytyy katsomaan totuutta silmiin ja huomata että mustalaisistakin löytyy pahojakin ihmisiä.

löytyy kaikista ,niin sinusta kuin minustakin.Ei ole koiraa karvoihin katsomista....

• väittänyt????
        kullattu kuva kirjoitti:

Se on totta, mutta kun mustalaisista on jo ennakkoluuloja ja tällainen vinkuiita tulee valittelemaan tällaiselle(jo valmiiksi ennakkoluuloisten, typerien ja rasistien valtaamalle) palstalle kuinka mustalais"anoppinsa" ei häntä hyväksy... niin en sanoisi tätä naista kovinkaan fiksuksi, tai ainakaan tilanne tajuiseksi.

Sitä paitsin minun kaverini anoppi joka on suomalainen inhoo tätä kaveriani yli kaiken, puhuu psk** seläntakana ja kieroilee ja valehtelee pojalleen että tämä jättää tytön jne.. eikä tyttö ole sen pahempaa tehnyt kuin että sattuu olemaan rakastunut tähän poikaan.

Että yleensäkkin aivan idioottimaista tulla ruikuttamaan jostakin ihmisestä ja kertoa mikä rotu on kyseessä, koska p**koja anoppeja, miehiä, sukulaisia ynm, ynm ON JOKA RODUSSA JA KULTTUURISSA!!

jaanuska kirjoitti:

Osa saattaa tulla heti ensimmäisenä suomi24 keskustelun romano palstalle haukkumaan romani anoppiaan... sen siaan että yrittäisi edes itse olla fiksu ja sen siaan että olisi innoissaan uudesta lapsesta ja katsoisi vaikka häntä kun hän nukkuu ja hymyilisi kuinka on saanut miehensä kanssa ihanan lapsen jne... ja sen siaan että laittelisi vauvan huonetta, tai kotiaan, tai järjestelisi kutsuja/ristiäisiä jne..
        on se kummaa!!

• kuitenkaan usko
        väittänyt???? kirjoitti:

Se on totta, mutta kun mustalaisista on jo ennakkoluuloja ja tällainen vinkuiita tulee valittelemaan tällaiselle(jo valmiiksi ennakkoluuloisten, typerien ja rasistien valtaamalle) palstalle kuinka mustalais"anoppinsa" ei häntä hyväksy... niin en sanoisi tätä naista kovinkaan fiksuksi, tai ainakaan tilanne tajuiseksi.

Sitä paitsin minun kaverini anoppi joka on suomalainen inhoo tätä kaveriani yli kaiken, puhuu psk** seläntakana ja kieroilee ja valehtelee pojalleen että tämä jättää tytön jne.. eikä tyttö ole sen pahempaa tehnyt kuin että sattuu olemaan rakastunut tähän poikaan.

Että yleensäkkin aivan idioottimaista tulla ruikuttamaan jostakin ihmisestä ja kertoa mikä rotu on kyseessä, koska p**koja anoppeja, miehiä, sukulaisia ynm, ynm ON JOKA RODUSSA JA KULTTUURISSA!!

että niitä löytyy mustalaisista? Ainakin niin tuossa yrität sanoa ettei kaikkea pidä uskoa.

• lue tarkemmin!!!!
        kuitenkaan usko kirjoitti:

että niitä löytyy mustalaisista? Ainakin niin tuossa yrität sanoa ettei kaikkea pidä uskoa.

ja ajatuksen kanssa! En ois uskonu että joudun näin pilkulleen selittämään asiani, kun joku ei vieläkään ymmärtänyt... HUHHUH.

Joo enkös juuri kirjoittanut, että JOKA rodusta niitä löytyy.. enkös???

Kirjoitin siitä koska otti aivoon tuollainen tyhjänpäivänen vinkuiita, joka tulee tänne voivottelemaan ja oikeen tämän hänelle inhottavan anopin rodun mainitsee, eikä ymmärrä sitä että... no joo en jaksa selittää toiseen kertaan jos hittovie et ymmärtäny, niin ole ymmärtämättä.

HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE!!!!!

• mutta..
        lue tarkemmin!!!! kirjoitti:

ja ajatuksen kanssa! En ois uskonu että joudun näin pilkulleen selittämään asiani, kun joku ei vieläkään ymmärtänyt... HUHHUH.

Joo enkös juuri kirjoittanut, että JOKA rodusta niitä löytyy.. enkös???

Kirjoitin siitä koska otti aivoon tuollainen tyhjänpäivänen vinkuiita, joka tulee tänne voivottelemaan ja oikeen tämän hänelle inhottavan anopin rodun mainitsee, eikä ymmärrä sitä että... no joo en jaksa selittää toiseen kertaan jos hittovie et ymmärtäny, niin ole ymmärtämättä.

HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE!!!!!

ei sillä rodulla eikä sukupuolella saisi olla mitään merkitystä.

• :))
        mutta.. kirjoitti:

ei sillä rodulla eikä sukupuolella saisi olla mitään merkitystä.

sitä minä olen koittanut kokoajan saada ihmisten ymmärrykseen!!:)

• kulkuri

Ugh.Puhut viisaita sanoja tumma veljeni.

• kulkuri
        jaanuska kirjoitti:

Dobrie hujie!

• phui tällä kertaa
        kulkuri kirjoitti:

Ugh.Puhut viisaita sanoja tumma veljeni.

TUMMA SISARESI

• tähenlento
        _____ kirjoitti:

Totta puhuit!

tajuutko ollenkaan mitä kirjotit jos sulla on kaaleita miehenä et kirjottas noin ,,,en viitti ees sanoo koita lukee tekstis uuvestaan ja mieti mikä meni mieleen ,,,,kyllä' kaajeet on sitte huippu tapauksia joka suhtees huh huh

• ÄLYÄ PUUTTUU!!
        tähenlento kirjoitti:

tajuutko ollenkaan mitä kirjotit jos sulla on kaaleita miehenä et kirjottas noin ,,,en viitti ees sanoo koita lukee tekstis uuvestaan ja mieti mikä meni mieleen ,,,,kyllä' kaajeet on sitte huippu tapauksia joka suhtees huh huh

Voi lehmän kasvatti!! sua pikkasenkin viisaampi ymmärtää kuka tässä järkeä puhuu, lue itte teksti uudestaan ja lue myös se viesti mihinkä vastasin että "hyvä"!!!!

Oot ihan sairas tapaus ymmärrätkö häirikkö, ja aiai hahahaaa kun mua suamalaiseks sanot vaihokas! Jos tekstin kirjoittanut oisikin ollu suomalaine niin fiksustihan tää ois kirjottanu ei ollu mitää viisasta haukuttavaa sulla!!!!!!

Että tajuutko ite ollenkaan mitä jeero kirjotit!!
        Ihminen jolle sanoin hyvä kirjotti ERITTÄIN viisaasti ja kypsästi!!

• JA KIITOS
        ÄLYÄ PUUTTUU!! kirjoitti:

Voi lehmän kasvatti!! sua pikkasenkin viisaampi ymmärtää kuka tässä järkeä puhuu, lue itte teksti uudestaan ja lue myös se viesti mihinkä vastasin että "hyvä"!!!!

Oot ihan sairas tapaus ymmärrätkö häirikkö, ja aiai hahahaaa kun mua suamalaiseks sanot vaihokas! Jos tekstin kirjoittanut oisikin ollu suomalaine niin fiksustihan tää ois kirjottanu ei ollu mitää viisasta haukuttavaa sulla!!!!!!

Että tajuutko ite ollenkaan mitä jeero kirjotit!!
        Ihminen jolle sanoin hyvä kirjotti ERITTÄIN viisaasti ja kypsästi!!

kun pidit valkolaisen kirjoitusta kysänä ja fiksuna kirjoituksena.Yli kaksikymmentä vuotta mustalaismiehen vaimona on jo oppinut ettei asiat aina ole niin yksinkertaisia.Ei ole todellakaan voinnut makaroonin läpi katsoa elämää.
        Tällä palstalla on ollut mielenkiintoista seurata näitä keskusteluaiheita ja monta kertaa on tehnyt mieli vastata ja antaa vähän elämää kokeneenna joskus neuvoja.Mutta ilmapiiri täällä on välillä niin kovaa ja härskiä ettei ole viitsinyt heittää kiveä lasitaloon.
        Täällä saisi aikaan todellakin hyviä keskusteluja jos pysyttäis asiallisella tasolla eikä herjattais toisiansa ja nähtäis pienestäkin eriävästä mielipiiteestä niin suurta vaivaa.
        Kypsä ihminen pystyy keskustelemaan asiasta kuin asiasta solvaamatta toista.

• timanttimies
        JA KIITOS kirjoitti:

kun pidit valkolaisen kirjoitusta kysänä ja fiksuna kirjoituksena.Yli kaksikymmentä vuotta mustalaismiehen vaimona on jo oppinut ettei asiat aina ole niin yksinkertaisia.Ei ole todellakaan voinnut makaroonin läpi katsoa elämää.
        Tällä palstalla on ollut mielenkiintoista seurata näitä keskusteluaiheita ja monta kertaa on tehnyt mieli vastata ja antaa vähän elämää kokeneenna joskus neuvoja.Mutta ilmapiiri täällä on välillä niin kovaa ja härskiä ettei ole viitsinyt heittää kiveä lasitaloon.
        Täällä saisi aikaan todellakin hyviä keskusteluja jos pysyttäis asiallisella tasolla eikä herjattais toisiansa ja nähtäis pienestäkin eriävästä mielipiiteestä niin suurta vaivaa.

jos ei ota raakasti epäkohdat huomioon,joo hyvää sinne päin

• minä kyllä
        JA KIITOS kirjoitti:

olen samaa mieltä ettei pidä solvata ja haukkua, mutta tossa meni hermot, kun tämä ihminen tuli talompojan kasvatiks haukkumaan, vaikka vastasin vain kannustavasti fiksuun viestiin ja puhuinhan aika rumasti tälle ketä minä sanoin lehmän kasvatiks, mutta en peru siltikkään sanojani.

Tottakai voin pitää valkolaisenkin kirjotusta kypsänä, koska ei se väri ja rotu kato OLLENKAAN sitä. Se on ihan ihmisen aivoista kiinni;)!!

Asiat ei olekkaan pelkkää mustaa ja valkoista, vaan sitä pitää osata olla ja ainakin yrittää olla molemmin puolin joustava ja viisaat ja vilpittömät pärjäävät parhaiten.

Teillä uskoisin olevan hyvin, jos niin kauan olette olleet yhdessä ja minä arvostan sitä paljon olipa kyseessä samaakin rotua oleva pari joka on noin kauan kestänyt toisiaan ja vielä hienompaa kun kyseessä on eri kulttuurista tuleva pari:)

sanoit->
        "Kypsä ihminen pystyy keskustelemaan asiasta kuin asiasta solvaamatta toista."

Totta puhut, mutta en ole ehkä vielä niin kypsä siinä asiassa, että pystyisin aivan älyttömiin syytöksiin ja haukkuihin vastaamaan kauniisti, joskus se onnistuu, mutta koitan harjoittaa tätä taitoa;DD

Hyviä jatkoja teille

• hahahahahahahahaaa
        tähenlento kirjoitti:

Jos sä olisit mustalainen, tai edes viisas, niin et kirjottas noin.

• timanttimies
        hahahahahahahahaaa kirjoitti:

Jos sä olisit mustalainen, tai edes viisas, niin et kirjottas noin.

härmäläine juu tulin vaa sivusta,en ole kohteesi

• Sinua
        minä kyllä kirjoitti:

olen samaa mieltä ettei pidä solvata ja haukkua, mutta tossa meni hermot, kun tämä ihminen tuli talompojan kasvatiks haukkumaan, vaikka vastasin vain kannustavasti fiksuun viestiin ja puhuinhan aika rumasti tälle ketä minä sanoin lehmän kasvatiks, mutta en peru siltikkään sanojani.

Tottakai voin pitää valkolaisenkin kirjotusta kypsänä, koska ei se väri ja rotu kato OLLENKAAN sitä. Se on ihan ihmisen aivoista kiinni;)!!

Asiat ei olekkaan pelkkää mustaa ja valkoista, vaan sitä pitää osata olla ja ainakin yrittää olla molemmin puolin joustava ja viisaat ja vilpittömät pärjäävät parhaiten.

Teillä uskoisin olevan hyvin, jos niin kauan olette olleet yhdessä ja minä arvostan sitä paljon olipa kyseessä samaakin rotua oleva pari joka on noin kauan kestänyt toisiaan ja vielä hienompaa kun kyseessä on eri kulttuurista tuleva pari:)

sanoit->
        "Kypsä ihminen pystyy keskustelemaan asiasta kuin asiasta solvaamatta toista."

Totta puhut, mutta en ole ehkä vielä niin kypsä siinä asiassa, että pystyisin aivan älyttömiin syytöksiin ja haukkuihin vastaamaan kauniisti, joskus se onnistuu, mutta koitan harjoittaa tätä taitoa;DD

Hyviä jatkoja teille

kun kirjoitin toinen toistensa solvaamisesta.
        Tarkoitin ihan yleisesti sitä ilmapiiriä mikä tällä palstalla vallitsee.
        Ja jos rehellisiä ollaan ,niin ei kukaan niin kypsä ole että se antaa itseänsä tikulla silmään sorkkia(jos ei sitten ole muuten kypsä tapaus,jos ymmärrät mitä tarkoitan)
        Itsensä hillitseminenhän siinä paljon merkitsee ja sitä pitää todella harjoittaa että sen taidon oppii.
        Menestystä sinulle elämässäsi ,oli kiva kun otit asiaan kantaa...

• ainakin luulen.
        Sinua kirjoitti:

kun kirjoitin toinen toistensa solvaamisesta.
        Tarkoitin ihan yleisesti sitä ilmapiiriä mikä tällä palstalla vallitsee.
        Ja jos rehellisiä ollaan ,niin ei kukaan niin kypsä ole että se antaa itseänsä tikulla silmään sorkkia(jos ei sitten ole muuten kypsä tapaus,jos ymmärrät mitä tarkoitan)
        Itsensä hillitseminenhän siinä paljon merkitsee ja sitä pitää todella harjoittaa että sen taidon oppii.
        Menestystä sinulle elämässäsi ,oli kiva kun otit asiaan kantaa...

samoin sinulle:)!

• se on vaa

kateutta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      67
      4331
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      68
      4261
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2937
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      60
      2810
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      2069
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1992
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1679
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1513
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      110
      1358
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      182
      1286
    Aihe