sähköä

pikkupat

Katossa oli metalli lenkit,joissa oli joskus ollut keinu kiinnitettynä.Nyt lenkistä roikkui naru ja minut ohjattiin narun luo.Käteni sidottiin yhteen mahan puolelle,kiinnitettiin naruun,joka roikkui katosta ja kiskaistiin narusta niin että seisoin siinä kädet ylhäällä.
Tanja oli vielä kontallaan tuolilla,takapuoli vähän pitkällä.Minusta hän oli seksikään näköinen siinä ja kalu alkoi olla pystyssä taas.
-Taidat tykätä nuoresta pyllystä,Johanna sanoi ovelasti hymyillen.Hän oli ottanut wc-paperirullan pahvi holkin ja halkaissut sen yhdeltä sivulta.Tätä holkkia hän nyt sovitti kaluni päälle ja pienellä hinkaavalla liikkeellä sai kalun aivan kovaksi.Sitten hän merkkasi holkkiin sen kohdan,kuinka paksu kaluni on.Hän otti holkin pois kaluni päältä ja alkoi askartelemaan jotain holkin kanssa.

Minna laittoi Tanjalle vyön,jossa oli pari nauhaa,melko kireälle.Sitten hän työnsi sormen kokoisen metalli tangon Tanjan pilluun.Tanja vain vähän värähti ja päästi pienen huokauksen.
Sitten Minna otti toisen tangon ja levitti vähän Tanjan pakaroita.Hän asetti tangon pään peräaukon päälle ja Tanja siirsi lantiota heti automaattisesti eteenpäin.Minna otti vyöstä mahanpuolelta kiinni ja kiskaisi alaspäin ja vähän taakse.Tanjan takapuoli meni heti pitkälle ja Minna pukkasi tangon sisään.Tanjalta pääsi voihkaisuja ja hän pyöritti lantiota.
Minna otti vyöstä roikkuvat nauhat ja veti ne Tanjan jalkovälin kautta toiselle puolelle.
Nauhojen tarkotus oli selvästi pitää tangot sisällä.Nyt huomasin,että tangoista roikkui n.metriset johdon pätkät.
-Tulehan auttamaan,Minna sanoi Johannalle.
Minna meni Tanjan taakse ja veti hänen kädet selän taakse.Johannalla oli kädessä neula josta roikkui myös johto.Tanja alkoi vähän nyyhkyttämään kun Johanna otti hänen pienestä rinnasta puristus otteen.Hän työnsi tuon kiiltävän teräsneulan n.5cm päästä pienestä nännistä suoraan valkeaan lihaan.Tanja tärähteli ja nyyhki koko ajan kun neula upposi häneen.
Sitten Johanna otti toisen neulan ja toinenkin rinta sai saman kohtelun.

Tytöt olivat raahanneet jostakin semmoisen vanhan puhelimen,jossa oli kampi.Olin kerran pitänyt kiinni tuommoisen puhelimen johdoista ja pyöräyttänyt kampea.Siitä sain melkoiset sähköiskut(ne sähköt on varmaan tarkoitettu aikoinaan keskuksen herättämiseen).
Nyt tämä puhelin tuotiin minun luo ja Tanja myös talutettiin eteeni.Tanjan kädet oli sidottu selän taakse ja hänestä roikkui neljä johtoa.Minna kiinnitteli johtoja puhelimeen. Johanna laittoi minulle nilkkojen väliin n.30cm pitkän tangon remmeillä kiinni.Sitten minun silmät peitettiin ja tunsin kuinka kalu alkoi laskemaan.
En nähnyt enää Johannaa ja Minnaa domina vaatteissa sekä alastonta Tanjaa.
Tunsin miten kalua pyyhittiin kylmällä rievulla ja se pieneni entisestään.
Sitten tunsin kuinka kalua asetettiin pahvi holkin sisään.Jokin vähän raapaisi kalun yläpuolelta ja hätkähdin.
-Jäykistä se tai saat kunnon latauksen,sanoi Johanna ja kuulin kuinka puhelimen kampea kierrettiin vähän.Tanja vinkui ja vikisi jotain myöntymisen tapaista.
Pahviholkki heilahteli ja arvelin,että nyt se on Tanjan käsissä.Tunsin miten joku alkoi hiplata terskan päätä ja kalu alkoi hissukseen paisua.
Jokin terävä,tai aivan kuin kaksi terävää piikkiä painaisi kalun yläpuolella.Hätkähdin,holkkiin oli varmasti laitettu neuloja,jotka lävistävät kalun kun se on juhla kunnossa.Siksi Jöhanna oli ottanut niin tarkan mitan siitä.
Kalu meinasi lerpahtaa,vaikka sitä hiplattiin.Kuulin kuinka kampea pyöräytettiin ja Tanja vingahti.
-Käytä suutasi tai saat voltteja,kuului Johannan käsky.
Tanja alkoi varovasti suutelemaan ja imemään minun kalua.Se tuntui niin taivaalliselle että en voinut hillitä kalun paisumista.Kalu paisui ja tunsin miten neulat upposivat siihen armotta.Neulojen tuottama kipu lähes unohtui kun tunsin nuo ihanat huulet kalun päässä.Olin jo lähellä laukeamista kun kuulin puhelimen kammen pyörähtelevän melko kiivaasti.Huulet häipyivät heti kalun päästä ja Tanja päästi parahduksen.

Tunsin jonkun muun pitelevän kalusta kiinni ja työntävän jotain kylmää virtsa putkeen.
Sitten tunsin jonkun levittävän pakaroita ja sinne tungettiin ilmeisesti anustappi.Se rapisi aivan tina paperin äänellä.Joku puristi rinnasta ja työnsi siihen neulan.Toinen rinta sai saman kohtelun.
Tiesin että kohta tulen saamaan sähköä,niin kuin Tanja sai äsken.
Sitten alkoi puhelimen kammen ääni kuulua ensin hitaasti.Sain pieniä kihelmöiviä iskuja suoleen,penikseen ja rintoihin.
Hurina alkoi hitaasti kiihtymään ja aloin nytkähtelemään.
Hurina vain kiihtyi ja minä heiluin jo melkoisesti tuskissaan ja päästelin parahduksia.
Viimein se kidutus lakkasi ja minä en voinut seistä omilla jaloilla,vaan roikuin käsien varassa.

Tunsin miten tapit ja neulat poistettiin,kalu myös päästettiin pinteestä.Kun side poistettiin silmiltä niin näin Tanjan.Hänet oli pantu tuoliin istumaan niin,että näki minun kidutuksen aivan läheltä.Hänen kädet oli sidottu selän taakse ja johdot oli vielä paikallaan.
Minun käteni vapautettiin ja tytöt joutuivat melkein kantamaan minut toiseen tuoliin.
Käteni sidottiin selän taakse ja Minna sanoi:
-Nyt onkin meidän vuoro.

Minulle voi kirjoittaa myös suoraan,etenkin naiset
[email protected]

6

3394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mc

vittu mä oksennan sm-touhusta

• idiootti mee hoitoon

mene hoitoon

• SEKONOVELLI

HYI HELVETIN KUUSTOISTA.

• Daneon

Jos olisit kiduttanut vaan sitä tyttöä, niin olisin voinut jopa pitää tästä. Sait kuitenkin arvosanasi pohjalukemiin heittäitymällä idiootiksi.

• Lasse

Genitaali-kidutus jutut menee jo hiukan liian pitkälle.

• reiska

Ihan hyvä novelli ! Kaikki vastanneet / vastustaneet tuntuvat olevan tekopyhää porukkaa. Miksi joku juttu olisi huono vaikkei se itseä kiihotakaan. Missä menee pervouden raja ?? Siinäkö mikä itseä miellyttää ?? Voi pienet ympyrät !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      75
      4331
    2. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      110
      4069
    3. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      161
      2681
    4. Surullista

Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa
      Ikävä
      58
      2527
    5. Muuttunut käytös

Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?
      Ikävä
      67
      2387
    6. 135
      2142
    7. Väkeä oli liikkeellä

Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik
      Ähtäri
      42
      2087
    8. Oliko kiihkeä

ensimmäinen yö?
      Ikävä
      50
      1983
    9. Miltä meidän

Riidat näyttäisi ja mistä niitä voisi tulla?
      Ikävä
      63
      1740
    10. Kummallista

Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?
      Sinkut
      55
      1730
    Aihe