Ei toimi enää.Tulee pelkkä tyhjä sivu tuolla osoitteella:http://windowsupdate.microsoft.com/
Alalaidassa on teksti "valmis".Muistaakseni se update osoite sisälsi muutakin kuin mitä tuossa ylempänä on.
Käyttis on XP Home,SP2 ja automaattiset päivitykset käytössä.
Örkkikö?
7
536
Vastaukset
- winXPsp2
http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/default.aspx?ln=fi
ei mulla ainakaan tyhjä sivu tuu....kokeile uudelleen- Windows Update...
Sen takia tässä kyselen kun minun koneeseen tulee se tyhjä sivu.
- ei aukea
Windows Update... kirjoitti:
Sen takia tässä kyselen kun minun koneeseen tulee se tyhjä sivu.
Millä selaimella yrität? Ei aukea kuin internet explorer:lla.
- Windows update........
ei aukea kirjoitti:
Millä selaimella yrität? Ei aukea kuin internet explorer:lla.
Firefox on oletusselaimeni,mutta...kun sen Updaten tekee käynnistä-valikon kautta,se heittää IE:n kehiin saman tien.(tietysti)
Tuossa ylempänä joku postasi sen update sivuston osoitteen ja sinne näköjään pääsin muitta mutkitta,hyvä niin.
Minneköhän se tarkka osoite on hävinnyt koneelta? - vai mörkki
Windows update........ kirjoitti:
Firefox on oletusselaimeni,mutta...kun sen Updaten tekee käynnistä-valikon kautta,se heittää IE:n kehiin saman tien.(tietysti)
Tuossa ylempänä joku postasi sen update sivuston osoitteen ja sinne näköjään pääsin muitta mutkitta,hyvä niin.
Minneköhän se tarkka osoite on hävinnyt koneelta?Ei taida mikään örkki olla, palomuuri vain ei sitä päästä.
Minulla on zonen muuri ja teen vain päivitykset IE:llä,
joten kun avaan sen niin tulee sivu että Sivua ei voi
näyttää. Sitten avaan muurin ja voin tehdä päivitykset,
näin se menee. Ja noiden hommien jälkeen suljen taas
IE:een lukkojen taakse.
- ole.
Se on pelkkä Orvokki.
- Pyyhis
Tarkista, että IE:ssä on activex -toiminnot käytössä. Muuten update sivu ei toimi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895585
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902966Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232624Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251986- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141449- 1851328