huhuh

mikä ä..ä

kun katsoo mariahin "get the number"-videota huomaa naisen todellisen lahjakkuuden...nimittäin se ettei sitä ole juuri yhtään. Lieko vain rippeet upeasta äänestä enää jäljellä,niin kamalalta Mariahin ääni kuulostaa biisissä...eihän se sitäpaitsi edes ite laula siinä vaan se joku jätkä...mariah vaaan pitää huolen että huippulyhyitä hameita,paljasta pintaa ja älytöntä määkimistä pisaa neidon joka videolla ja biisillä...

niin kukahan se olikaan musiikkimaaailman todellinen huora... eikä bbiisi ole kuin sijalla 4 "euro top20"-listalla ja kukas se olikaan ykkösenä....

4

364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mariah

      VITUN MADONNA-FANIT PAINUKAA NYT HELVETTIIN TÄÄLTÄ! HANKKIKAA OIKEASTI ELÄMÄ, PAKKO KOKO AJAN TULLA TÄNNE HAUKKUMAAN!

      Mariah tuhat kertaa lahjakkaampi laulaja kuin Madonna ja tekin tiedätte sen.

    • Antti

      On Mariahilla muusiikillista lahjakuutta. Puolestaan hänen äänensä ei kuulostä yhtä hyvältä kuin ennen. Sen huomaa jopa levyltä. Eihän Mariah yleensä laula kokonaan livenä, tai ei ole ainakaan vuosiin laulanut.

      • make

        jos VÄHÄN ettisitte netistä niin on tullut monta live esiintymistä jossa mariah laulaa livenä eikä sillee vaa esitä laulavansa esim americam music awards 2005, world music awards 2005, ja nyt tulossa grammy awards 2005 sekä mtv movie awards 2005 ovat vain muutama esimerkki missä mariah on laulanut livenä ja hyvin on mennyt! pikku moka kävi american music awardseissa ku oli liian tiukka aikataulu niin mariah joutu laulamaan ilman sitä korva juttua niin hän ei kuullu omaa ääntään ni se joutu vetää koko biisin freestylellä, mut hyvin se veti. :) ettisit (anttiko se oli) VÄHÄN jotain esityksii netistä esim mariahdaily.com nii kuuntele sieltä esim joku noista. :) mut yhdyn siihe ettei mariahilla ole niin kirkas ääni mitä enää mut kyl sama yli 5 oktaavin ääni on hyvin pysyny. Mariah on sanonu et se laulo täs uudella levyllä vähä matalemmalta mitä enne ni se sai enemmän tunnetta siihe musiikkiin. no mut kaikilla oma mielipide yms. mut mun mielest mariah on tosi kaunis ja se osaa laulaa! jos nyt vertaa esim mun äänee ni on sillä miljoona kertaa hienompi ääni. eihän se muuten olisi maailman eniten myynyt naisartisti koko historiassa. ei madonna. kaikis sen esityksis ne sanoo et Worlds biggest selling female reccording artist EVER! ni kai se sit on! :)


      • Antti
        make kirjoitti:

        jos VÄHÄN ettisitte netistä niin on tullut monta live esiintymistä jossa mariah laulaa livenä eikä sillee vaa esitä laulavansa esim americam music awards 2005, world music awards 2005, ja nyt tulossa grammy awards 2005 sekä mtv movie awards 2005 ovat vain muutama esimerkki missä mariah on laulanut livenä ja hyvin on mennyt! pikku moka kävi american music awardseissa ku oli liian tiukka aikataulu niin mariah joutu laulamaan ilman sitä korva juttua niin hän ei kuullu omaa ääntään ni se joutu vetää koko biisin freestylellä, mut hyvin se veti. :) ettisit (anttiko se oli) VÄHÄN jotain esityksii netistä esim mariahdaily.com nii kuuntele sieltä esim joku noista. :) mut yhdyn siihe ettei mariahilla ole niin kirkas ääni mitä enää mut kyl sama yli 5 oktaavin ääni on hyvin pysyny. Mariah on sanonu et se laulo täs uudella levyllä vähä matalemmalta mitä enne ni se sai enemmän tunnetta siihe musiikkiin. no mut kaikilla oma mielipide yms. mut mun mielest mariah on tosi kaunis ja se osaa laulaa! jos nyt vertaa esim mun äänee ni on sillä miljoona kertaa hienompi ääni. eihän se muuten olisi maailman eniten myynyt naisartisti koko historiassa. ei madonna. kaikis sen esityksis ne sanoo et Worlds biggest selling female reccording artist EVER! ni kai se sit on! :)

        Media on nuollut Mariahin persettä TEOMin julkaisun jälkeen, eikä lip-synciä (en keksinyt hyvää suomennosta) ole otettu esille tiedotusvälineissä. Jos esimerkiksi Alicia Keys toimisi samalla tavalla kuin Mariah, hän menettäsi uskottavuutensa.

        Jos vähänkin seuraa usalaisia musiikkifoorumeita huomaa, että niissä ei muusta puhutakkaan kuin Mariahin HÄPEÄLLISISTÄ "live" esityksistä. Mariah on valitettavasti menettänyt arvostustaan musiikkibisneksessä, vaikka suurin osa yleisöstä ei tiedosta tätä tosiasiaa. Ei Mariah ole ainoa laulaja, joka ei laula livenä. Se ei tietenkään ole mikään puolustus.

        Nykyajan ihanne näyttää olevan mitä vähemmän vaatteitä sitä parempi esitys. Viihdemaailma on pullollaan kauniita naisia, mutta moniko niistä osaa oikeasti laulaa? Ulkonäöllä ei ole mitään tekenistä laulutaitojen kanssa.

        Celine, Whitney, Mariah ja Madonna ovat kaikki "the biggest selling female artist" riippuen siitä, kuka on pinnalla. Nyt on vain Mariahin vuoro. Koko homma on pelkkää markkinointia.

        http://www.livejournal.com/community/ohnotheydidnt/2549718.html

        http://www.answers.com/topic/lip-sync

        P.S. Voitko kirjoitta selvemmin. Tekstiäsi on helvetin vaikea lukea.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      336
      3794
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1458
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1308
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1292
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1264
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1221
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe