Koditon! KIIRE!!

Anne-Doggi

http://www.pelastetaankoirat.com/leidi_mar05.html

Tämän kaunokaisen aika on käymässä vähiin. Mikäli kotia ei pian löydy, hän joutuu lähtemään paremmille metsästysmaille. Voisiko joku kuitenkin tarjota rakastavan ja huolehtivan kodin?

8

2603

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..?

      Ennen kuin kukaan voi ottaa asiaan kantaa, täytyisi varmasti olla hieman tarkemmat tiedot. :) Toki koiralle koti on, mutta kertoisitko missä päin tyttö asuu, kuinka vanha se on ja millainen luonne sillä on?

      • Anne-Doggi

        Kyseisestä koirasta on tiedot ja kuvat linkissä,joka on ylemmässä ilmoituksessa. Koira on Tehon koiratarhalla, jossa koirat saavat olla vain tietyn ajan. Tämän kaunokaisen kohdalla aika on täyttymässä. Erittäin lempeä ja ihana luonteeltaan.


    • Haluaa

      olemme juuri ottamassa yhteyttä koskien kyseisestä koirasta heti maanantaina. Haluaisimme sen itsellemme jos on vain suinkin mahdollista.

    • Satu2

      Hei!

      Yllätyksekseni huomasin Leidiämme koskevan keskustelun, kun eksyin palstalle.

      Mieheni kanssa olimme siis ne onnekkaat, jotka Leidin saivat. Olemme nyt kolme päivää opetelleet tuntemaan toisemme, ja nyt on jännät paikat, kun Leidi piti jättää ensimmäiseksi työpäiväksi yksin kotiin. Mutta eiköhän se pärjää hyvin, ainakin emäntäänsä paremmin ;)

      • PIITU

        Ihanaa!-onnea yhteiselolle!
        Kuinkas neidin yksin olo sujui?
        PALJON RAPSUTUKSIA JA HALEJA KARVATURRILLE!!!Pitäkää aarteesta hyvää huolta:)


      • Satu2
        PIITU kirjoitti:

        Ihanaa!-onnea yhteiselolle!
        Kuinkas neidin yksin olo sujui?
        PALJON RAPSUTUKSIA JA HALEJA KARVATURRILLE!!!Pitäkää aarteesta hyvää huolta:)

        Yksin jääminen sujui nyt kolmannen päivän aamuna tosi hyvin. Maanantaina ja tiistaina piti vähän koputella ovea perässäni, mutta tänään Leidi jäi jo rauhallisena istumaan eteiseen eikä yrittänytkään perään. Oma syynsä saattoi olla maksamakkaralla vaellulla puruluulla, jota se malttamattomana odotti pääsevänsä järsimään ;)


      • Anne-Doggi

        Elikkäs olisi tosi mukava kuulla,kuinka teillä on siellä mennyt.. :)


    • UPEA KOIRA

      OON MÄKI KATTONU SITÄ SIELTÄ

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sähköpotkulautaonnettomuus

      Nyt sitten sattui ja pahasti! Uutisen mukaan 3 alle 15-vuotiasta olisi ollut samalla sähköpotkulaudalla liikkeellä. T
      Vantaa
      282
      3766
    2. Nainen, viime yönä ajattelin sinua ja itkin

      On vain niin ikävä, enkä tunteilleni mitään voi. Olisit minun iloni, olisit minun päiväni ja aurinkoni, mutta nyt olet p
      Ikävä
      74
      2479
    3. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      88
      1730
    4. No nainen...

      Mitkä on fiilikset nykyään?
      Ikävä
      114
      1650
    5. Skuuttikakarat itse syypäitä onnettomuuteen - Yle syytti autolijaa

      Tulokulma uutisissa oli se että – vaikkakin peitellysti – autoilija olisi ollut jotenkin yksin syypää tapahtuneeseen onn
      Maailman menoa
      332
      1585
    6. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      408
      1426
    7. Mitä asiaa tai ominaisuutta kaipaat eniten

      Ikäväsi kohteessa?
      Ikävä
      67
      1383
    8. Mitä et sietäisi kumppaniltasi

      Onko jokin asia tai asioita joista et haluaisi joustaa tai riita tulee eli haluat tehdä sen itse tai omia
      Sinkut
      78
      1320
    9. ABC Kuinka monta samaa kirjainta yhteensä

      ..yhteensä teillä on etu ja sukunimissänne? Uskallatko laittaa ne kirjaimet? Hyvä aika tunnistaa ja tavata se oma kaiva
      Ikävä
      99
      1289
    10. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      89
      1228
    Aihe