oon kuses siis ihan kuses yhteen 92-seen (ite oon 15) miks elämä koettelee
se näyttää kypsältä
6
708
Vastaukset
- tyttö vain
niin...no voihan sitä olla kamuja
vaikka kenenkin kanssa...
mä oon ite 14vuotias ja oon tykänny yhdestä
29wuotiaasta...siis pikkusen aikaa vain...
olen itsekkin ollut ihan pihkassa
yhteen vuoden vanhempaan poikaan,mutta
ollaan ihan vaan kamuja vielläkin... :)
en tiedä oliko musta yhtään apua mutta ajattelin kertoa oman kokemukseni... :) - niittu
mene juttelenmaan sille. ei se pahennakkaan asiaa.. kai :) onnee!
- sexmashine(p)
siis kyl seki tykkää must ja sillee(ja oon jutellu sen kaa) mut se on (92), ketokaa ooks tollasel ikäerol paljoo välii
- ^^^^
sexmashine(p) kirjoitti:
siis kyl seki tykkää must ja sillee(ja oon jutellu sen kaa) mut se on (92), ketokaa ooks tollasel ikäerol paljoo välii
îällä ei ole väliä.!!! veljelläni ja sen vaimolla on 3 vuotta ikä eroa..! ei paha
- mä vaan
sexmashine(p) kirjoitti:
mun äiteellä ja isällä on 11 vuotta ikäeroa ;)
- djvenla
mä vaan kirjoitti:
mun äiteellä ja isällä on 11 vuotta ikäeroa ;)
niin eihän teillä edes ole kuin kaksi vuotta ikäeroa! ei se oo paljon.
ite mä oon ollut yks ja puoli vuotta nuoremman kaa, eikä se haitannut mua ollenkaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1057411
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1005255Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163506Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253451Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352544Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191866Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3451485Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?551318