MOI !!!
mulla on vanha hamsu se on 2,5 vuotta ja tosi sairas! se ei kunnol syö eikä juo...
se liikkuu huonosti ja sillon kun se liikkuu nii se vaappuu tosi kummallisesti. eilen illalla se söi vähän omenaa ... en haluu viedä sitä eläinlääkäriin nukutettavaksi koska se on mulle todella rakas ja en haluu luopuu siitä vaikka mikä ois.. JOS JOKU KILTTI IHMINEN OSAA SANOO JOTAI KEINOI AUTAA SITÄ NIIN LAITA VIESTIÄ MINULLE !! KIITOS!!
APUA !!!
6
372
Vastaukset
- mä, mä ja mä
sun hamsu on tullu vanhaks ja eläny elämänsä onnellisimmat hetket jo. Mä ainaki luulen että sitä ei tarttee viiä nukutettavaks.. Se luultavasti kuolee ilmanki.. Mut voinhan olla väärässäki..
- mä vaan
jos todella rakastat hamsuasi niin et välitä omista tunteistasi vaan pidät huolta siitä ettei hamsusi kärsi.jos se on liian huonossa kunnossa ja se ei parane se on lopetettava.tuntuu susta sitte miltä tahansa.
- sansku
on vaikea luopua. Hamsusi tuntuu olevan todella tärkeä sulle, joten en usko että haluut sen kärsivän. Eutanasia on nyt varmaan parasta hamsullesi, kun se on jo niin iäkäskin. Eihän se tuossa kunnossa kauaan eläiskään, joten voit ainakin antaa sille hyvän ja arvokkaan kuoleman.Muuta ei taida nyt olla tehtävissä.
- Nimetön
Se mun hamsu kuoli eilen yöllä.. Ja toivon ettette laita enää viestejä kiitos!
- Harjis
Vaikka hamsterisi olisi kuinka rakas, antaisitko sen kärsiä siksi ettet RAASKI antaa sille armahdusta?!?
Tietenkin se tekee kipeää, mutta ajattele itsekkin.. Kun hamsusi kuolee (ennemmin tai myöhemmin)
Tee sille kaunis hauta, ja pikkuinen on muistoissasi..- Nimetön
Moi.. se hamsu josta kerroin kuoli seuraavana päivänä sittä kun laitoin tänne sen viestin. hän kuoli onnellisana omassa kodissaan !
hamsua kaivaten : Ilona
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016259
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814839Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1003101Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302932Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262165Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191546Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371111Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?921110Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311036- 48804