Hei kaikki joil on Arctic Cat

Paatee

Niin tarkistakaapa et onko teil kampiakselis pitkittäis väljyyttä lämpimänä.
Mä suunittelin vm-97 coucar550 ostoa mut ku tutkin sit niin lämpimänä siin kampiakseli heilu pitkittäin jotain 2-3milliä mut muihin suuntiin ei ollut mitään väljyyttä.eli onks normaalia?
Muuten kyl kävi ja pelas hyvin.

7

3311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teppo

Älä helevetissä hukkaa rahojas! Ota mieluumin polle, jammu, ski doo tai mikä muu vaan, mutta ei cattia. Rahasi ei riitä ensi talven remontteihin

Kokemusta on, ja kallista!

• arcticci

ei ainakaan mun zr500 -98:ssa ole ollut mitään vikaa.. samanlailla sitä rahnua menee polleen,ski-doohon tai yamahaan

• ddddddddd
        arcticci kirjoitti:

ei ainakaan mun zr500 -98:ssa ole ollut mitään vikaa.. samanlailla sitä rahnua menee polleen,ski-doohon tai yamahaan

mullakin muistaakseni oli sitä välystä catissa, tosin vanhempi malli. Hyvin se pelasi 2 talvea jotka sillä ajoin ja ajoin PALJON. Ei siinä catissa ainakaan ollu mitää vikoja, niinkun ei oo ollu polariksessa eikä lynxisäkää(vielä ainakaan), yksi ski-doo mulla levähti, mutta siinähän on kans rotaxin kone, joten koputan puuta tuon lynen kanssa

• entinen CATTI mies
        ddddddddd kirjoitti:

mullakin muistaakseni oli sitä välystä catissa, tosin vanhempi malli. Hyvin se pelasi 2 talvea jotka sillä ajoin ja ajoin PALJON. Ei siinä catissa ainakaan ollu mitää vikoja, niinkun ei oo ollu polariksessa eikä lynxisäkää(vielä ainakaan), yksi ski-doo mulla levähti, mutta siinähän on kans rotaxin kone, joten koputan puuta tuon lynen kanssa

MUUTA KUIN VIKOJA EIP OO TULLU TUON CATTIN KANSSA. HAJOSI 3 KERTAA UUS 600 EFI, JA MAAHANTUOJA/KAUPPIAS VÄLTTELI VASTUUNSA SILLEEN ETTÄ, ENSMÄISEN TALVENA SAIN AJAA KELKALLANI VAIN YHDEN VIIKON!

SYVÄSTI KIITTÄEN, 3 VUOTTA POLLE ALLA, EI MITÄÄN VIKAA!

• onkelmaton
        entinen CATTI mies kirjoitti:

MUUTA KUIN VIKOJA EIP OO TULLU TUON CATTIN KANSSA. HAJOSI 3 KERTAA UUS 600 EFI, JA MAAHANTUOJA/KAUPPIAS VÄLTTELI VASTUUNSA SILLEEN ETTÄ, ENSMÄISEN TALVENA SAIN AJAA KELKALLANI VAIN YHDEN VIIKON!

SYVÄSTI KIITTÄEN, 3 VUOTTA POLLE ALLA, EI MITÄÄN VIKAA!

vanhempi kelkka niin hyvä ja jos joku myy semmoisen uudenkin joka lupaa ettei mitään ole niin ostan heti.Ac on itellä kestänyt ainakin.Vikoja toki niissäkin mutta näillä kilometreillä on vedetty kotiin yamahaa lyneä skiidoa cattia ja pollea että kaikkiin tulee.

• kimi

kesällä pelaa aivan hyvin!

• merkkari

turha sotkeutua tuohon kelkka merkkiin. Osta joku muu, niin seleviät vähemmällä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4293
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3233
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2350
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      969
    6. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      141
      948
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe