Koneelle iski SpyAxe ja on todella inhottava!!
Olen todella huono näissä tietokone asioissa ja yritin netistä hakea apua millä saan sen pois, mut kun en ymmärrä niitä ohjeita, olen siis todella huono tämän koneen kanssa! Yritin etsiä ja uudelleen nimetä sen svchost.dll:n kuten jossakin ohjeessa sanottiin, mutta en löytänyt koko svchost.dll:ää ! Nyt menee hermot.. Voisiko joku ystävällinen auttaa ja vääntää oikein rautalangasta? Kiitos jo etukäteen sille joka vaivautuu.
SPYAXE
8
1607
Vastaukset
- Kimoro
Täällä vissiin sama ongelma? Minulla kone ilmoittelee että "computer is infected" ja suosittelee lataamaan spyware -ohjelman Spyaxe, joka sitten kertookin koneen olevan täynnä kakkaa, mutta ei suostu niitä poistamaan ennenkuin lataat maksullisen version.
Samalla kotisivuni Explorerissa on "kaapattu" eli aina kun avaan selaimen, tulee esiin "tietoturvasivu". Vaikka internet-asetuksissa on mikä tahansa ohjelma.
Onko tuttua?
TOIVOTTAVASTI JOKU OSAA NEUVOA MITEN NOISTA PÄÄSIS EROON!!!!!!! - Fixaaja
Hakekaa smitrem täältä -> http://noahdfear.geekstogo.com/click counter/click.php?id=1
Tallentakaa työpöydälle ja tuplaklikatkaa sitä, jolloin se luo smitRem-kansion työpöydälle.
Käynnistäkää vikasietotilaan (F8 käynnistyksen yhteydessä), avatkaa smitRem-kansio ja tuplaklikatkaa RunThis.bat. Seuratkaa ohjeita. Käynnistäkää kone uudestaan.
Lähettäkää HjT-loki, ohjelman saat täältä -> http://koti.mbnet.fi/pattaya1/HijackThis.exe . Tallenna hakemistoon c:\hjt, käynnistä, klikkaa do a system scan and save a logfile ja lähetä loki tänne. Lähettäkää myös c:\smitfiles.txt-tiedoston sisältö.- Mariamm
Kiitos kovasti! :)
Jopa minä osasin sen tehdä... Mutta yks juttu jäi; Xp näyttää nyt niinkuin 98:lta. Miten saan Xp:ni takaisin? - Fixaaja
Mariamm kirjoitti:
Kiitos kovasti! :)
Jopa minä osasin sen tehdä... Mutta yks juttu jäi; Xp näyttää nyt niinkuin 98:lta. Miten saan Xp:ni takaisin?Lähetä se c:\smitfiles.txt-tiedoston sisältö ja HjT-loki, että näen lähtikö spyaxe/smithfraud pois.
Ja tuon saat korjattua näin: klikkaa työpöytää hiiren oikealla -> ominaisuudet -> teemat -> windows xp. - Kimoro
Fixaaja kirjoitti:
Lähetä se c:\smitfiles.txt-tiedoston sisältö ja HjT-loki, että näen lähtikö spyaxe/smithfraud pois.
Ja tuon saat korjattua näin: klikkaa työpöytää hiiren oikealla -> ominaisuudet -> teemat -> windows xp....ja tuntuu ainakin siltä, että kaikki olis kunnossa. Kiitos kuitenkin "Fixaaja", saattaapi olla, että joudun vielä ohjeeseesi turvautumaan.
www.2-spyware.com/remove-spyaxe.html
Ps. tuon sivun "Automatic SpyAxe removal" on maksullinen ohjelma!!! Että silleen!!! - Fixaaja
Kimoro kirjoitti:
...ja tuntuu ainakin siltä, että kaikki olis kunnossa. Kiitos kuitenkin "Fixaaja", saattaapi olla, että joudun vielä ohjeeseesi turvautumaan.
www.2-spyware.com/remove-spyaxe.html
Ps. tuon sivun "Automatic SpyAxe removal" on maksullinen ohjelma!!! Että silleen!!!Ja tuo mun linkin ohjelma on ilmainen, mutta jokainenhan tekee omat ratkaisunsa, siihen en puutu ;)
- Mariamm
Fixaaja kirjoitti:
Ja tuo mun linkin ohjelma on ilmainen, mutta jokainenhan tekee omat ratkaisunsa, siihen en puutu ;)
Jep, kiitos fixaajalle!
tein ohjeidesi mukaan sen ekan jutskan ja sillä tuntuu lähteneen pois. En osannut tyhmänä blondina tehdä sitä loppupätkää..tallenna ja lähetä jotain jonnekin:) Mut sain xp:n näköiseksi takaisin, eikä enään Spyaxekaan ole vaivannut, joten tuhannet kiitokset Fixaajalle avusta!! Olet pelastava enkeli! :) - Fixaaja
Mariamm kirjoitti:
Jep, kiitos fixaajalle!
tein ohjeidesi mukaan sen ekan jutskan ja sillä tuntuu lähteneen pois. En osannut tyhmänä blondina tehdä sitä loppupätkää..tallenna ja lähetä jotain jonnekin:) Mut sain xp:n näköiseksi takaisin, eikä enään Spyaxekaan ole vaivannut, joten tuhannet kiitokset Fixaajalle avusta!! Olet pelastava enkeli! :)Ole hyvä vaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493807
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613724Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062851Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522589Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211739Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261