niin ku mulla on pari miestä kysyny mun numeroa mut niistä ei ookuuluunu mitään tai no siit toisesta on kestäny jotain pari viikkoa,odottaako ne et mä ottaisin yhteyttä.?? en kyllä ole ottanu ku en ees välttämättä halua ees nähä niitä mut kuiteski....
mies kysyy numeroa mut....
6
1199
Vastaukset
Yleisin syy taitaa olla se, että mieli monenkin asian suhteen kummasti muuttuu, kun promillet haihtuu....Erittäin todennäköisesti ne eivät odota sinun soittoa, sellainen ei ole käsittääkseni miehillä tapana.
Jotkut "pelimiehet" keräävät puhelinnumeroita ihan kaiken varalta. Nämä miehet saattavat sitten "saannin" heikennytty yllättäen soittaa vaikka puolen vuoden päästä ja kokeilla onnistaisko.- üüüüüüüüüü
Voisin veikata et ei kukaan täällä osaa tuohon vastata. Mistä kukaan muu ku ne ihmiset ite vois tietää vastausta?!
- Amoriska
voi olla monia.Mut hei jatka omaa elämääsi niinkuin ennenkin.Miehet on miehiä vaikka voissa niitä paistais tai vaikka ruokaöljyssä ihan sama.Mut hei jos sinua ei ne mullikat kiinnosta niin an menn vaan ja uutta putkeen ja keräät numeroita niin pitkään kun se Mister OIKEE tulee ja vie sinun sydämesi vaikka sillä odotetulla soitolla......
- jippii
no mulla itseasiassa on jo jätkäkaveri,ihana sellanen.=)sen takia ne ei pahemmin kiinnostakkaan!! mut ajattelin just sillon erota mun miehestäni(se ärsytti mua) ni sen takia annoin numeroni sille ku halus. mut nyt kyll en mun kullasta haluis erota ikuna=)....
- sen numerosi liian helposti!
Minä taas olen niin onneton etten anna numeroani eikä mieskään saa omaani. Monta miestä on kulkenut ohi koska olen niin "pelokas". Nyt viimein sattui kohdalle mies joka etsi minut usein käsiinsä ja kyseli numeroani mennen tullen ei edes tarjonnut omaansa vaan sanoi että se löytyy luettelosta. Johan siinä tutustuttiin aika tavalla ja jossain vaiheessa eksyin hänen kotiinsakin. Numeroani en kuitenkaan antanut. Pelotti se ettei hän soitakaan. Tilanne jatkui sekavana. Hän pyyteli minua juhannusseuroihinkin mutta kieltäydyin. Pelkäsin. Mutta sitten jostain syystä lähetin "juhannustoivotukset". Ajattelin että jos hän tajuaa niin hän soittaa. Ja niin kävi.
Hän soitti heti ja samana iltana vielä tapasimme ja kaikki jatkuu...- heitukka
liian vaikeeksi. Nykyään kun numeroita ei löydy edes numerotiedustelustakaan, niin sinnehän jää moni orastava suhde alkuunsa. Ei nyt sentään pidä liian vaikeaksi heittäytyä.
Aloittajalle lohdutukseksi....näin on käynyt monelle muullekin. Ilmeiseti on helpompaa pyytää numeroa tai huudahtaa "soitellaan", jos nro on jo tiedossa, kuin sanoa, ettei nyt kuitenkaan jaksa kiinnostaa. Jos sulla on numero, niin sinulla on itellä mahdollisuus soittaa/laittaaa viestiä, muussa tapauksessa unohda moinen ääliö!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271974
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001720Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571360Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?771334Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51933Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 109863
- 73856