heipä hei
mitenkäs teidän basenjit lähtevät ulos lenkille? meidän neiti ei juuri koskaan ole pyytämässä itse ulos vaan me saadaan neitä houkutella. väliin tullaan ihan itse, mutta joskus saa neidin melkein raahata tai todella houkutella ulos. monesti ulkona on kuitenkin niin mukavaa, ainakin jos on satanut lunta, joka on todellinen ilonaihe neitimme mielestä. sadekelillä tai muuten ikävällä ilmalla neidin mielestä ei tarvitsisi ulos lähteä ollenkaan...silloin olisi paljon mukavampi nukkua sohvalla tai omassa korissa viltin alla. olen ymmärtänyt, että sama koskee aika monia muitakin basuja, pitääkö paikkansa? aikaisemmat koirat ovat olleet tikkana ovella kun ovat kuulleet että mennään ulos...mutta ne eivät olekaan olleet basuja...
ylös, ulos ja lenkille....vai??
1
537
Vastaukset
ovat lähtemään meidän koirat, varsinkin silloin kun etuovesta mennään. Etuovesta meneminen voi nimittäin tarkoittaa myös autolla lähtemistä...
Vaan kyllä ne oikeasti ovat aina innoissaan kun ihmis(t)en kanssa porukalla mennään. (Takapihalle voivat mennä keskenään oven luukusta millloin haluavat.) Ehkä se johtuu siitäkin, että meillä juostaan paljon vapaana, ja sitten saavat myös valjaissa vetää minua suksilla, jolloin juokseminen on melkein kuin vapaana juoksemista, no vauhdikasta joka tapauksessa.
Voin helposti kuvitella, että jos ulosmeno on aina vain remmin nokassa kävelemistä (niinkuin tietysti kaupunkialueilla pakosta onkin, poislukien koirapuistot) niin ei Oikea Basuli ainakaan sadesäällä suostu sisältä poistumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728