Joulu tulee ja pienokaista pukkaa...tosin ei vielä moneen kuukauteen.
Mikä on mielestänne paras "alan kirja" aiheesta tulevalle äidille lahjaksi? Raskaus vasta alussa, joten ei ehkä vielä murkku oppaita.
PARAS kirja odottavalle äidille?
6
5814
Vastaukset
- poika 02/05
itse pidin raskausaikana todella paljon otavan "syntyy uusi ihminen"-kirjasta...suosittelen :)
- loppusuoralla
Tässä on ehtinyt muutaman kirjan lukea raskausaikana, laitetaanpa tähän mitä on jäänyt päällimmäiseksi mieleen:
Suomalainen vauvakirja on hyvä perusopas, jos haluat sellaisen asiallisen ja paljon tietoa sisältävän kirjan mistä voi aina tsekata esim. mikä tauti nyt iski, missä vaiheessa vauva yleensä oppii kääntymään, kuinka kylvetetään ja miten lapsi kehittyy kohdussa. Tämän hankin itse, muita olen sitten lainannut kirjastosta.
Isä syntymässä (Hanna Hirvonen) on enemmän isille suunnattu ja synnytykseen keskittyvä kirja jota suosittelisin kuitenkin jokaiselle odottajallekin.
Tyttökavereiden opas odottajalle on hauska ja silti jotain asiaakin sisältävä kirja ei-aina-niin-ihanasta odotusajasta.
Jari Tervon Kallellaan-Isän päiväkirja on varmaan useammin isille annettu kirja mutta ihan hauska äidillekin. Arkielämää vauvan kanssa.
Tuommoiset jääneet ehkä eniten mieleen. Sellainen juttu vielä että jos kaipaat tosiaan asiatietoa, niin valitse joku suomalainen kirja (tuo suomalainen vauvakirja on minusta paras) koska käännöskirjoissa on monesti jotain omituisuuksia. Kulttuurierot vauvanhoidossa voivat olla isojakin...- Susanna
Jokaisen vanhemman tarpeellisin teos, vastaus lähes kaikkiin lasta koskeviin kysymyksiin!
Anoppini osti tämän meille!
- Äitikki
Ehdottomasti paras, monitasoisin, kummallisin, hauskin, kannustavin ja kaikin tavoin paras alan kirja. Ruotsalainen, joten suuria kulttuurieroja ei ole. Lisäksi hyvin suomennettu eli kivaa luettavaa.
- Pariton Isä
Desmond Morrisin "miksi vauva nauraa"
- Kev82
Itse tykkäsin hirmuisesti Anja Kahrin kirjoittamasta kirjasta: Äitiyden sietämätön keveys.
Siinä käsitellään odotusaikaa päiväkirjamaisesti ja tulevaisuutta varten on monia hyviä kasvatusvinkkejä ja muita toimintaohjeita. Kirja on kirjoitettu ihanalla huumorilla, kuvaten tätä äitiyden sietämätöntä keveyttä;)heh!
Tätä siis suosittelen lämpimästi jokaiselle tulevalle tai jo olevalle äidille !
Tämän kirjan haluaisin omaan kirjahyllyyn, joten olen tästä kirjasta vinkkannut joulupukille:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2113354Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401673Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971523- 921429
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461364Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601296Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121218Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231049Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89952Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55882