Syöttäkää koirillenne hyvää ruokaa!!

!!!

meille tuli 3vuotta sitten labbis pentu ja syötimme "kaupan ruokaa" karva oli aivan hirvee!koira raapi ittiä, oli hilsettä yms. sitten eräs tuttu sano että ostakaapa eläinkaupasta kunnon ruokaa. ja me ostime niin kyllä rupes karva paranemaan. meni n. 2 viikkoa niin ei olis uskonut että sillä olis jokus oollut ees huono karva. syötämme edelleen laatu ruokaa koirallemme ja kun käytimme eläinlääkärissä(erissä ko yleensä) niin hän sanoi että täytyy myöntää ettei hän oo niin hyvä karvasta labbista ennen nähänykkään...en ole tullut tänne vain ylpeilemään vaan kerroin omia kokemuksiani. ja tietenkin karvan kuntoon vaikuttaa monia asioita esim. käytetäänkö koiraa lenkillä kerran viikossa vai joka päivä... ainaki minun mielestä koska sillonhan verenkiertokin vilkastuu.

4

610

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koiran parasta

ottaa niin tottakai sitä lenkillä käytetään joka päivä. Pidemmällä kuin 2 lyhtypylvään väliä. Ehkä sitään ei kaikki "eläinrakkaat" tiedä.
      Tällaista olen nähnyt, ja sääliksi käy koiraa.
      Ei pidä ottaa koiraa, ellei sateella huvita lenkkeillä tai hyvälläkään ilmalla. Lelukoira menisi hyvin ne kaksi tolpanväliä.

• Minä vaan

Olen samaa mieltä että jos koiran ottaa niin sille tulee syöttää laadukasta ruokaa, eikä markettien 9,90 € 15 kg paskaa. Ja sama pätee lenkittämiseen, miksi ottaa koira jos sen kanssa ei halua lenkkeillä? Koira on kuitenkin alkuperältään metsästä tullut =) Koiran on päästävä joka päivä lenkille, satoi tai paistoi, ja nimenomaan lenkille, ei postilaatikolle. Kaikki ovat varmasti samaa mieltä kanssani ;)

• koira ei halua

kävellä sateella tai paisteella? VArsinkaan sateella saa 40kg koiraa vetää oikein tosissaan ulos.

Yksilöitä nämä otukset ovat. Uskokaa pois.

• Halvalla hyvää!

Minä syötän ainakin koiralleni "kaupan ruokaa", juuri sitä euron kilohintaista settiä. Erinomaisesti toimii!
      Turkki kiiltää ja silmät ovat kirkkaat, koira terve, iloinen ja kaikin puolin täydellinen.
      En ymmärrä tuota ruokavouhotusta ollenkaan!

Käytän koiraani normaalit 3-4 kertaa päivässä, josta aamulenkki on pelkkä pissatus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4233
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3213
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 136
      936
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe