Onko Iamtarlla tapahtuneen E.Lappalaisen ,murhako se oli vai tappo, mutta jotain kuitenkin, niin onko se poika ,joka sen teki, päässyt jo vankilasta ja missähän mahtanee asustella. Kysyn siksi, ettei vaan tupsahtaisi tyttäremme poikaystäväksi.
Minkähän näköinen suurinpiirtein hän mahtanee olla, tumma/vaalee, pitkä vai pätkä, harteikas vai .....
Imatran murha?
11
2334
Vastaukset
- mikko n.
Sikäli kun Martikainen käyttäytyy nyt ehdonalaisen koetusajalla kuin jatkossakin ihmisiksi, aika harvoja pitäisi kiinnostaa miehen tulemiset ja menemiset. Poikkeuksena edelleen voimassa olevat korvausvelvollisuudet, jotka ovat ulosottomiehen asioita ja rikosrekisteritietojen tarkastus tiettyihin ammatteihin hakeutuvista.
Yleensäottaen tuntuu suhtautuminen henkirikokseen syyllistyneisiin olevan kahtiajakoista, ensinnä kauhistellaan sitä, miten jotkut tuomionsa kärsineet eivät sovellu yhteiskuntaan ja alkavat heti jatkaa rikollista uraansa, mutta toisaalta, jos joku saakin paremmin elämänsä järjestykseen niin sitten osoitetaan sormella, että se olisi "liian hyvää" kyseiselle henkilölle. Pitää miettiä, mikä on parempi asia.- Urmas
Otto on rangaistuksensa sovittanut ja täysvertainen kansalainen. Ei voi muuta kuin toivoa tsemppiä Otolle elon tielle!
- Tietoa haluava
Urmas kirjoitti:
Otto on rangaistuksensa sovittanut ja täysvertainen kansalainen. Ei voi muuta kuin toivoa tsemppiä Otolle elon tielle!
Mutta hirveeltä tuntus huomata, että kyseessä on murhaaja.....joka tyttäreni kanssa seurustelis...
- Tsemi
Urmas kirjoitti:
Niin, tsemppiä vaan kaikille murhaajille ja tappajille jne. tsemppiä vaan niin hirveesti, että ihan eloa tielle!
- oikeutta!!!
Minkä takia sen luuseri-paskiaisen pitäisi saada elämänsä järjestykseen?? Senkö takia, että oli "miestä" salailemaan rikostaan yli vuoden? Vai senkö takia, että oli "miestä" hukuttamaan hentoa tyttöä kuraojaan ja hyppimään rintakehän päällä? Toivon, että jos maailmassa on oikeutta niin Otto-poika kuolee ja tuollaisen pikku-saatanan kasvattaneet vanhemmat tajuaisivat itse poistua ihmisten näkyvistä. Hänen vanhempinaan häpeäisin hautaan saakka täydellistä epäonnistumistani. Paska jätkä. Moni tuossa asemassa oleva on tajunnut itse päättää päivänsä.
- ...
oikeutta!!! kirjoitti:
Minkä takia sen luuseri-paskiaisen pitäisi saada elämänsä järjestykseen?? Senkö takia, että oli "miestä" salailemaan rikostaan yli vuoden? Vai senkö takia, että oli "miestä" hukuttamaan hentoa tyttöä kuraojaan ja hyppimään rintakehän päällä? Toivon, että jos maailmassa on oikeutta niin Otto-poika kuolee ja tuollaisen pikku-saatanan kasvattaneet vanhemmat tajuaisivat itse poistua ihmisten näkyvistä. Hänen vanhempinaan häpeäisin hautaan saakka täydellistä epäonnistumistani. Paska jätkä. Moni tuossa asemassa oleva on tajunnut itse päättää päivänsä.
Mahtaisivat sinunkin vanhemmat hävetä kun näkisivät mitä kirjoitat.
- Ystävä
oikeutta!!! kirjoitti:
Todella törkeää kirjoittelua!
Olen Oton läheinen ystävä ja hiillyin todella luettuani tuota syyllistävää kirjoittelua. Otto on herkkä ja luova nuorimies, ja kaiken lisäksi jo kärsinyt kohtuuttoman pitkän rangaistuksensa. Häntä pitää tukea kaikin mahdollisin tavoin sopeutumaan tähän kylmään yhteiskuntaan- juuri siihen samaan joka hänet jo kerran hylkäsi. Ihmisten suvaitsemattomuus ajoi Oton jo kerran impikujaan, älkää tehkö sitä toiste.
Otto on ystäväni! - Omaisten tuska
Ystävä kirjoitti:
Olen Oton läheinen ystävä ja hiillyin todella luettuani tuota syyllistävää kirjoittelua. Otto on herkkä ja luova nuorimies, ja kaiken lisäksi jo kärsinyt kohtuuttoman pitkän rangaistuksensa. Häntä pitää tukea kaikin mahdollisin tavoin sopeutumaan tähän kylmään yhteiskuntaan- juuri siihen samaan joka hänet jo kerran hylkäsi. Ihmisten suvaitsemattomuus ajoi Oton jo kerran impikujaan, älkää tehkö sitä toiste.
Otto on ystäväni!Mikä rangaistus on levähdellä muutama vuosi valtion rahoilla?! Itse olen kokenut juuri omaisen menetyksen henkirikoksella ja se tuska on uskomataon. Mikään ei auta, mistään ei tule apua, kukaan ei korvaa ja tekijät saa jonku olemattoman vankilarangaistuksen. Ihminen joka riistää toiselta ihmiseltä tieten tahtoen ilman mitään syytä hengen, ei tarvitse sopeutua enää yhtään mihinkään. Mielestäni henkirikoksesta pitäisi saada elinkautinen sanan varsinaisessa merkityksessä eli loppuelämäksi linnaan vaan eikä mitään eristystä. Siellä paha saa palkkansa!!!
- Armas*
Urmas kirjoitti:
Otto on sovittanut rangaistuksensa vasta n. kolmen vuoden kuluttua vaikka vapaana kulkeekin!
- Vihollinen
Ystävä kirjoitti:
Otto on ystäväni!Kirjoituksesi on tökerö provo!
- mörkö
että se jätkä lapsesi deitiksi tulisi!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925931
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48754