Paljonko

maksan

Asialliset kaverit,
Nyt on tämmöinen 2 l 2003 modo, ajettu alle 50 suoralla kaupalla myynnissä. Kaverilla meni duunit alta ja pelimerkit ahistaa asuntolainaisella. Meillä tarvetta kakkosautolle joten tarjoaisin kaverille kauppaa modosta, onko 13 ke ryöstöä?.
Takuuhan ei ole enää voimassa, eihän?
On kuulemma joku giia-varustelu, kuuluuko tähän mitä varusteita? Pellit on kunnossa, tarkastettu ja vetarit on klemmarikiristetty.

Auto on käynyt pajalla jonkun ikkunalämmittimen toimimattomuuden takia pariin otteeseen.

Kärry on sisältä priimakunnossa.
Ei tarvittaisi 2 l konetta kun vie bensaa enimmäkseen kaupuntipyorityksessa joten ei viitsisi tarjota enempää ja en muutenkaan ole fjuurd-miehiä. Nyt olisi vaan hyvä tilaisuus saada vähän käytetty kottero, tosin harmaan värinen joka tulee vastaan vähintään kaikissa liikennevaloissa.

Millainen vaihtoarvo tällä kattilalla on jos ostan omaksi ja vaihdan toiseen merkkiin?

4

695

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Modeonkuski

samalla omistajalla uudesta. Tarkista ettei ole jobbari: tarina kuulostaa jobbareiden höpinöiltä. Liikkeet myyvät 1.8 koneella Trend varustuksella autoja hintaan 15-18.000 ekee vm 2003 noin vähän ajettuna. Jos maksat 13.000 teet tosi hyvät kaupat, vaihtoarvo vähintäänkin sama. Ghiassa on vakionopeudensäädin, enemmän sisävaloja ja pientä tilbhööriä enemmän kuin Trend mallissa. Karvalakkimalli on muuten Ambiente.

• halvalla

saat, ellei voisi sanoa ilmaiseksi. Ghia varusteltu 2,0 l moottorilla oleva Mondeo maksoi suorallakin kaupalla reilusti yli 30 ke vuonna 2003. Jos auto on noin vähän ajettu, niin ei Mondeosta olisi häpeä maksaa 20 ke. Ei Mondeoissa ole vikoja juuri nimeksikään. Itse ostin samana vuonna suoralla kaupalla Trend-mallin 1.8 moottorilla ja maksoin n. 27 ke. Ajeltu yli 70 tkm, eikä näissä vehkeissä ole vikoja ollut, kun tuo surullisen kuuluisa ovien ruostuminen, mutta senhän tehdas korjaa tyylikkäästi pois. Lamppuja eikä mitään ole vielä tarvinnut vaihtaa (paitsi 2 ruostunutta ovea), joten ei kai pienemmillä remonteilla voi auto noihin kilometreihin mennä. Oma autoni ainakin on kokoluokassaan hyvin bensapihi, keskimääräinen polttoaineen kulutus on ollut 7,9 ltr/100 km.

• ford

Kuten edelliset jo totesivat, halvalla saisit! Auton todellinen arvo lienee jonkin verran yli 20 t€, riipuen tietysti kunnosta. Ostin itse jokin aika sitten 2.0 -02 automaatin (amb) karvan verran yli 20 t... Minua arvelluttaisi tuollainen hinta, olkoonkin että kauppa pitäisi tehdä myyjän puolelta "pakon edessä".

• kaupat
        ford kirjoitti:

Kuten edelliset jo totesivat, halvalla saisit! Auton todellinen arvo lienee jonkin verran yli 20 t€, riipuen tietysti kunnosta. Ostin itse jokin aika sitten 2.0 -02 automaatin (amb) karvan verran yli 20 t... Minua arvelluttaisi tuollainen hinta, olkoonkin että kauppa pitäisi tehdä myyjän puolelta "pakon edessä".

Juupa,
        Näin itsekin arvelin, taisi tulla vkl autokauppa tehtyä. Ja historian tunnen autosta silla kyseessä on/oli työkaveri. Joo ja näytti se vakkari olevan joten kyseessä oli sitten kai aito gia varustelu.
        20 ke on kyllä aikasta paljon rahaa modon tapaisesta autosta. Vaikuttaa olevan aika kallis hankinta uutena. Nyt käytettynä, joskin vähän ajettuna, muutoin ihan kelponen peli.

Niin, autokauppaan myytynä olivat tarjonneet sitä 13 ke:tä että ei tää mun tarjous ollut huonoimmasta päästä.

Mitä nyt toinen takavalo ja sisävalo näyttää olevan pimeenä. Täytyykin mennä tässä viikolla kyselemään vaihtoarvoa kotterolle joos sais vaikka toisen värisen pienellä välirahalla :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      60
      3679
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      47
      3679
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2841
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      51
      2569
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1639
    7. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1609
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1317
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe