Skorpparit namusetiä

J.W.G.

Ihmettelen suuresti skorppareiden mieltymystä etenkin miespuolisten kiinnostusta pieniin poikiin. Mikä ihme siinä on? FBI:n etsityimmät pedofiilit ovat skorppareita ja se belgialainen sosiopaatti-en-muista-nimeä-pedofiili on skorppari. Tosin kuuluisa Michael Jackson on neitsyt (muttei fyysisesti)

Niinpä varoitan kaikkia pienten lapsien vanhempia pitäkää lapsenne kaukana skorppareista ellette halua heidän raiskaavan pienokaisianne.

Ajatelkaa nyt, hyi helvetti. Skorpionit pitäkää himonne kurissa ja vetäkää käteen, tai oletteko kuulleet kenties aikuisista naisista.

24

3029

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skor

      Eipä voi taas kun ihmetellä, että minkälainen ääliö olet, kun tuomitset ryhmän ihmisiä pedofiiliksi aurinkomerkin perusteella.

      Kokeileppa käyttää sitä olkapäidesi välissä olevaa isoa finniä ajatteluun tuollasen jauhannan sijaan.

    • pii

      Totta toinen puoli; eli siis se, että skorpioni on alamaailman kingi. Minkäs seepra raidoilleen mahtaa.

      HUOM! Kuitenkin suurin osa tuntemistani skorpioneista ovat suurisydämisiä ihmisiä, jotka eivät tekisi pahaa kärpäsellekään. Tosin hyttysiä hekin tosin litistelevät, ja ihan huvikseen... :)

      • scorpiotar

        pahiksia on todella paljon myös kaloissa, ravuissa, jousimiehissä, vesimiehissä ja kaksosissa. olis kiinnostavaa tietää jonkun vankilan vankien horoskooppimerkkien prosentuaalinen jakautuma.


    • Sarvinainen

      Tiedoksi että tehdyn tutkimuksen mukaan eniten esim. sarjamurhia yhdysvalloissa tekee ihmiset joiden kartalla on voimakkaasti kaurista taikka jousimiestä. Skorpioneja ei juurikaan esiintynyt.
      Siltikään ei voi mennä leimaamaan kauriita ja jousimiehiä psykopaateiksi.
      J.W.G on säälittävä provoilija tai katkera pikku pentu jolta skorpioni kaveri on vienyt tikkarin.

      • ...

        Kaurista ja jousimiestä? Huhhuh. Ne nyt on epätodennäköisimpiä tekemään murhia ylipäätään saati sarjamurhia. Mistähän tuokin "tutkimus" oli peräisin, olisi mielenkiintoista nähdä. Erittäin.


      • mertsi
        ... kirjoitti:

        Kaurista ja jousimiestä? Huhhuh. Ne nyt on epätodennäköisimpiä tekemään murhia ylipäätään saati sarjamurhia. Mistähän tuokin "tutkimus" oli peräisin, olisi mielenkiintoista nähdä. Erittäin.

        FBI:n etsittyimmät rikolliset ovat rapuja.


      • J.W.G.
        ... kirjoitti:

        Kaurista ja jousimiestä? Huhhuh. Ne nyt on epätodennäköisimpiä tekemään murhia ylipäätään saati sarjamurhia. Mistähän tuokin "tutkimus" oli peräisin, olisi mielenkiintoista nähdä. Erittäin.

        Skorpparit ovat ehkä maailman surkeimpia ihmisiä maan päällä. Kun taidot ei riitä oman ikäisiin niin lapset ja eläimet ovat ainoat vaihtoehdot. En provosoi vaan tämä on fakta. Skorpparit ovat pelkkiä likaisia runkkareita!!!! Koittakaa kestää.


      • skorppioni myös
        J.W.G. kirjoitti:

        Skorpparit ovat ehkä maailman surkeimpia ihmisiä maan päällä. Kun taidot ei riitä oman ikäisiin niin lapset ja eläimet ovat ainoat vaihtoehdot. En provosoi vaan tämä on fakta. Skorpparit ovat pelkkiä likaisia runkkareita!!!! Koittakaa kestää.

        Onko sulle antanut kenkää oman ikäinen skorppioni kun noin nyppii vai kenties nuorempi syrjäyttänyt.


      • J.W.G.
        skorppioni myös kirjoitti:

        Onko sulle antanut kenkää oman ikäinen skorppioni kun noin nyppii vai kenties nuorempi syrjäyttänyt.

        Kuten tiedetään skorpparit eivät elämänsä aikana ole koskaan tyytyväisiä vaan murjottavat kaiken aikaa. Skorppareilla on eniten persoonallisuushäiriöitä ja syövät eniten mielialalääkkeitä. Sen takia skorpparit harvoin pääsevät johtaviin asemiin vaan kuolevat noin 40-vuotiaina yksinäisinä ja lääkkeiden turruttamina. Näin ikävää se on. Skorppareiden ainut ilo on pienet pojat ja tytöt, joita he nussivat mielellään.


      • en voi uskoa
        skorppioni myös kirjoitti:

        Onko sulle antanut kenkää oman ikäinen skorppioni kun noin nyppii vai kenties nuorempi syrjäyttänyt.

        Minkähän merkin edustaja lähettää näin tulikivenkatkuisia kommenteja? Veikkaan kaloja!?


      • asemaa
        J.W.G. kirjoitti:

        Kuten tiedetään skorpparit eivät elämänsä aikana ole koskaan tyytyväisiä vaan murjottavat kaiken aikaa. Skorppareilla on eniten persoonallisuushäiriöitä ja syövät eniten mielialalääkkeitä. Sen takia skorpparit harvoin pääsevät johtaviin asemiin vaan kuolevat noin 40-vuotiaina yksinäisinä ja lääkkeiden turruttamina. Näin ikävää se on. Skorppareiden ainut ilo on pienet pojat ja tytöt, joita he nussivat mielellään.

        USA President Zodiac Sun Signs:

        * Aries - 2
        * Taurus - 4
        * Gemini - 2
        * Cancer - 4
        * Leo - 3
        * Virgo - 2
        * Libra - 4
        * Scorpio - 5
        * Sagittarius - 3
        * Capricorn - 4
        * Aquarius - 5
        * Pisces - 4


      • skor
        J.W.G. kirjoitti:

        Skorpparit ovat ehkä maailman surkeimpia ihmisiä maan päällä. Kun taidot ei riitä oman ikäisiin niin lapset ja eläimet ovat ainoat vaihtoehdot. En provosoi vaan tämä on fakta. Skorpparit ovat pelkkiä likaisia runkkareita!!!! Koittakaa kestää.

        Hanki itsellesi elämä.


      • skorppari
        skor kirjoitti:

        Hanki itsellesi elämä.

        Ölen pahoillani puolestasi koska minun mielestäni
        olet pikaisen hoidon tarpeessa,kaikkea hyvää sinulle.


      • on jokunen
        J.W.G. kirjoitti:

        Kuten tiedetään skorpparit eivät elämänsä aikana ole koskaan tyytyväisiä vaan murjottavat kaiken aikaa. Skorppareilla on eniten persoonallisuushäiriöitä ja syövät eniten mielialalääkkeitä. Sen takia skorpparit harvoin pääsevät johtaviin asemiin vaan kuolevat noin 40-vuotiaina yksinäisinä ja lääkkeiden turruttamina. Näin ikävää se on. Skorppareiden ainut ilo on pienet pojat ja tytöt, joita he nussivat mielellään.

        joka on jo 42 vuotias eikä vielä koskaan ole syönyt mielialalääkkeitä eikä nussinut alaikäisten kanssa. Teidän armonne Juopolla Wagina Gallossa.


      • J.W.G.
        skorppari kirjoitti:

        Ölen pahoillani puolestasi koska minun mielestäni
        olet pikaisen hoidon tarpeessa,kaikkea hyvää sinulle.

        Skorpionit tunnetaan myös siitä että he valehtelevat paljon ja uskovat horoskooppeihin.


      • kyllästynyt
        J.W.G. kirjoitti:

        Skorpionit tunnetaan myös siitä että he valehtelevat paljon ja uskovat horoskooppeihin.

        Miten ihmeessä noin läpeensä rehellinen ja totta puhuva sielu on eksynyt tällaiselle palstalle, miten voi olla mahdollista että suomessa on vielä näinkin rehellisiä ihmisiä, kipitäppäs nyt omalle palstalle ettet vaan saa tartuntaa meistä valehtelijoista, olisihan se sääli ihmiskunnalle että tuollainen läpeensä rehellinen menettäs maineensa. Hellan lettas


      • kauris
        ... kirjoitti:

        Kaurista ja jousimiestä? Huhhuh. Ne nyt on epätodennäköisimpiä tekemään murhia ylipäätään saati sarjamurhia. Mistähän tuokin "tutkimus" oli peräisin, olisi mielenkiintoista nähdä. Erittäin.

        http://www.isarastrology.com/content/view/25/40/


        ja niitä on ollut muitakin vastaavia, löytyy netistä.


      • J.W.G.
        kauris kirjoitti:

        http://www.isarastrology.com/content/view/25/40/


        ja niitä on ollut muitakin vastaavia, löytyy netistä.

        Kiitoksia mielenkiintoisista kommenteista. Olen pahoillani jos olen oikeasti loukkanut jotain teksteilläni, vaikkakin epäilen sitä. Halusin vain testata miten ihmiset käyttäytyvät lähettämääni provoon. Enhän minä nyt oikeasti ole sitä mieltä että skorpparit olisivat jotenkin sen erityisemmän vaarallisia.


      • skorppari
        J.W.G. kirjoitti:

        Kiitoksia mielenkiintoisista kommenteista. Olen pahoillani jos olen oikeasti loukkanut jotain teksteilläni, vaikkakin epäilen sitä. Halusin vain testata miten ihmiset käyttäytyvät lähettämääni provoon. Enhän minä nyt oikeasti ole sitä mieltä että skorpparit olisivat jotenkin sen erityisemmän vaarallisia.

        tarvit sitä ,tai älä kirjoittele muuta kun omaan vihkoon jookos


      • me scorpio
        J.W.G. kirjoitti:

        Skorpionit tunnetaan myös siitä että he valehtelevat paljon ja uskovat horoskooppeihin.

        J.W.G:llä on näköjään jotakin skorppareita vastaan...on tainnut saada piikistä...


      • scorpiodonna
        J.W.G. kirjoitti:

        Skorpionit tunnetaan myös siitä että he valehtelevat paljon ja uskovat horoskooppeihin.

        ja mistä sut tunnetaan? säälittävästä asenteesta meikäläisiä kohtaan.. toi sun käytös vaikuttais siltä että oot meille kateellinen kun on noin iso tarve mustamaalata meidät.. (;


      • Scorpio
        asemaa kirjoitti:

        USA President Zodiac Sun Signs:

        * Aries - 2
        * Taurus - 4
        * Gemini - 2
        * Cancer - 4
        * Leo - 3
        * Virgo - 2
        * Libra - 4
        * Scorpio - 5
        * Sagittarius - 3
        * Capricorn - 4
        * Aquarius - 5
        * Pisces - 4

        Näyttelijäntaidoilla pääsee pitkälle....


    • Skorpparipoika

      Joo, Amerikkalaisethan ne on aina oikeassa....:)

    • "Ihmettelen suuresti skorppareiden mieltymystä etenkin miespuolisten kiinnostusta pieniin poikiin. Mikä ihme siinä on? FBI:n etsityimmät pedofiilit ovat skorppareita ja se belgialainen sosiopaatti-en-muista-nimeä-pedofiili on skorppari. Tosin kuuluisa Michael Jackson on neitsyt (muttei fyysisesti)

      Niinpä varoitan kaikkia pienten lapsien vanhempia pitäkää lapsenne kaukana skorppareista ellette halua heidän raiskaavan pienokaisianne.

      Ajatelkaa nyt, hyi helvetti. Skorpionit pitäkää himonne kurissa ja vetäkää käteen, tai oletteko kuulleet kenties aikuisista naisista."

      Eikös ole niitä naisiakin jotka ovat pedofiilejä?
      voi voi tätä yleistyksen määrää...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe