Mitä mieltä

kohdunvuokrauksesta?

Vuokraisitko kohtusi jollekin hyvälle ystävällesi kulukorvausta vastaan vai olisiko joku 100 000e sopiva summa miltei vuoden uurastuksesta?

mä mietin vielä--

5

748

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mupetti

juu kyllä voisin...tietty riippuu siitä että kenelle omassa tuttava piirissä on yksi pariskunta joka kärsii lapsettomuudesta olen sanonut että olen valmis synnyttämään heille lapsen ja ilman mitään kuluja toki joutuvat lääkäri yms. kulut korvaamaan et aikanaan selvii tuleeko heille omaa lasta vai ei.

• mupetti

en pystyisi ikinä ottamaan rahaa ystävältäni mut jos tuntemattomampi pariskunta jolla perusasiat ok niin miksi ei kyllä 100 000e kelpaisi

• Wan24

En usko että pystyisin.. pelkkä ajatus pelottaa;( Vaikka kyllä 100 000€ olisi kiva summa.. en kyllä usko, että silti pystyisin siihen. Ja toisaalta, miettikääs, synnytätte lapsen tähän maailmaan, josta osa on sinua, eli periaatteessa sinun lapsi, ja sitten et näkisi sitä välttämättä enää koskaan.. eli mikäli en pelkäisi raskaana olemista/synnyttämistä, niin tuon näkisin jo sellaisena esteenä, ettei siitä tulisi mitään.

• itsessään

On ihan ookoo. Mä en rupeaisi vuokraamaan omaani, vaan ennemminkin vuokraisin jonkun toisen. En ole lapsi-ihminen ja tuskin lasta koskaan teenkään. Ja en todellakaan halua olla raskaana edes suurista summista rahaa. Jos nyt sellainen ihme herääminen sattuisi, että haluaisin lapsen - miksi minun pitäisi se synnyttää jos muitakin vaihtoehtoja olisi...?

Lähinnä ajatuksena siltä kannalta, että kouluttautumisen ja uranluomisen takia Suomen "naiskanta" vanhenee ja/tai ei ole varaa/aikaa tehdä lasta itse. En näe niin ihmeellisenä pakkona olla raskaana jos lapsen voi muutakin kautta saada. Plussina lisäksi nuorempi synnyttäjä ja enemmän variaatiota geeniperimään. Biologisen lapsen ihannointi näinkin sukurutsassa maassa vain ihmetyttää.

Tässä välissä täytyy silti sanoa, että kannatan mieluummin adoptiota kuin kohdunvuokrausta. Maailmassa on paljon isättömiä ja äidittömiä lapsia, jotka tarvitsevat kodin. Jos on niin kiire tai ei itse halua lasta synnyttää, niin mieluummin miettisin adoptiota kuin kohdunvuokrausta.

Ja jos jotain lakiesityksen tynkää mietitään asian tiimoilta, niin edelleen helpottaisin adoptiota ennemmin kuin rupeaisin puhumaan kohdunvuokrauksen puolesta.

• vuokrata

jonkun kohdun..

Ja mul ois sopiva isä ehdokaskin..

Eli paljolla lähtee? ja toivottavasti Sulla on raittiit ja hyvät elämäntavat:)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      61
      3964
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      50
      3879
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2861
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      52
      2659
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1982
    6. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1799
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1649
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1327
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe