Vuokraisitko kohtusi jollekin hyvälle ystävällesi kulukorvausta vastaan vai olisiko joku 100 000e sopiva summa miltei vuoden uurastuksesta?
mä mietin vielä--
Mitä mieltä
5
748
Vastaukset
- mupetti
juu kyllä voisin...tietty riippuu siitä että kenelle omassa tuttava piirissä on yksi pariskunta joka kärsii lapsettomuudesta olen sanonut että olen valmis synnyttämään heille lapsen ja ilman mitään kuluja toki joutuvat lääkäri yms. kulut korvaamaan et aikanaan selvii tuleeko heille omaa lasta vai ei.
- mupetti
en pystyisi ikinä ottamaan rahaa ystävältäni mut jos tuntemattomampi pariskunta jolla perusasiat ok niin miksi ei kyllä 100 000e kelpaisi
- Wan24
En usko että pystyisin.. pelkkä ajatus pelottaa;( Vaikka kyllä 100 000€ olisi kiva summa.. en kyllä usko, että silti pystyisin siihen. Ja toisaalta, miettikääs, synnytätte lapsen tähän maailmaan, josta osa on sinua, eli periaatteessa sinun lapsi, ja sitten et näkisi sitä välttämättä enää koskaan.. eli mikäli en pelkäisi raskaana olemista/synnyttämistä, niin tuon näkisin jo sellaisena esteenä, ettei siitä tulisi mitään.
- itsessään
On ihan ookoo. Mä en rupeaisi vuokraamaan omaani, vaan ennemminkin vuokraisin jonkun toisen. En ole lapsi-ihminen ja tuskin lasta koskaan teenkään. Ja en todellakaan halua olla raskaana edes suurista summista rahaa. Jos nyt sellainen ihme herääminen sattuisi, että haluaisin lapsen - miksi minun pitäisi se synnyttää jos muitakin vaihtoehtoja olisi...?
Lähinnä ajatuksena siltä kannalta, että kouluttautumisen ja uranluomisen takia Suomen "naiskanta" vanhenee ja/tai ei ole varaa/aikaa tehdä lasta itse. En näe niin ihmeellisenä pakkona olla raskaana jos lapsen voi muutakin kautta saada. Plussina lisäksi nuorempi synnyttäjä ja enemmän variaatiota geeniperimään. Biologisen lapsen ihannointi näinkin sukurutsassa maassa vain ihmetyttää.
Tässä välissä täytyy silti sanoa, että kannatan mieluummin adoptiota kuin kohdunvuokrausta. Maailmassa on paljon isättömiä ja äidittömiä lapsia, jotka tarvitsevat kodin. Jos on niin kiire tai ei itse halua lasta synnyttää, niin mieluummin miettisin adoptiota kuin kohdunvuokrausta.
Ja jos jotain lakiesityksen tynkää mietitään asian tiimoilta, niin edelleen helpottaisin adoptiota ennemmin kuin rupeaisin puhumaan kohdunvuokrauksen puolesta.- vuokrata
jonkun kohdun..
Ja mul ois sopiva isä ehdokaskin..
Eli paljolla lähtee? ja toivottavasti Sulla on raittiit ja hyvät elämäntavat:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613964- 503879
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522659Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211799Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261