Pitäis tietää onko Oulussa Clarionin huoltoa missään, kun olen ostamassa kitupiikki.net:stä autoradiota ja nuo takuuhommat vähän epäilyttää. Minkälaisia kokemuksia teillä on yleensä Clarionin huoltopalvelusta?
Clarionin huolto ?
6
785
Vastaukset
- Vesku
kitupiikin takuu??? kysy niiltä? saat varmaan vastauksen..
Saat samaan hintaan Oulusta JJ-hifiltä clarionin soittimen, kuin kitupiikistä. tai n.30€ kalliimmalla, mutta sen jälkeen on takuuhuollot kunnossa..
Aina kun on kyse takuuhuollosta, niin tulee ottaa yhteyttä liikkeeseen josta olet ostanut. heidän tehtävänä on toimittaa huoltoon.
Jos takuuta ei ole voimassa, niin setelitukku mukaan ja radio-,tv-huoltoon.. - mää vaan
mitäs mallia olet ostamassa. Tai aivan sama itse olen kuullut vain huonoa kitupiikistä, kuten että on tullut rikkinäistä tavaraa. Suomessa todellakin hinnat vain 30€-60€ kalliimmat kuin kitupiikissä OVH postikulut ja takuu taattu suomesta ostettaessa.
- Joona
Clarion DXZ558RMP on malli ja 90 euroa halvempi kitupiikissä kuin JJ-Hifillä.
- Vesku
Joona kirjoitti:
Clarion DXZ558RMP on malli ja 90 euroa halvempi kitupiikissä kuin JJ-Hifillä.
kato.. www.huolto-kalle.fi sieltä tilaat ton soittimen H.210€
- holtiton-kimi
Vesku kirjoitti:
kato.. www.huolto-kalle.fi sieltä tilaat ton soittimen H.210€
Myy siis 210?? Nettisivun hinta on 299?. Tilaa http://www.pixmania.com/fi/fi/94720/art/clarion/cd-autoradio-dxz558rmp.html
- Vilu
Maahantuoja taitaa olla vieläkin tuo Anglo Nordic
Niiden huolto on Limingantullissa muistaakseni systeman kohdalla mut Prisman puolella tietä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944293Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10969
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780