Kaikki, joilla on kyseisestä mallista kokemuksia, vastailkaahan. En ole omistanut ainuttakaan eerikkiä aiemmin, ehkä nyt, kun nätti peli ois tarjolla. Hinta- yms. tiedot löytyy koneelta, mutta mitä hyvää / huonoa puhelimessa on? Kiitoksia vaivannäöstä jo etukäteen..
Ps. millainen valikkotoiminto em. mallissa on?
W550i?
2
547
Vastaukset
- Nappulakenka
Moi piiperoinen28.
Olen itsekin vilkuillut kyseistä puhelinta kun menin tyhmänä siirtymään nokiasta samsungiin n. 2-3 viikkoa sitten nyt on sit uus luuri tähtäimessä ja aivan samaa luuri olen katsellut kuin sinäkin :)
Itse olen lukenut matkapuhelinfoorumin Sony Ericsson palstaa koska sieltä löytyy oma ketju juuri tälle merkille :) olen saanut sieltä todella paljon tietoa ja on piirtynyt mieleen aika vahvasti että millainen puhelin on kyseessä kun se on käytössä. Kaupassa kaikki näyttää erilaiselta.
Itse asiassa olin tänään kokeilemassa puhelin ja pidin siitä paljon.
Tässä on sulle linkki suoraan sinne keskustelu palstalle niin pääset ammentamaan tietoa kyseisestä puhelimesta :)
http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewtopic.php?t=49276
PS. Toivottavasti löydän vastauksia kysymyksiisi sieltä :)
PSS. ja kun kysyit valikko mallista niin se selviää sinulle itsellesi parhaiten kun kävelet suoraan lähinpään sony ericssonin jälleenmyyjän kauppaa ja pyydät kokeilla kyseistä puhelinta :) - Nappulakenka
Moi piiperoinen28.
Olen itsekin vilkuillut kyseistä puhelinta kun menin tyhmänä siirtymään nokiasta samsungiin n. 2-3 viikkoa sitten nyt on sit uus luuri tähtäimessä ja aivan samaa luuri olen katsellut kuin sinäkin :)
Itse olen lukenut matkapuhelinfoorumin Sony Ericsson palstaa koska sieltä löytyy oma ketju juuri tälle merkille :) olen saanut sieltä todella paljon tietoa ja on piirtynyt mieleen aika vahvasti että millainen puhelin on kyseessä kun se on käytössä. Kaupassa kaikki näyttää erilaiselta.
Itse asiassa olin tänään kokeilemassa puhelin ja pidin siitä paljon.
Tässä on sulle linkki suoraan sinne keskustelu palstalle niin pääset ammentamaan tietoa kyseisestä puhelimesta :)
http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewtopic.php?t=49276
PS. Toivottavasti löydän vastauksia kysymyksiisi sieltä :)
PSS. ja kun kysyit valikko mallista niin se selviää sinulle itsellesi parhaiten kun kävelet suoraan lähinpään sony ericssonin jälleenmyyjän kauppaa ja pyydät kokeilla kyseistä puhelinta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613984- 593980
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv552682Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211859Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261