Pylly haisee

ei naurata

Olen kuullut, että ihmiset hikoilevat vähän eri paikoista(?). Joka tapauksessa, ongelmani on pyllyn kosteus ja sitä kautta haiseminen. Tuntuu, että peppuvako hikoaa nopeasti, tai ainakin kastuu. Vaikka olisin käynyt suihkussa varttia aikaisemmin, haisee peppuvakoni voimakkaasti...pepulle. Hajua ei saa millään pois, ei myöskään kosteutta. Välillä peppuvakoa kutittaakin ja tuntuu huonolta - tottakai kun se hautuu. Asia on aina ollut näin, kiinnitin siihen huomiota vasta viime aikoina, kun totesin, että mieheni pyllyvako ei ole ollenkaan niin kostea kuin omani, eikä tosiaan haise samoin kuin omani koko ajan. Voikohan tälle asialle tehdä jotain?

12

12097

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tärkeintä.

      Muistathan pitää huolta hygieniastasi!
      Kuivalla, märällä, kuivalla, märällä ja suihkutukset päälle. Vasta sitten olet puhdas. Kokeile vauvantalkkia, tai allergisoimatonta puuteria pepullesi.

      • alkup.

        Uskoisin pitäväni hygieniastani huolta. Käyn suihkussa päivittäin. Pitänee kokeilla sitä vauvantalkkia, kiitos vinkistä.


      • lääkärissä.
        alkup. kirjoitti:

        Uskoisin pitäväni hygieniastani huolta. Käyn suihkussa päivittäin. Pitänee kokeilla sitä vauvantalkkia, kiitos vinkistä.

        Viime kesänä olin töissä hirveän kuumassa paikassa. Olin siellä ensi kertaa. Työpaikallani oli jotenkin normaalia isompi pönttö. Luulen, että asioilla ollessani tuo pönttö oli jotenkin venyttänyt takamustani. No takamukseni kipeytyi aivan hirveästi, huom. kuumuus. Ja pepun haju oli voimakas. Lopulta en pystynyt kävelemään. Sitten vaiva parani yhdessä yössä. Luulen, kenellekään en vaivasta kertonut, että tuo iso pönttö oli venyttänyt takamustai ja hieman suolta oli tullut jotenkin rei' ästä ulos. Siitä haju, ja kun suoli tulehtui se kipeytyi. Jospa Sinulla on (synnynnäisesti??) jotenkin ulkoneva tuo peräsuoli, ja se suolen pinta siinä aiheuttaa hajua.
        Asioita ei oikeastikaan kannata hautua yksin, terveyspulmiin apu löytyy lääkäriltä. He näkevät kaikenlaista, eivätkä pidä mitään vaivaa nolona.


      • Anonyymi

        Ala käyttää strinkejä alkkareina , ne henkittää pareest kun ne on narut.

        Yks naru puhdistaa persevaon ja muut ilmastoi pillun. Olen käyttänyt strinkejä jo vuojen, eikä perä enää hikua.


    • lääkäriin

      jos tuollainen ongelma ois mulla, sieltä apua vois saada tai tietoa ainakin;

    • Roosa Periläinen

      sinun tulisi hankkia t-paita tai rintamerkki jossa teksti "pylly haisee hyvältä".

    • Sama vaiva

      Hiiva aiheuttaa tuollaista vaivaa. Onko sinulla ollut emättimen hiivatulehduksia? Hiiva voi pesiytyä koko kehoon (ns. suolistohiiva, hiivasyndrooma), ja lukuisten muiden oireiden lisäksi se aiheuttaa myös peräaukon ympäristön kosteutta, hajua ja kutinaa. Itselläni vaivan syyksi paljastui juuri tämä suolistohiiva.

    • jklcvb

      olet ihanan luonnollinen nainen.Kadehdin miestäsi.

    • serzhm

      pyllyn pitääkin haista pyllylle.mekin olemme eläimiä.

      • Parempi puhtaus

        Ei haise ellei peräaukkoon ole jäänyt ulostejäämiä. Tavallinen paperilla pyyhkiminen ei riitä koska peräaukon poimuihin jää ulostetta ja joku voi luulla että tuo vieno p****n haju on normaalia.

        Alapesusuihku on poikaa - miehillekin, vaikka yleensä sellaisia ei laiteta miesten vessoihin.


    • Anonyymi

      Mäkin haluan naisen, jonka pylly tuoksuu ihanasti koko ajan. Naminami. Vielä ihanampaa olis, jos sieltä pyllystä tulis mahdollisimman usein rutisevia, tuoksuvia pieruja.

      • Anonyymi

        Kakkia ja kaasua mullekin kauniilta naiselta. Tai vaikka isolta laumalta naisia. Haistelen, maistelem ja nielen kaiken.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe