Tämä on tulevien vaalien lopputulos :
1. Halonen
2. Niinistö
3. Vanhanen
4. Hautala
5. Kallis
6. Soini
7. Lax
8. Lahti
Näin siinä tulee käymään
8
908
Vastaukset
- Jolene
Saulissa on eniten seksiä!!! *slurps*
- DOLLY PARTON
kalansilmä Sauli.On jo niin kieron näköinen,en ikinä menis sen paska puheisiin uskoo.Jauhaa paskaa sen minkä kerkee ja näyttää aina olevan niin hermostunut kun toimittajat tenttaa sitä. Näyttää että ei ole itsehillintää ollenkaan,mutta ei voi suorassa lähetyksessä haistattaa toimittajille.
- ja nuinhan se
todennäköisesti meneekin.
On taas hetken aikaa ilma täynnä hyviä lupauksia kunnes ne taas unohdetaan seuraavaksi kuudeksi vuodeksi. - ex-demari
Ei kai en usko. Mulle selvisi ehdokas kun kävin vaalikoneella. Ei ollu muuta mulle sopivaa ku TIMO SOINI:
SILMÄT KIINNI ei pdä äänestää ja hoke kun mantraa- TIKO TIKO
kans Timo Soinia.Mutta ei se voita kuitenkaan, Haloseen on totuttu se voittaa.Kun suomalaiset ei uskalla äänestää kun sitä tuttua ja turvallista.Ei hyvä =((
- muuten kuin että
2. vanhanen ja 3. niinistö.
- en minä
ainakaa äänestä, se on vissi ja varma!
Sehän ääliö haluaa tänne niistä v*tun maahanmuuttajista "halpaa" työvoimaa. Oikein niskavillat nousi pystyyn kun kuulin sen jutun radiosta. - koko presidentin viran
ja jakaa sen tehtävät eri ministereille.
Eiköhän jonkun linnanjuhlien kättelyn voisi hoitaa kerran vuodessa joku muukin viskaali.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862