Unelmia

Katosi savuna ilmaan

Onko kirjallinen unelmasi koskaan toteutunut?
Haluaisitko tehdä yhteistyötä jonkun toisen kirjoittajan kanssa?
Minulla on iso unelma tehdä yhteistyötä jonkun toisen kirjoittajan kanssa?

12

643

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiina T

Mä oisin valmis kirjoittaa jonkun muun kans yhdes. Siit vois tulla jotain tosi makeeta. Kato näkemykset sekottus.

• Jorma Å

Minusta olisi mielenkiintoista kokeilla kirjoittaa jonkun kanssa yhdessä.

• Kari Laaksonen

Esimerkki toimivasta yhteistyöstä oli aikoinaan, kun kaksi aloittelevaa kirjoittajaa päättivät perustaa yhteisen lehden.
        Toisesta tuli lehden päätomimittaja ja toisesta toimittaja.
        Kyseistä lehteä julkaistiin menestyksellä muutaman vuoden ajan.

• Taivaanrannan maalari
        Kari Laaksonen kirjoitti:

Esimerkki toimivasta yhteistyöstä oli aikoinaan, kun kaksi aloittelevaa kirjoittajaa päättivät perustaa yhteisen lehden.
        Toisesta tuli lehden päätomimittaja ja toisesta toimittaja.
        Kyseistä lehteä julkaistiin menestyksellä muutaman vuoden ajan.

Jos perustaisin lehden, niin kysyisin päätoimittajaksi X-Sherlokkia. Tosin on epävarmaa, että suostuisiko hän tähän.
        Hän on täällä eräs suosikeistani.

• Taisto Wallius

Mä aloin kirjoittaa yhden kaverin kanssa näytelmää, mut me kiistellään kaikesta. Saas nähdä, mitä siit tulee.

• Kari Laaksonen

Minä olen kirjoittajana periaatteessa valmis kirjoittamaan lähes kenen kanssa tahansa.
      Erityisesti toivoisin, että voisi tehdä tulevaisuudessa kirjallista yhteistyötä krikin kanssa.

• Taisto Wallius

Tää on melko onnistunut yhteistyö.Meil on suunnittelu riihi yhden kaverin kans. Me suunnitellaan yhdessä kohtauksia.
        Sit me kumpikin tahoillaan kirjoitetaan se valmiiks.
        Meil on jaetut tehtävät. Sit me kirjoitetaan tarinaa yhteen. Välillä tulee suurii muutoksii tekstii, mut niis on aina selvitty sovulla.

• krikki

Ah, lämmitti sydäntä kuulla tuollaista.
        Minkä ikäinen olet?

• Kari Laaksonen
        krikki kirjoitti:

Ah, lämmitti sydäntä kuulla tuollaista.
        Minkä ikäinen olet?

Valitettavasti en voi paljastaa ikääni julkisesti. Sanotaanko näin, että kerron sinulle
        ikäni mieluummin sähköpostissa.
        Yhteisen näytelmän kirjoittaminen saattaisi olla mahdollista, koska minulla on yhteyksiä paikalliseen teatteriin.
        Myös muutkin, joilla on asiaa voivat ottaa minuun yhteyttä sähköpostilla

[email protected]

Terveisin kirjoittajaystävä Kari

• Mä vaan

Mä teen erään tunnetun piirtäjän kans yhteist sarjakuvaa.

• Kari Laaksonen

Minusta olisi äärimmäisen hienoa kokeilla joskus kirjoittaa yhdessä jonkun kanssa tv-sarjaa.
      Mistä löytyisi halukkaita?

• Faarao

Minulta valmistui juuri tv-sarjan käsikirjoitus. Se ei syntynyt helposti, mutta nyt olen tyytyväinen.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      92
      5941
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      94
      3011
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2790
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2046
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      950
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe