Onko kirjallinen unelmasi koskaan toteutunut?
Haluaisitko tehdä yhteistyötä jonkun toisen kirjoittajan kanssa?
Minulla on iso unelma tehdä yhteistyötä jonkun toisen kirjoittajan kanssa?
Unelmia
12
643
Vastaukset
- Tiina T
Mä oisin valmis kirjoittaa jonkun muun kans yhdes. Siit vois tulla jotain tosi makeeta. Kato näkemykset sekottus.
- Jorma Å
Minusta olisi mielenkiintoista kokeilla kirjoittaa jonkun kanssa yhdessä.
- Kari Laaksonen
Esimerkki toimivasta yhteistyöstä oli aikoinaan, kun kaksi aloittelevaa kirjoittajaa päättivät perustaa yhteisen lehden.
Toisesta tuli lehden päätomimittaja ja toisesta toimittaja.
Kyseistä lehteä julkaistiin menestyksellä muutaman vuoden ajan. - Taivaanrannan maalari
Kari Laaksonen kirjoitti:
Esimerkki toimivasta yhteistyöstä oli aikoinaan, kun kaksi aloittelevaa kirjoittajaa päättivät perustaa yhteisen lehden.
Toisesta tuli lehden päätomimittaja ja toisesta toimittaja.
Kyseistä lehteä julkaistiin menestyksellä muutaman vuoden ajan.Jos perustaisin lehden, niin kysyisin päätoimittajaksi X-Sherlokkia. Tosin on epävarmaa, että suostuisiko hän tähän.
Hän on täällä eräs suosikeistani.
- Taisto Wallius
Mä aloin kirjoittaa yhden kaverin kanssa näytelmää, mut me kiistellään kaikesta. Saas nähdä, mitä siit tulee.
- Kari Laaksonen
Minä olen kirjoittajana periaatteessa valmis kirjoittamaan lähes kenen kanssa tahansa.
Erityisesti toivoisin, että voisi tehdä tulevaisuudessa kirjallista yhteistyötä krikin kanssa.- Taisto Wallius
Tää on melko onnistunut yhteistyö.Meil on suunnittelu riihi yhden kaverin kans. Me suunnitellaan yhdessä kohtauksia.
Sit me kumpikin tahoillaan kirjoitetaan se valmiiks.
Meil on jaetut tehtävät. Sit me kirjoitetaan tarinaa yhteen. Välillä tulee suurii muutoksii tekstii, mut niis on aina selvitty sovulla. - krikki
Ah, lämmitti sydäntä kuulla tuollaista.
Minkä ikäinen olet? - Kari Laaksonen
krikki kirjoitti:
Ah, lämmitti sydäntä kuulla tuollaista.
Minkä ikäinen olet?Valitettavasti en voi paljastaa ikääni julkisesti. Sanotaanko näin, että kerron sinulle
ikäni mieluummin sähköpostissa.
Yhteisen näytelmän kirjoittaminen saattaisi olla mahdollista, koska minulla on yhteyksiä paikalliseen teatteriin.
Myös muutkin, joilla on asiaa voivat ottaa minuun yhteyttä sähköpostilla
[email protected]
Terveisin kirjoittajaystävä Kari
- Mä vaan
Mä teen erään tunnetun piirtäjän kans yhteist sarjakuvaa.
- Kari Laaksonen
Minusta olisi äärimmäisen hienoa kokeilla joskus kirjoittaa yhdessä jonkun kanssa tv-sarjaa.
Mistä löytyisi halukkaita?- Faarao
Minulta valmistui juuri tv-sarjan käsikirjoitus. Se ei syntynyt helposti, mutta nyt olen tyytyväinen.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925941
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv943011Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48764