Eli kun meen ET servuun niin sitte tulee virheilmoitus
Wolf Enemy Territory ONGELA
11
816
Vastaukset
- Kuulakalle
TULEEKO VASTAUKSIA?
- -.-
niitä sun virheilmoituksia on monta erilaista. sanoppas ny, mitä siinä lukee?
- Kuulakalle
Joku että kone havaisti verheen ja microsofti hommelin lähetävirhe ilmoitus ja niin voi vittu
- Kuulakalle
Nyt se ei toimi ollenkaa
- Kuulakalle
lammas-jr kirjoitti:
Ei ole vaikeeta. Tuu sit kysyy lisää.
Ei auttanu :(
Kuulakalle kirjoitti:
Ei auttanu :(
En nyt keksi mitään. Kysy vaikka http://www.csfi.net foorumilta. Osa porukasta on älyllisesti vähän rajoittuneita, mutta paremmin siellä vastataan kuin täällä.
- Kuulakalle
lammas-jr kirjoitti:
En nyt keksi mitään. Kysy vaikka http://www.csfi.net foorumilta. Osa porukasta on älyllisesti vähän rajoittuneita, mutta paremmin siellä vastataan kuin täällä.
no kun aina teen uuen sähkärin niin aina sanoo muka että sähköposti on porttikiellossa vaikka en oo kertaakaan ees regannu
Kuulakalle kirjoitti:
no kun aina teen uuen sähkärin niin aina sanoo muka että sähköposti on porttikiellossa vaikka en oo kertaakaan ees regannu
Siellä on siis se sähköpostin tarjoaja bannattu :D ootko kokeillu suomi24:en postilla, hotmaililla vai millä? Joissakin foorumeissa ei hyväksytä ilmaisposteja ollenkaan.
Ite oon rekannu suomi24:en laatikolla.- kuulakalle
lammas-jr kirjoitti:
Siellä on siis se sähköpostin tarjoaja bannattu :D ootko kokeillu suomi24:en postilla, hotmaililla vai millä? Joissakin foorumeissa ei hyväksytä ilmaisposteja ollenkaan.
Ite oon rekannu suomi24:en laatikolla.hotmaililla
- kuulakalle
[url=http://imageshack.us][img]http://img408.imageshack.us/img408/9816/katoppa0wv.png[/img][/url]
Tollain siinä käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat279686- 107614
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511