Auttakaa

pettynyt

Ja taas olen saanut ihanat lapseni luokseni. Niiden kanssa aika on ihanaa, mutta aikaa vaan liian vähän. Muutosta tähän odotellaan käräjillä.
No mutta se on sivu seikka.
Haluaisin kuulla miten selviän tästä tunteesta etten jaksa taistella exääni vastaan. Aina hän keksii aihetta miten saa pahoitettua mieleni. Kuten tänäänkin, lapsi on jättänyt kaverilleensa tavaroitaan ja luulee minun niitä täällä kotonani pimittävän. Samoin vaatteista muka en anna takaisin mitä heillä on tänne tullessaan. En kai lastani likaisissa vaatteissa kouluun tai tarhaan laita. Vai pitääkö minun laittaa lapsen mukaan likapyykit? Mihin tämä maailma on menossa, en ois ikupäivänä tälläistä toivonut.
Miksi asiat pitää ratkaista riitojen kanssa?
Nyt minulla ei ole vaihtoehtoja, välini exään on mennyt ja tekis mieli heittää sen takia hanskat tiskiin, kun en jaksa hänen piikittelyä.
Mutta en vaan voi lapsieni takia.

4

529

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äiti-kiltisti

Et heitä hanskoja kehiin, lapsesi tarvitsevat myös sinua! Älä ota itseesi muijan kiukkuilua, vaan laita ne vaatteet likapyykkinä takaisin, tai sitten märkinä ja pestyinä. Osataan me naisetkin olla välillä kauheita. Jospa kertoisit miten pahalle hänen käytöksensä tuntuu...Ryhdistäydy!

• pettynyt

niin siis olen itse yh yhdelle lapselle ja äiti sellainen... kaksi lastani asuu isänsä luona ja se on isä joka keljuilee

• iski
        pettynyt kirjoitti:

niin siis olen itse yh yhdelle lapselle ja äiti sellainen... kaksi lastani asuu isänsä luona ja se on isä joka keljuilee

et oloe ottanut lasta/lapsia luoksesi???

• siss so

"vaihdatte" lapset, tapaatte huolto-asemalla. Sinä annat kassin, jossa on sun luona pidettävät vaatteet ja ex ukko vaihdattaa ne vaikka vessassa ja vie itse ostamansa lastenvaatteet kotiinsa. Ja sama toisinpäin. Ei se kauaa jaksa natkutaa moisesta asiasta.
      Nauhoita kaikki vit*tuilut, nykytekniikalla helppoa. Tai ota joku mukaan, niin ei kehtaa ilkeillä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      88
      5516
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4732
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3047
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      89
      2958
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2584
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2039
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1976
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1439
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe