vanhempien merkkien vaikutus??

yksi vaan

vaikuttaako se mitä vanhemmat ovat horoskoopeiltaan lapsen luonteeseen?? mun äiti on skorpioni ja isä rapu.. mahtaako mulla olla noiden merkkien piirteitä.. olen kyllä nousevalta merkiltä skorpioni ja mulla on venus ravussa, mutta vaikuttaisko se muutenkin jotenkin??

22

1671

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Adi

Vanhempien ja lasten kartoilla on yleensä samoja teemoja korostuneina. Esimerkiksi lapsi, jonka isä on nousevalta ja/tai aurinkomerkiltään kaurin, saattaa olla syntynyt Aurinko/Saturnus aspektin ollessa käynnissä.

Missä merkeissä muuten Aurinko ja Kuu ovat kartallasi?

• yksi vaan

aurinko kaksonen ja kuu neitsyt..

• Adi
        yksi vaan kirjoitti:

aurinko kaksonen ja kuu neitsyt..

Kuu kuvaa kartalla äitiä ja näet äitisi -Kuu- kriittisen -neitsyt- linssin läpi. Sanoisin, että ihan hyvä vastaavuus äitisi aurinkomerkillä ja omalla kuumerkilläsi, koska skorpioni ja neitsyt ovat varmaan kaksi kriittisintä merkkiä.

Muuten en lähtisi kovin pitkälle spekuloimaan näin vähäisillä lähtötiedoilla.

• juttu se on

Tästä on jopa tutkimuksia ja niissä korostuu ac, aurinko ja kuu. Yhteistä saattaa olla myös asteissa, joilla myös on astrologista merkitystä. Ulkoasuhan on ac ja siksi lapset yleensä muistuttavat jompaa kumpaa vanhempaansa olemukseltaan. Ac voi olla myös oppositiomerkissä vanhemman ac:hen ja sehän taas on vanhemman dc. Sullakin on selvä yhteys vanhempiesi merkkeihin. Esoteerisen astrologian mukaan lapsi valitsee vanhempansa.

• Tuulimerkki

Hei, kuka on tutkinut, kerro heti linkki tai tutkijan nimi, halkean päästä selvittelemään

• tutkittu on paljonkin
        Tuulimerkki kirjoitti:

Hei, kuka on tutkinut, kerro heti linkki tai tutkijan nimi, halkean päästä selvittelemään

Lainaan lähdettäni J. Nummelaa suoraan. " on tehty monia tutkimuksia, jotka vahvistavat tiettyjen taivaankappaleiden sijaintiasteiden, merkkien tai syntymäaspektien toistuvan vanhempien ja lasten kartassa ". Kirjassa on esimerkkitapaus viisilapsisesta perheestä. En siis esitä omaa mielipidettäni vaan perustana on kirjallisuus olkoon se totta tai ei. Siis lähteeni on juha nummelan astrologiakäsikirja 4. painos s. 182

• Tuulimerkki
        tutkittu on paljonkin kirjoitti:

Lainaan lähdettäni J. Nummelaa suoraan. " on tehty monia tutkimuksia, jotka vahvistavat tiettyjen taivaankappaleiden sijaintiasteiden, merkkien tai syntymäaspektien toistuvan vanhempien ja lasten kartassa ". Kirjassa on esimerkkitapaus viisilapsisesta perheestä. En siis esitä omaa mielipidettäni vaan perustana on kirjallisuus olkoon se totta tai ei. Siis lähteeni on juha nummelan astrologiakäsikirja 4. painos s. 182

...maininnut kirjassaan tutkimusten alkupeärisiä tekijöitä nimeltä, että löytäisi sitten. Yksi perhe ei oikein taida ihan riittää...

• Adi
        Tuulimerkki kirjoitti:

...maininnut kirjassaan tutkimusten alkupeärisiä tekijöitä nimeltä, että löytäisi sitten. Yksi perhe ei oikein taida ihan riittää...

Mitäs jos lainaat kirjan kirjastosta ja katsot siitä?

• Tuulimerkki
        Adi kirjoitti:

Mitäs jos lainaat kirjan kirjastosta ja katsot siitä?

Mut jo se kirja nyt jo jollain on hyllyssä niin kait sitä vois pari nimeä tännekin heittää, pliis. Ainakaan meidän lähikirjastossa ei ole Nummelaa, joten...

• tutkittu juttu
        Tuulimerkki kirjoitti:

Ei mainitse lähdettä eikä väite tietenkään perustu yhteen esimerkkiin. Toin vain esille sen mikä on silmiini osunut. Mutta tuskinpa hän ihan noin vaan heittää tällaisen väitteen alan ammattilaisena. Aihe joka tapauksessa on mielenkiintoinen.

• tutkittu j.
        Tuulimerkki kirjoitti:

Mut jo se kirja nyt jo jollain on hyllyssä niin kait sitä vois pari nimeä tännekin heittää, pliis. Ainakaan meidän lähikirjastossa ei ole Nummelaa, joten...

Ko. kirja on muutenkin hyvä yleiskirja ja sitä voi täydentää sitten muilla lähteillä. Tuntuu että siinä riittää opiskelua vaikka kuinka kauan. Itsellä se on ollut 8 vuotta. Vois kysyä myös kaukolainana. Jostain sitä löytyy.

• Tuulimerkki
        tutkittu juttu kirjoitti:

Ei mainitse lähdettä eikä väite tietenkään perustu yhteen esimerkkiin. Toin vain esille sen mikä on silmiini osunut. Mutta tuskinpa hän ihan noin vaan heittää tällaisen väitteen alan ammattilaisena. Aihe joka tapauksessa on mielenkiintoinen.

Nyt mä alan pelätä että mitään tuloksia ei ookkaan, ja viestitkin vaan poistuu jos haluaa ottaa selvää, pahus.

• T. Juttu
        Tuulimerkki kirjoitti:

Nyt mä alan pelätä että mitään tuloksia ei ookkaan, ja viestitkin vaan poistuu jos haluaa ottaa selvää, pahus.

J. Nummela puhuu tilastollisesta todennäköisyydestä.

• *Valistunut*
        Tuulimerkki kirjoitti:

Vaikuttavaa: Pelkääminen vaatii aivoja...

Tietysti jos "Tuulimerkki" aivan oikeasti haluaa aivan todellista tietoa siitä kuten väittää haluavansa, mistä Juhani Nummela on väitteensä saanut, hän ei kyselisi sitä täällä, vaan suoraan Nummelalta:

[email protected]

Tuo Nummelan sähköposti kun sattuu olemaan melko yksinkertaisella google-haulla löydettävissä.

Edelleen jos katsomme itse alkuperäistä väitettä, jonka mukaan planeettasijainnit "periytyvät", niin tämä käy riittävän selvästi esille esimerkiksi Michel Gauquelinin tekemistä tutkimuksista. Gauquelin totesi myös, että tuollainen "periytyminen" häiriintyy so planeettakuviot tuppaavat rikoutumaan, jos lapsi syntyy keinotekoisesti esim keisarileikkauksella.

Gauquelinin tutkimuksethan ovat useimmille skeptikoille tuttuja ennestään, koska heillä on niin pitkät perinteet niiden vääristelemisessä:

http://cura.free.fr/xv/14starbb.html

Uups...jäipä pois monta nimeä... :D

Mutta tietenkin "Tuulikello" nyt aidosti tiedonjanoisena ottaa yhteyttä tiedonjanonsa tyydyttämiseksi Nummelaan itseensä, jos tämä sattuikin viittaamaan johonkin muuhun kuin G:n tutkimuksiin. ;) Ja etsii käsiinsä luonnollisesti G:n tutkimuksista lisää tietoa kirjoista ja/tai googlettamalla.

• Triton

En ole kummoisesti perehtynyt, mutta sen kerran yleensä kun olen tietoinen jonkun vanhempi/lapsi-parin aurinkomerkeistä, niin kovin usein ne vaikuttavat olevan kovassa eli haasteellisessa kulmassa toisiinsa nähden. Ainakin joitain 150 asteen kulmia (kvinkunssi) olen muistaakseni nähnyt. Harmi kun olisi heittää esimerkkikin...

Potuttaa kun en tiedä varmuudella omien vanhempieni nousua. Ulkonäöllisesti vertailemalla oletan että Kala-äitini nousu on Skorpionissa. Minulla (Kala) ja veljelläni (Leijona) on molemmilla Kuu Skorpionissa. Isämme on myös Kala, ja minulla on hyvin hentoinen ajatus siitä että hän olisi ollut nouseva Härkä - melko ulkopuoliseksi hän perheessämme jäi, eli äiti ja lapset oli tiiviimpi "paketti" keskenään.

• ihmettelijä_

Minulla taas on kuu isän aurinkomerkissä ja nouseva äidin auringossa. Tulenkin molempien vanhempieni kanssa loistavasti toimeen.

Olisikohan tuolla jotain vaikutusta? Aurinkomerkit ovat meillä kaikilla eri elementeissä. Veljelläni ja äidilläni on aurinko samassa elementissä ja he ovat tulleet aina hyvin juttuun keskenään.

• Tjuttu

.... Auringot eri merkeissä mutta nousevat samat tyttären ja mun kuu samassa merkissä ja vaimon kuu mun aurinkomerkissä. Kuvaamasi yhdistelmä on hyvä myös parisuhteeseen. Jotain yhteistä on oltava muuten homma ei toimi. Jos perheessä on paljon oinasta, niin perheessä räiskyy ja silti post säilyy. Näin esimerkiksi.

• t.Juttu
        Tjuttu kirjoitti:

.... Auringot eri merkeissä mutta nousevat samat tyttären ja mun kuu samassa merkissä ja vaimon kuu mun aurinkomerkissä. Kuvaamasi yhdistelmä on hyvä myös parisuhteeseen. Jotain yhteistä on oltava muuten homma ei toimi. Jos perheessä on paljon oinasta, niin perheessä räiskyy ja silti post säilyy. Näin esimerkiksi.

Psykoanalyytikko Carl Jung tutki 483 avioparin kartat selvittääkseen kuun vaikutuksen parinvalinnassa. 180 parilla oli 10,9 % au kuu konj. kun tn olisi 1:10000. Toisessa 220 parin ryhmässä tulos oli sama. Kolmannessa 83 parin ryhmässä oli 9,6 % kuu ac konj. kun tn olisi 1:3000. Jung sanookin että sattumalla ei tätä voi selittää.
        Kannattaakin tutkia nämä ennen papin aamenta.

• Tuulimerkki
        t.Juttu kirjoitti:

Psykoanalyytikko Carl Jung tutki 483 avioparin kartat selvittääkseen kuun vaikutuksen parinvalinnassa. 180 parilla oli 10,9 % au kuu konj. kun tn olisi 1:10000. Toisessa 220 parin ryhmässä tulos oli sama. Kolmannessa 83 parin ryhmässä oli 9,6 % kuu ac konj. kun tn olisi 1:3000. Jung sanookin että sattumalla ei tätä voi selittää.
        Kannattaakin tutkia nämä ennen papin aamenta.

Mistä tämän voisi tutkia ?

• T. Juttu
        Tuulimerkki kirjoitti:

Mistä tämän voisi tutkia ?

Tuskin sinun kannattaa tutkia mistään. Et ole päässyt vielä juonesta kiinni. Tämä on hauskaa mutta ei sovi tosikoille. Se saattaa vahingoittaa herkän mielen.

• Tuulimerkki
        T. Juttu kirjoitti:

Tuskin sinun kannattaa tutkia mistään. Et ole päässyt vielä juonesta kiinni. Tämä on hauskaa mutta ei sovi tosikoille. Se saattaa vahingoittaa herkän mielen.

Siis ei tosikoille, että leikkimielellä hassutellaan vaan. No sitähän minäkin, kiitos oikaisusta ja oikein hyvää jatkoa.

• Tuulimerkki kirjoitti:

Siis ei tosikoille, että leikkimielellä hassutellaan vaan. No sitähän minäkin, kiitos oikaisusta ja oikein hyvää jatkoa.

oma isäni on aurinko skorpioni(nousevaa/kuuta en tiedä) ja äiti on aurinko kauris,nouseva vesimies ja kuu on leijonassa ja täytyy myöntää,että tulen isäni kanssa paremmin toimeen kuin äitini!

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      90
      5489
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      55
      3647
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      61
      3005
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      46
      2201
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      61
      1976
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      298
      1889
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1616
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      96
      1511
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1397
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      9
      1363
    Aihe