vaikuttaako se mitä vanhemmat ovat horoskoopeiltaan lapsen luonteeseen?? mun äiti on skorpioni ja isä rapu.. mahtaako mulla olla noiden merkkien piirteitä.. olen kyllä nousevalta merkiltä skorpioni ja mulla on venus ravussa, mutta vaikuttaisko se muutenkin jotenkin??
vanhempien merkkien vaikutus??
22
1694
Vastaukset
- Adi
Vanhempien ja lasten kartoilla on yleensä samoja teemoja korostuneina. Esimerkiksi lapsi, jonka isä on nousevalta ja/tai aurinkomerkiltään kaurin, saattaa olla syntynyt Aurinko/Saturnus aspektin ollessa käynnissä.
Missä merkeissä muuten Aurinko ja Kuu ovat kartallasi?- yksi vaan
aurinko kaksonen ja kuu neitsyt..
- Adi
yksi vaan kirjoitti:
aurinko kaksonen ja kuu neitsyt..
Kuu kuvaa kartalla äitiä ja näet äitisi -Kuu- kriittisen -neitsyt- linssin läpi. Sanoisin, että ihan hyvä vastaavuus äitisi aurinkomerkillä ja omalla kuumerkilläsi, koska skorpioni ja neitsyt ovat varmaan kaksi kriittisintä merkkiä.
Muuten en lähtisi kovin pitkälle spekuloimaan näin vähäisillä lähtötiedoilla.
- juttu se on
Tästä on jopa tutkimuksia ja niissä korostuu ac, aurinko ja kuu. Yhteistä saattaa olla myös asteissa, joilla myös on astrologista merkitystä. Ulkoasuhan on ac ja siksi lapset yleensä muistuttavat jompaa kumpaa vanhempaansa olemukseltaan. Ac voi olla myös oppositiomerkissä vanhemman ac:hen ja sehän taas on vanhemman dc. Sullakin on selvä yhteys vanhempiesi merkkeihin. Esoteerisen astrologian mukaan lapsi valitsee vanhempansa.
- Tuulimerkki
Hei, kuka on tutkinut, kerro heti linkki tai tutkijan nimi, halkean päästä selvittelemään
- tutkittu on paljonkin
Tuulimerkki kirjoitti:
Hei, kuka on tutkinut, kerro heti linkki tai tutkijan nimi, halkean päästä selvittelemään
Lainaan lähdettäni J. Nummelaa suoraan. " on tehty monia tutkimuksia, jotka vahvistavat tiettyjen taivaankappaleiden sijaintiasteiden, merkkien tai syntymäaspektien toistuvan vanhempien ja lasten kartassa ". Kirjassa on esimerkkitapaus viisilapsisesta perheestä. En siis esitä omaa mielipidettäni vaan perustana on kirjallisuus olkoon se totta tai ei. Siis lähteeni on juha nummelan astrologiakäsikirja 4. painos s. 182
- Tuulimerkki
tutkittu on paljonkin kirjoitti:
Lainaan lähdettäni J. Nummelaa suoraan. " on tehty monia tutkimuksia, jotka vahvistavat tiettyjen taivaankappaleiden sijaintiasteiden, merkkien tai syntymäaspektien toistuvan vanhempien ja lasten kartassa ". Kirjassa on esimerkkitapaus viisilapsisesta perheestä. En siis esitä omaa mielipidettäni vaan perustana on kirjallisuus olkoon se totta tai ei. Siis lähteeni on juha nummelan astrologiakäsikirja 4. painos s. 182
...maininnut kirjassaan tutkimusten alkupeärisiä tekijöitä nimeltä, että löytäisi sitten. Yksi perhe ei oikein taida ihan riittää...
- Adi
Tuulimerkki kirjoitti:
...maininnut kirjassaan tutkimusten alkupeärisiä tekijöitä nimeltä, että löytäisi sitten. Yksi perhe ei oikein taida ihan riittää...
Mitäs jos lainaat kirjan kirjastosta ja katsot siitä?
- Tuulimerkki
Adi kirjoitti:
Mitäs jos lainaat kirjan kirjastosta ja katsot siitä?
Mut jo se kirja nyt jo jollain on hyllyssä niin kait sitä vois pari nimeä tännekin heittää, pliis. Ainakaan meidän lähikirjastossa ei ole Nummelaa, joten...
- tutkittu juttu
Tuulimerkki kirjoitti:
...maininnut kirjassaan tutkimusten alkupeärisiä tekijöitä nimeltä, että löytäisi sitten. Yksi perhe ei oikein taida ihan riittää...
Ei mainitse lähdettä eikä väite tietenkään perustu yhteen esimerkkiin. Toin vain esille sen mikä on silmiini osunut. Mutta tuskinpa hän ihan noin vaan heittää tällaisen väitteen alan ammattilaisena. Aihe joka tapauksessa on mielenkiintoinen.
- tutkittu j.
Tuulimerkki kirjoitti:
Mut jo se kirja nyt jo jollain on hyllyssä niin kait sitä vois pari nimeä tännekin heittää, pliis. Ainakaan meidän lähikirjastossa ei ole Nummelaa, joten...
Ko. kirja on muutenkin hyvä yleiskirja ja sitä voi täydentää sitten muilla lähteillä. Tuntuu että siinä riittää opiskelua vaikka kuinka kauan. Itsellä se on ollut 8 vuotta. Vois kysyä myös kaukolainana. Jostain sitä löytyy.
- Tuulimerkki
tutkittu juttu kirjoitti:
Ei mainitse lähdettä eikä väite tietenkään perustu yhteen esimerkkiin. Toin vain esille sen mikä on silmiini osunut. Mutta tuskinpa hän ihan noin vaan heittää tällaisen väitteen alan ammattilaisena. Aihe joka tapauksessa on mielenkiintoinen.
Nyt mä alan pelätä että mitään tuloksia ei ookkaan, ja viestitkin vaan poistuu jos haluaa ottaa selvää, pahus.
- T. Juttu
Tuulimerkki kirjoitti:
Nyt mä alan pelätä että mitään tuloksia ei ookkaan, ja viestitkin vaan poistuu jos haluaa ottaa selvää, pahus.
J. Nummela puhuu tilastollisesta todennäköisyydestä.
- *Valistunut*
Tuulimerkki kirjoitti:
Nyt mä alan pelätä että mitään tuloksia ei ookkaan, ja viestitkin vaan poistuu jos haluaa ottaa selvää, pahus.
Vaikuttavaa: Pelkääminen vaatii aivoja...
Tietysti jos "Tuulimerkki" aivan oikeasti haluaa aivan todellista tietoa siitä kuten väittää haluavansa, mistä Juhani Nummela on väitteensä saanut, hän ei kyselisi sitä täällä, vaan suoraan Nummelalta:
[email protected]
Tuo Nummelan sähköposti kun sattuu olemaan melko yksinkertaisella google-haulla löydettävissä.
Edelleen jos katsomme itse alkuperäistä väitettä, jonka mukaan planeettasijainnit "periytyvät", niin tämä käy riittävän selvästi esille esimerkiksi Michel Gauquelinin tekemistä tutkimuksista. Gauquelin totesi myös, että tuollainen "periytyminen" häiriintyy so planeettakuviot tuppaavat rikoutumaan, jos lapsi syntyy keinotekoisesti esim keisarileikkauksella.
Gauquelinin tutkimuksethan ovat useimmille skeptikoille tuttuja ennestään, koska heillä on niin pitkät perinteet niiden vääristelemisessä:
http://cura.free.fr/xv/14starbb.html
Uups...jäipä pois monta nimeä... :D
Mutta tietenkin "Tuulikello" nyt aidosti tiedonjanoisena ottaa yhteyttä tiedonjanonsa tyydyttämiseksi Nummelaan itseensä, jos tämä sattuikin viittaamaan johonkin muuhun kuin G:n tutkimuksiin. ;) Ja etsii käsiinsä luonnollisesti G:n tutkimuksista lisää tietoa kirjoista ja/tai googlettamalla.
- Triton
En ole kummoisesti perehtynyt, mutta sen kerran yleensä kun olen tietoinen jonkun vanhempi/lapsi-parin aurinkomerkeistä, niin kovin usein ne vaikuttavat olevan kovassa eli haasteellisessa kulmassa toisiinsa nähden. Ainakin joitain 150 asteen kulmia (kvinkunssi) olen muistaakseni nähnyt. Harmi kun olisi heittää esimerkkikin...
Potuttaa kun en tiedä varmuudella omien vanhempieni nousua. Ulkonäöllisesti vertailemalla oletan että Kala-äitini nousu on Skorpionissa. Minulla (Kala) ja veljelläni (Leijona) on molemmilla Kuu Skorpionissa. Isämme on myös Kala, ja minulla on hyvin hentoinen ajatus siitä että hän olisi ollut nouseva Härkä - melko ulkopuoliseksi hän perheessämme jäi, eli äiti ja lapset oli tiiviimpi "paketti" keskenään. - ihmettelijä_
Minulla taas on kuu isän aurinkomerkissä ja nouseva äidin auringossa. Tulenkin molempien vanhempieni kanssa loistavasti toimeen.
Olisikohan tuolla jotain vaikutusta? Aurinkomerkit ovat meillä kaikilla eri elementeissä. Veljelläni ja äidilläni on aurinko samassa elementissä ja he ovat tulleet aina hyvin juttuun keskenään.- Tjuttu
.... Auringot eri merkeissä mutta nousevat samat tyttären ja mun kuu samassa merkissä ja vaimon kuu mun aurinkomerkissä. Kuvaamasi yhdistelmä on hyvä myös parisuhteeseen. Jotain yhteistä on oltava muuten homma ei toimi. Jos perheessä on paljon oinasta, niin perheessä räiskyy ja silti post säilyy. Näin esimerkiksi.
- t.Juttu
Tjuttu kirjoitti:
.... Auringot eri merkeissä mutta nousevat samat tyttären ja mun kuu samassa merkissä ja vaimon kuu mun aurinkomerkissä. Kuvaamasi yhdistelmä on hyvä myös parisuhteeseen. Jotain yhteistä on oltava muuten homma ei toimi. Jos perheessä on paljon oinasta, niin perheessä räiskyy ja silti post säilyy. Näin esimerkiksi.
Psykoanalyytikko Carl Jung tutki 483 avioparin kartat selvittääkseen kuun vaikutuksen parinvalinnassa. 180 parilla oli 10,9 % au kuu konj. kun tn olisi 1:10000. Toisessa 220 parin ryhmässä tulos oli sama. Kolmannessa 83 parin ryhmässä oli 9,6 % kuu ac konj. kun tn olisi 1:3000. Jung sanookin että sattumalla ei tätä voi selittää.
Kannattaakin tutkia nämä ennen papin aamenta. - Tuulimerkki
t.Juttu kirjoitti:
Psykoanalyytikko Carl Jung tutki 483 avioparin kartat selvittääkseen kuun vaikutuksen parinvalinnassa. 180 parilla oli 10,9 % au kuu konj. kun tn olisi 1:10000. Toisessa 220 parin ryhmässä tulos oli sama. Kolmannessa 83 parin ryhmässä oli 9,6 % kuu ac konj. kun tn olisi 1:3000. Jung sanookin että sattumalla ei tätä voi selittää.
Kannattaakin tutkia nämä ennen papin aamenta.Mistä tämän voisi tutkia ?
- T. Juttu
Tuulimerkki kirjoitti:
Mistä tämän voisi tutkia ?
Tuskin sinun kannattaa tutkia mistään. Et ole päässyt vielä juonesta kiinni. Tämä on hauskaa mutta ei sovi tosikoille. Se saattaa vahingoittaa herkän mielen.
- Tuulimerkki
T. Juttu kirjoitti:
Tuskin sinun kannattaa tutkia mistään. Et ole päässyt vielä juonesta kiinni. Tämä on hauskaa mutta ei sovi tosikoille. Se saattaa vahingoittaa herkän mielen.
Siis ei tosikoille, että leikkimielellä hassutellaan vaan. No sitähän minäkin, kiitos oikaisusta ja oikein hyvää jatkoa.
Tuulimerkki kirjoitti:
Siis ei tosikoille, että leikkimielellä hassutellaan vaan. No sitähän minäkin, kiitos oikaisusta ja oikein hyvää jatkoa.
oma isäni on aurinko skorpioni(nousevaa/kuuta en tiedä) ja äiti on aurinko kauris,nouseva vesimies ja kuu on leijonassa ja täytyy myöntää,että tulen isäni kanssa paremmin toimeen kuin äitini!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631812- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281297- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j66638