Onko kokemusta ko. firmasta?
Tarjous pyyntö on kaikunut kuuroille korville,ollaan odotettu vissiin yli kuukausi tarjousta mutta ei vaan kuulu.Ei ole ilmeisesti työn puutetta kun ei vaivauduta edes tarjousta tekemään.
peekoo keittiö
15
3290
Vastaukset
- Irkku
mä odotan yhä sieltä tarjousta (3kk), mutta keittiöremppa on jo tehty...
- Keittiökauppias
Miksi ihmeessä odotat. Myyjähän on päättänyt asian jo omalta osaltaan kauan sitten.
- ja näitä riittää
Keittiökauppias kirjoitti:
Miksi ihmeessä odotat. Myyjähän on päättänyt asian jo omalta osaltaan kauan sitten.
tällä alalla...
- Toivorikas
ja näitä riittää kirjoitti:
tällä alalla...
Irkku odottaa tarjousta. Ei kannata kadottaa toivorikkauttaan.
- mites on
Toivorikas kirjoitti:
Irkku odottaa tarjousta. Ei kannata kadottaa toivorikkauttaan.
myyjä hyvä niele ylpeytesi, ei teidän ylhäisyytenne tarjouksia kukaan odottele muuta kuin siinä mielessä, että voi verrata mistä saa saman halvimmalla. Kivahan niitä suunnitelmia on teillä teettää ja sitten vielä itse muokkaa itselleen sopivammaksi ja hakee kalusteet jostain muualta puoleen hintaan.
- kummaa
....kun saa oikein rukoilla, että tulisivat katsomaan ja tekemään arviointia.
Kyllä suomessa menee hyvin.- kävimme
paikan päällä ja saimme kohtuullisen tarjouksen ihan saman tien. Nyt vain mietitään keittiön väriä. Haimme noin pari vuotta sitten kys. firmasta vessan kalusteet eikä ole ollut toimituksessa moittimista. Kohtuu hinta/kohtuu laatu. Asumme täällä lähellä tehdasta joten ehkä toimitukset pelaa paremmin täällä lähialueella.
- Täynnä
Hyvää laadukasta kalustetta valmistava firma, josta hyviä kokemuksia. Kyllä sitä yrityksellä kuin yrityksellä voi olla tilanne, että tilauskanta on niin täynnä, ettei uusia töitä voida ottaa. Olisko tilanne tämä ? Parempi kuin ne kalusteet olisivat myöhässä...
- jjj
miksi ihmeessä odotatte tarjousta peekoo keittiöltä? jos heitä ei edes kiinnosta tarjouksen tekeminen ehkä teidän olisi aika vaihtaa myymälää. Kyllä suomessa keittiömyyjiä riittää.
Kun itse olin ostamassa keittiötä palvelu oli yksi tärkeä kriteeri ostopäätöksessäni.
Keittiöjätissä ei myyjät vaivautuneet edes tulemaan luoksemme (tekivät jotain tärkeämpää tietokoneella) joten marssimme ulos.
Topi keittiöillä myyjä pyysi katselemaan mallikeittiöitä ja häipyi takahuoneeseen. niin häivyimme mekin!
parmakeittiöillä (rautia) ei myyjiä näkynyt.
Sekä monia muita...
Mikäli palvelun taso arveluttaa, ehdotan äänestämään jaloillaan. Vain siten saadaan palvelu paranemaan- Riittää !
Ei kai se vika aina ole myyjässäkään. Jos ootte kiertäneet näin monta myyntipistettä ilman kohtuullista palvelua, niin... Pitäiskö katsoa peiliin !
- jjj
Riittää ! kirjoitti:
Ei kai se vika aina ole myyjässäkään. Jos ootte kiertäneet näin monta myyntipistettä ilman kohtuullista palvelua, niin... Pitäiskö katsoa peiliin !
Mainitsin tuossa vain pienen osan keittiövalmistajia joissa kävimme. Osassa saimme loistavaa palvelua. Kyllä se on myyjän ammattitaidosta ja halukkuudesta kiinni. olen ehkä hieman nuoren näköinen (synt 1980) ja epäilen tämän oleva syynä palvelun heikkouteen. Keittiöbudjettini oli hieman yli 10000eur ja minä etsin ja löysinkin myyjän jolle rahani kelpasivat ja palvelu pelasi!!!
- rahasi
jjj kirjoitti:
Mainitsin tuossa vain pienen osan keittiövalmistajia joissa kävimme. Osassa saimme loistavaa palvelua. Kyllä se on myyjän ammattitaidosta ja halukkuudesta kiinni. olen ehkä hieman nuoren näköinen (synt 1980) ja epäilen tämän oleva syynä palvelun heikkouteen. Keittiöbudjettini oli hieman yli 10000eur ja minä etsin ja löysinkin myyjän jolle rahani kelpasivat ja palvelu pelasi!!!
kelpasivat? Onko jo ollut toimitus ja kuinka remontti meni?
- metu
Olis kiva tietää missäpäin suomea asioit peekoo myymälässä. Itse olen turun suunalta ja keittiö remontti mielessä alkuvuodesta en ole vielä käynyt missään keittiöliikkessä katsellut vain netin kautta.
- jjj
rahasi kirjoitti:
kelpasivat? Onko jo ollut toimitus ja kuinka remontti meni?
Tampereen nixi keittiöiltä saimme loistavan palvelun. Toimituksesta en voi sanoa aivan samaa. toimituksessa oli mielestäni liikaa virheitä mutta palvelu ei loppunut laskun maksuun vaan palvelu toimi kunnes saimme kaikki oikeat osat. Keittiömme on valmis ja olen lopputulokseen tyytyväinen. Mikäli nyt tilaisin uuden keittiön en enää valitsisi nixiä johtuen toimituksen virheiden määrästä. Mutta saamaani palveluun olen vieläki tyytyväinen enkä voi myyjiä syyttää tehtaan virheistä.
- Jup
Olen kaupat tehnyt kyseisen kalustefirman kautta ja olen ollut palveluun kaikilta osin ihan tyytyväinen.
Jokainen jälleenmyyjähän on yksilö, joten
pelkkä yhden myyntimiehen kiire / papereiden kadottaminen, tai mikä syy nyt onkaan ollut, ei tee silti yrityksestä huonoa.
Jouluksihan moni tahtoisi muuttaa ja sen tietää että loppuvuosi ruuhkautuu monilla kalustefirmoilla pakostakin. Joten niitä tarjouspyyntöjäkin on voinut olla marraskuun alussa pöydällä melkoinen pino.
Toimin itsekkin myynti-alalla, ja
kun oikein monta rautaa on välillä tulessa, niin valitettavasti asioita unohtelee ja olenpa onnistunut papereitakin kadottamaan..
Ei muuta kun soittaa ja kysyä, minne teidän
tarjous on jäänyt.
Mutta eipäs minulla muuta.. Mukavia Joulun odotuksia kaikille !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221701
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161382Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329982- 61980
- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen78816- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658