miten fruittikset käyttäytyy?
fruittarit tänne
40
12569
Vastaukset
- paska
mitkä vitun fruittikset??
- kysyä
mitä ne fruittikset on???
- Opiskelija
Mutta en ymmärrä miksi ihmisiä pitää kastittaa ylipäätään mihinkään. Antakaa ihmisten olla sellaisia, kun ovat.
- Opiskelija
Opiskelija kirjoitti:
Mutta en ymmärrä miksi ihmisiä pitää kastittaa ylipäätään mihinkään. Antakaa ihmisten olla sellaisia, kun ovat.
- Niko-
...
- ........
...niin hitsin usein naisten suosiossa :) Pitäkööt joku juntti niitä kuinka hintteinä vaan, mut naiset ei fruittareilta lopu!! En nyt tarkota et fruittarit pettäis, olis epäluotettavia tms., mutta kuka tahansa nainen kattelee mieluummin itsestään huolehtivaa miestä ku jotain junttia. Että jos nää kateelliset höpinät jätettäis sikseen heti kättelyssä.... Kuka tahansa voi "liittyä" tähän kastiin jos kiinnostusta riittää :)
- rotten_soul
........ kirjoitti:
...niin hitsin usein naisten suosiossa :) Pitäkööt joku juntti niitä kuinka hintteinä vaan, mut naiset ei fruittareilta lopu!! En nyt tarkota et fruittarit pettäis, olis epäluotettavia tms., mutta kuka tahansa nainen kattelee mieluummin itsestään huolehtivaa miestä ku jotain junttia. Että jos nää kateelliset höpinät jätettäis sikseen heti kättelyssä.... Kuka tahansa voi "liittyä" tähän kastiin jos kiinnostusta riittää :)
Mutta meidän miesten kesken nuo ovat hinttareita, vaikka kuinka naisia saisivat... ;D
- herkku-peppu<333
rotten_soul kirjoitti:
Mutta meidän miesten kesken nuo ovat hinttareita, vaikka kuinka naisia saisivat... ;D
uuh ! fruittarithan eivät ole hinttejä vaan ehkä maailman söpöimpiä olentoja !
- Jjesse-
herkku-peppu<333 kirjoitti:
uuh ! fruittarithan eivät ole hinttejä vaan ehkä maailman söpöimpiä olentoja !
Vaikka ne kuinka ovat miesten kesken hinttejä, Mutta
naisten mielestä nämä "Fruittarit" ovat Ns: "Hot"...
Sellaisen tunnustuksen voin antaa: Olen itsekkin Fruittari... =) - Weebey
Jjesse- kirjoitti:
Vaikka ne kuinka ovat miesten kesken hinttejä, Mutta
naisten mielestä nämä "Fruittarit" ovat Ns: "Hot"...
Sellaisen tunnustuksen voin antaa: Olen itsekkin Fruittari... =)you ignorant motherfuckers, ei miehet pelkästään pidä teitä hintteinä, vaan te nimitätte itteennekin hinteiks---> fruittari tulee englannin kielen sanasta fruitcake, joka taas tarkottaa sellasta keikistelevää homoo... joten ootte te aika tyhmiä ku kutsutte itteenne sillä nimellä =D ja kyllä se on muutenki sillain et, te ootte just sellasia laumasieluja, tyyppejä jokka leikkii kauheen kovista ja pelimiestä :D ne jokka oikeesti on noita, ei tua sitä ilmi...
- Fruitcake hunter
mä oon perustamassa tiimiä jonka nimi on fruitcake hunter, ja me tullaan ja hakataan joka ikinen saatanan kusipää hinttari fruittispelle
- LOLLEROPOAfdksa
Weebey kirjoitti:
you ignorant motherfuckers, ei miehet pelkästään pidä teitä hintteinä, vaan te nimitätte itteennekin hinteiks---> fruittari tulee englannin kielen sanasta fruitcake, joka taas tarkottaa sellasta keikistelevää homoo... joten ootte te aika tyhmiä ku kutsutte itteenne sillä nimellä =D ja kyllä se on muutenki sillain et, te ootte just sellasia laumasieluja, tyyppejä jokka leikkii kauheen kovista ja pelimiestä :D ne jokka oikeesti on noita, ei tua sitä ilmi...
katos perkele sherlockki. wikipediastako hoksasit tsekata?
- Fruideboy
ei fruittarit oo hinttejä ne on heteromiehiäjotka vaa pukeutuuu pinkiin tai valkoiseen
- FruitWeljes<3
Fruitcake hunter kirjoitti:
mä oon perustamassa tiimiä jonka nimi on fruitcake hunter, ja me tullaan ja hakataan joka ikinen saatanan kusipää hinttari fruittispelle
oot varmaan aika saatanan kovii jätkii kyllä.... vitun säälittävää tömmönen ihan oikeesti, mutta tulkaa vaan hakkaa mut nii katotaan miten kovii ootte
- Fruide
Tuntuu että jotenkin kaikki junttipojat on jotenkin kateellisia fruittareille . Ei tosin tietoa miksi...
- vituttaaa
fruttareilta kaula poikki samantien..justiisa vejän turpaan fruittaria jos nään!!!!!homoja kaikki!!
- tudsj
vituttaaa kirjoitti:
fruttareilta kaula poikki samantien..justiisa vejän turpaan fruittaria jos nään!!!!!homoja kaikki!!
huvittaa kyllä nuo fruittarit kun esittää jotain kovanaamaa kun tulee avautumaan...kerran pistää turpaan niin poika itkee...pullolla päähän fruittareita!
- Nju
vituttaaa kirjoitti:
UUhhh... Tosi jännä juttu. Ooks nyt kova vai?
- öple
vituttaaa kirjoitti:
Vittu, ollaanpa sitä kovii uhoon ;D juu varmaan hakkaattekii kaikki... Taijattekii ite olla vähä hinttei :D Mut no, jos toi parantaa oloo nii sit...
- öple
tudsj kirjoitti:
huvittaa kyllä nuo fruittarit kun esittää jotain kovanaamaa kun tulee avautumaan...kerran pistää turpaan niin poika itkee...pullolla päähän fruittareita!
Jes... Entäs ku sua vetää turpaa...?
Itketkö? No vittu varmana itket! Mitäs siinä on jos itkee hemmetti...? Normaalia? Kyl kovatki jätkät itkee... - gsjdkgklkdfkljdkljkljda
öple kirjoitti:
Jes... Entäs ku sua vetää turpaa...?
Itketkö? No vittu varmana itket! Mitäs siinä on jos itkee hemmetti...? Normaalia? Kyl kovatki jätkät itkee...Mies ei itke... Mies pitää omana tietonaan jos sattuu mut ei näytä sitä.
Ja ku tässä lueskelin näitä tekstejä nii onko jätkä juntti jos se ei pukeudu kun homo? - gdfhfjghjghkujk
gsjdkgklkdfkljdkljkljda kirjoitti:
Mies ei itke... Mies pitää omana tietonaan jos sattuu mut ei näytä sitä.
Ja ku tässä lueskelin näitä tekstejä nii onko jätkä juntti jos se ei pukeudu kun homo?''Mies ei Itke'' - Aatteleppa jos jokin sulle rakas kuolee.... ''Mähän en itke, Naisten hommaa'' Kyl varmasti tulis itku ku talo palais tai omaisuus varastettais, naiselles / lapsilles tehtäis jotain yms... Kannattaa vähän miettiä....
- frude
Mut kaikkihan kutsuu myös tyttöi fruttareiks et vaiks sanotaa et pojat tai miehet on vaa fruittiksii .. nii mitäs sit tytöt on jos ei fruittareit ? :o
- hmm..
jos oikeesti täällä on fruidepoikia niin laittakaapaas mailia tulemaan :)
- ssssssss
hmm.. kirjoitti:
jos oikeesti täällä on fruidepoikia niin laittakaapaas mailia tulemaan :)
ok, kaikki muut on juntteja, paitsi fruittarit? :E menkää ruotsiin keikuttaa sitä persettä pellet. VITTU KAMPPIVELI LÄHETÄÄX OSTAA VALKOCTA JA PINKKII vituttaa nii et veri ei kierrä
Yleistys "kaikki tytöt tykkää fruittareista" ei piä paikkaansa. En tykkää, ja monet muutkaan ei tykkää. Ne näyttää ( ja joskus jopa käyttäytyy homomaisesti) homoilta.
- on
mulkkuja ja ylimielisiä paskoja. vitun hinttejä.
- ajegpaj
vitun naurettavaa paskaa heti alkaa kauhee teini uhoominen mitä vikaa fruittareis on jos ne haluaa pukeutua kunnolla? ja ei kaikki fruittarit käyttäydy kun homot ;)
- 6546546
itekki huolehdin pukeutumisesta ja siisteydestä, mut en kuitenkaa pukeudu ku hintit niinkuin kyseiset ''fruittarit'' saattaaha ne teinejä saaha mut mite sit amikses ja intis? ne HAKATAA
- ....
6546546 kirjoitti:
itekki huolehdin pukeutumisesta ja siisteydestä, mut en kuitenkaa pukeudu ku hintit niinkuin kyseiset ''fruittarit'' saattaaha ne teinejä saaha mut mite sit amikses ja intis? ne HAKATAA
Eipä siellä intissä yhtään fruittaria näy, kun kaikki pukeutuu vihreään.
- mukawaheppu
6546546 kirjoitti:
en ole amiksessakaan törmänny fruittareiden hakkailuun.
- gfgdfsghff
mukawaheppu kirjoitti:
en ole amiksessakaan törmänny fruittareiden hakkailuun.
Amiksessa itse asiassa fruittareita näkee ihan helvetisti, ja sitten niitä muodikkaasti pukeutuvia.
Vaikka katsot sinne ruuvinvääntäjä puolelle, niin sieltä tulee syömään jotain vitun mannekiineja, vaikka olettaisi heidän pukeutuvan haalareihin. Jännää on.
Lukiossa sitten ihmisillä on parempi itsetunto, niin he pukeutuvat miten haluavat.
Itse olen amislukiossa ja pukeudun ns." paremmin", vaikka en itseä fruittariksi sanoisi. - mukawaheppu
gfgdfsghff kirjoitti:
Amiksessa itse asiassa fruittareita näkee ihan helvetisti, ja sitten niitä muodikkaasti pukeutuvia.
Vaikka katsot sinne ruuvinvääntäjä puolelle, niin sieltä tulee syömään jotain vitun mannekiineja, vaikka olettaisi heidän pukeutuvan haalareihin. Jännää on.
Lukiossa sitten ihmisillä on parempi itsetunto, niin he pukeutuvat miten haluavat.
Itse olen amislukiossa ja pukeudun ns." paremmin", vaikka en itseä fruittariksi sanoisi.Kyllähän amiksessa fruittareita on mutta en ole huomannut että niitä siellä hakattaisiin.
Itsekin amislukiossa olen. - Heioonfruide
mukawaheppu kirjoitti:
Kyllähän amiksessa fruittareita on mutta en ole huomannut että niitä siellä hakattaisiin.
Itsekin amislukiossa olen.Itse asiassa lukiossa on paljon enemmän mitä amiksessa, mutta amikseenkin on jotakin eksynyt, mutta oikeita fruittareita he kuitenkaan ei ole. Joten älkää menkö amikseen fruidet! =)
Moni ei edes tiedä mitä fruittari(t) tarkoittaa, vain pissiksen. Joten pitäisi meidän fruittareiden sivistää niitä kaikkia maajusseja jotka eivät tiedä, ja fruittareista on saatu väärä kuva tiedonlähteistä kuten netistä.
Fruittareiden rukous.
LupAAn olla fruittari 4-ever!!! ;D444444
- ainoojokapuhujärkevi
tämmönen väittely on iha saatanan tyhmää(sori ku kiroon) eikö kaikki saa pukeutuu mite haluu? hä?
mitä se haittaa jos joku pukeutuu pillifarkkuihin ja kauluspaitaan? mua ei ainakaaa haittaa jos joku pukeutuu tai käyttäytyy erilai ku mä. itsekkin olen kyllä fruittari mutta en hehkuta sitä 24h. ja ei mua haittaa jos joku käyttää jotai lökäpöksyjä jota mä inhoon, kaikki saa pukeutuu mite haluu- Joku_vaa
Ite yhdyn toho mielipiteeseen ja muutenki ulkonäön perusteel haukkumine o typerää. Se o jokasen oma asia milt näyttää. Tääl Suomi24:n nuorten palstal tuntuu kiertävän jatkuvast samat teemat: hoppareiden, hevareiden ja fruittareiden haukkuminen. Voi saatana mite lapsellist... Eiks oikeest oo yhtää parempaa tekemist ku vaa tapella tommosist asioist?! Btw, varmaa ensivaikutelmaki o parempi ku huolehtii normaalii enem. ulkonäöstään. Ja nii teen mäki. :)
- ....
Nonnih.... Siis kaikki meni väittelyks ja ei tullu melkeen yhtään asiallista viestiä, ja plus viis vuotta vanha topic. Et sillee
- SCENEGIRL<3
fruidet ei oo hinttei ite oon scene tyttö ja Fruidet on ihann hellvetin söpöi yleensä mutta joo oon scene eli mun mielipide on semmonen kun on
- jdakskldfaslkjflöljk
Eli mun ei onneks tarvi sun mielipiteistä välittää paskan vertaa! Varsinkin kun olet skene pesukarhu-lokinpaskat silmillä! Fruittarit ovat kaapissa olevia homoja jotka hyväksyisin jos he itse hyväksyisivät homoutensa.
- abcdaa
ainaki mun tuntemat fruittait on ihan vitun ylimielisiä, että en suosittele. mut niitten tyyli muuten on kyllä aaaaaaivan kermanen. fruittarit on toosi söpöjä mut iihan vitun ylimielisiä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724757
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h724634Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112977Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv762883Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222226Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592015Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska161707- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1121399- 1851298