joo, mesta.net sivuilla kerrottiin et emi palaa yhteen kimin kaa
sittenkin ehkä..
5
503
Vastaukset
- Adenel
Tuosta aiheesta on keskustelu jo ainakin täällä.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=4500000000001286&posting=22000000012430763
Ja olen nähnyt aika monta sinun kirjoittamaa viestiäsi ja minua ainakin alkaa jo ärsyttämään nämä " ja eipä yhtään yllätys ollu et se OLI IHAN BEST!!! mut emmä silti pidä emii näyttelijänä, kuuluisaxhan se tuli räppäämisellä xD " Ja tuollaiset teini'X kirjotukset.
Niin ja niitten otsikoitten ei tarvitse olla mitään "Iiiiiiiiiiiiiiiiiikkkkkkkkkkkkk" juttuja.
Bongasin viel yhen tosi naurettavan jutun mikä sattumalta on sinun kirjoittamasi. "siissssssss.... ääh, ihan hullua! oon ollu vähän aikaa pihalla super ihanan raksupoksuliini eminemin kuvioista! " niin ja "outoo ku en itte tajunnu.. jäi varmaa aamulla lääkkeet ottamatta.. xD
mut nyt oon nähny music tveellä se videon, se on ihq!! "
En haluaisi loukata sinua mitenkään, mutta alkoi jo vähän ärsyttämään. Minä en myöskään väitä, että olisin itse täydellinen kirjoittamaan.- ~night_shadow~
sii painu vittuun!! ja muutki, älkää ottako kaikkia kirjotuksia nii todesta! emi todellaki on ihQraxupoxuliini!! ja heti jos joku kirjottaa noin nii te vitun "kunnon fanit" päättelette et mä oon joku wanna be fani!! kattokaa peiliin vaan!! mieti sinä itte, adenell mitä laitat otsikox!! empä jaksa tästä enää teille jauhaa, tiesin et tälle juttelu palstalle syntyy kauheita riitoja ja väittelyitä, ei niitä voi väistää.. voi vittu
- wanna be fani
~night_shadow~ kirjoitti:
sii painu vittuun!! ja muutki, älkää ottako kaikkia kirjotuksia nii todesta! emi todellaki on ihQraxupoxuliini!! ja heti jos joku kirjottaa noin nii te vitun "kunnon fanit" päättelette et mä oon joku wanna be fani!! kattokaa peiliin vaan!! mieti sinä itte, adenell mitä laitat otsikox!! empä jaksa tästä enää teille jauhaa, tiesin et tälle juttelu palstalle syntyy kauheita riitoja ja väittelyitä, ei niitä voi väistää.. voi vittu
vaan pissis...
- 313
wanna be fani kirjoitti:
vaan pissis...
i agree...
- ^night_shadow^
wanna be fani kirjoitti:
vaan pissis...
nii mistä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki1773346Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from1022569Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä572420Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276932342Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen82339Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman21963Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.01760Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue321623Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling381617- 831357