Miksi semmoset tytöt ovat suosittuja, jotka polttaa ja juo?? Vaikka noissa kyselyissä on ilmennyt, että pojat eivät arvosta semmosta paljonkaan..
miks?
8
527
Vastaukset
- .....
...kattoo vaan perä päätä. Ite en niin välitä jos tyttö juo ja kyl mä siitä jotain oon sanonu. Polttaminen on liikaa. Tulee huono olo itelle eikä voi olla samassa seurassa.
- ...
Että nämä tytöt ovat yleensä "sosiaalisesti rohkeampia", kuin nämä ei juovat ja ei polttavat tytöt, joten ovat myös rohkeampia tekemään aloitteitakin? Loppujen lopuksi tuskimpa se on ujolle pojalle yhtään sen helpompaa mennä tyttöä iskemään kuin ujolle tytöllekään poikaa.
- asd
Minua ainakin viehättävät ei juovat & ei polttavat tytöt.
- Darjeelling
..ja en plta, enkä juo. Mut saan silti paljon poikien huomiota, siis tois mukavien,enkä vaan sellasten, mitä "pahikset" eivät ole kelpuuttaneet. Ja ne pojat haukkuu niitä ketkä juo ja polttaa ja sanoo että ne on noloja, samaa mieltä olen itsekin.
- ....
..Koska, luojan kiitos, ihmisiä ei arvostella sen perusteella, että juovatko tai polttavatko he. Jokatapauksessa ihmisiä hekin ovat ja voivat olla jopa todella mukavia.
- sohvaperuna
..heiltä saa paljon helpommin :) Ei paljoo vaivaa vaadi ku menee kaupungille niin heti on näitä teinejä kainalossa roikkumassa.
Kiltit tytöt kun eivät notku pahojaan tekemässä kaupungilla, mikä on suuri plussa.
Ei näistä "pahis"tytöistä muuksi oo ku paineenpurkaajiksi.- ...
Miksi et ikinä tule sellaista hyvää tyttöä saamaan ;)
- sohvaperuna
... kirjoitti:
Miksi et ikinä tule sellaista hyvää tyttöä saamaan ;)
ihan vain tiedoksi, minulla on jo sellainen ihana, ei-polttava, ei-huorahtava, ei-katuryyppäävä yliopistossa opiskeleva kaunis nuori nainen ;) ja on ollut jo yli vuoden, enkä tod ole vaihtamassa!
Kysyttiin kysymys, minä vastasin koska muilla oli höpöhöpö-vastauksia totuuksien sijasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493807
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613724Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062851Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522589Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211739Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261