Riuun jouluksi

urheilumieltä!

Onko Riuun mänijoitä?Kone lähtee 22.12 ja taitaa olla paras ottaa hyvät tropit matkaan! Kävin tänään(9.12) matkatoimistossa, ja kiva juttu:e-maililla vastattiin AM:ltä , että ei ongelmia, mutta toimistosta sanottiin toisin! Mitäs teet kun matka maksettu.Harmi jos ko. paikka on menny kuralle. 5v sitten kun oltiin ko. paikassa, niin silloin oli kaikki toisin...

TOKI MUISTETTAVA:
JÄITÄ HATTUUN NÄIDEN NETTIJUTTUJEN KANSSA, MUTTA ANTAA NE KYLLÄ JOTAIN VINKKEJÄ MISSÄ MENNÄÄN.

18

3913

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan sama

      Mitä troppia otat täältä mukaa EI MUUTEN AUTA ! ! ! ! Jos se on tullakseen niin se tulee!!

      • suz

        Tilanne ei taida juur nyt olla hyvä sillä tänään saamani melko varman tiedon mukaan riun myynti on keskeytetty. Luotan tähän kyllä siinä mielessä että AM:n sivuilta ko.hotellia ei enää löydy ennen huhtikuuta. Muistahan ottaa tarpeeksi dopinkia jotta selviät. Ikäviä moiset taudit, jos yksikin porukasta sairastaa on loma käytännössä pilalla.


      • tilanne..
        suz kirjoitti:

        Tilanne ei taida juur nyt olla hyvä sillä tänään saamani melko varman tiedon mukaan riun myynti on keskeytetty. Luotan tähän kyllä siinä mielessä että AM:n sivuilta ko.hotellia ei enää löydy ennen huhtikuuta. Muistahan ottaa tarpeeksi dopinkia jotta selviät. Ikäviä moiset taudit, jos yksikin porukasta sairastaa on loma käytännössä pilalla.

        Ei mikään ihme jos keskeytetty.
        Siellä riehuu joku rankka pöpö
        joka aiheuttaa paskahalvauksen
        asukkaille.
        Hotelli on kai tällä hetkellä
        suljettu desinfiointia varten.


      • AM_kusettaa
        tilanne.. kirjoitti:

        Ei mikään ihme jos keskeytetty.
        Siellä riehuu joku rankka pöpö
        joka aiheuttaa paskahalvauksen
        asukkaille.
        Hotelli on kai tällä hetkellä
        suljettu desinfiointia varten.

        Lähtö ylihuomenna, tänään tuli ilmoitus. Olen tivannut heiltä tietoa tästä asiasta jo pitkään. Aina sama laulu että kaikki ok. Sijais hotlaksi jokin alle 4 tähden murju. Tämän ne saa korvata kyllä kunnolla, ei ole ensimmäinen kerta kun päädyn AM kusettamaksi, vittu että ottaa niiden epärehellisyys ja ammattitaidottomuus päähän. Pikaista konkkaa vaan AM:lle ja toivottavasti mahdollisimman moni kortistoon. Tästälähin varaan itse hotlani ja lentoni, mitään töölöjä ja ammia en aio enää käyttää.


      • suzkix
        AM_kusettaa kirjoitti:

        Lähtö ylihuomenna, tänään tuli ilmoitus. Olen tivannut heiltä tietoa tästä asiasta jo pitkään. Aina sama laulu että kaikki ok. Sijais hotlaksi jokin alle 4 tähden murju. Tämän ne saa korvata kyllä kunnolla, ei ole ensimmäinen kerta kun päädyn AM kusettamaksi, vittu että ottaa niiden epärehellisyys ja ammattitaidottomuus päähän. Pikaista konkkaa vaan AM:lle ja toivottavasti mahdollisimman moni kortistoon. Tästälähin varaan itse hotlani ja lentoni, mitään töölöjä ja ammia en aio enää käyttää.

        teidät siirrettiin?


      • urheilumieltä
        AM_kusettaa kirjoitti:

        Lähtö ylihuomenna, tänään tuli ilmoitus. Olen tivannut heiltä tietoa tästä asiasta jo pitkään. Aina sama laulu että kaikki ok. Sijais hotlaksi jokin alle 4 tähden murju. Tämän ne saa korvata kyllä kunnolla, ei ole ensimmäinen kerta kun päädyn AM kusettamaksi, vittu että ottaa niiden epärehellisyys ja ammattitaidottomuus päähän. Pikaista konkkaa vaan AM:lle ja toivottavasti mahdollisimman moni kortistoon. Tästälähin varaan itse hotlani ja lentoni, mitään töölöjä ja ammia en aio enää käyttää.

        Me olemme lähdössä 22.12 ja saimme tänään uuden hotellin. Playa Naco Resort nimeltään, Playa Dorodassa. On kait joskus ollu myös suomalaisten käytössä, kun löysin netistä keskustelua aiheesta. Ei ainakaan viimevuonna mitään negatiivista...Nyt alkaisi kyllä yllätykset jo riittämään...Toivotaan, ettei viimevuotinen Aasia toistu!
        Koetetaan ajatella positiivisesti ja hyvä, ettei jouduttu siihen RiuMerenguehen.


      • suzkix
        urheilumieltä kirjoitti:

        Me olemme lähdössä 22.12 ja saimme tänään uuden hotellin. Playa Naco Resort nimeltään, Playa Dorodassa. On kait joskus ollu myös suomalaisten käytössä, kun löysin netistä keskustelua aiheesta. Ei ainakaan viimevuonna mitään negatiivista...Nyt alkaisi kyllä yllätykset jo riittämään...Toivotaan, ettei viimevuotinen Aasia toistu!
        Koetetaan ajatella positiivisesti ja hyvä, ettei jouduttu siihen RiuMerenguehen.

        Playa Naco on ollut ainakin Finnmatkojen hotellina, olimme siellä pari vuotta sitten jouluaikaan 2 viikkoa. En keksi millään mitään huonoa sanottavaa; eihän se ihan uusi hotelli ole mutta ruoka/palvelu/huoneet mielestäni ihan jees. Meksikolainen, Italialainen ja perinteinen ravintola, myös pihvipaikka mutta sinne oli erillinen maksu. Toki myös perinteistä evästä saatavilla kahdessa kattauksessa koko päivän. Tenniskenttä, minigolf, pingis, jne. koko päivän käytössä (nokukajaksaa... ;)). Muistaakseni myös yökerho...Mukavaa ohjelmaa altaalla pitkin päivää ja joka ilta vielä erikseen. Joulupukkikin, tosin päivän totuttua myöhässä, lahjoineen päivineen.
        Meillä hotelli vaihtui siihen Flamencoon. Ovat muuten ihan vierekkäin siinä ostarin kulmalla molemmat hotellit.
        Ihanaa ja rentouttavaa lomaa teille.


      • suzkix
        suzkix kirjoitti:

        Playa Naco on ollut ainakin Finnmatkojen hotellina, olimme siellä pari vuotta sitten jouluaikaan 2 viikkoa. En keksi millään mitään huonoa sanottavaa; eihän se ihan uusi hotelli ole mutta ruoka/palvelu/huoneet mielestäni ihan jees. Meksikolainen, Italialainen ja perinteinen ravintola, myös pihvipaikka mutta sinne oli erillinen maksu. Toki myös perinteistä evästä saatavilla kahdessa kattauksessa koko päivän. Tenniskenttä, minigolf, pingis, jne. koko päivän käytössä (nokukajaksaa... ;)). Muistaakseni myös yökerho...Mukavaa ohjelmaa altaalla pitkin päivää ja joka ilta vielä erikseen. Joulupukkikin, tosin päivän totuttua myöhässä, lahjoineen päivineen.
        Meillä hotelli vaihtui siihen Flamencoon. Ovat muuten ihan vierekkäin siinä ostarin kulmalla molemmat hotellit.
        Ihanaa ja rentouttavaa lomaa teille.

        Piti vielä kysymäni että olitteko tekin siellä Aasiassa viime jouluna? Me nimittäin olimme.


      • urheilumieltä
        suzkix kirjoitti:

        Piti vielä kysymäni että olitteko tekin siellä Aasiassa viime jouluna? Me nimittäin olimme.

        Kiitokset tiedoista. Kuulostaa kivalta, sinne sitten vaan köllöttelemään.

        Olimme ihan täällä kotosuomessa viime vuonna, läheinen tuttava kyllä oli, ja selvisivät säikähdyksellä.


      • jupejuu
        urheilumieltä kirjoitti:

        Me olemme lähdössä 22.12 ja saimme tänään uuden hotellin. Playa Naco Resort nimeltään, Playa Dorodassa. On kait joskus ollu myös suomalaisten käytössä, kun löysin netistä keskustelua aiheesta. Ei ainakaan viimevuonna mitään negatiivista...Nyt alkaisi kyllä yllätykset jo riittämään...Toivotaan, ettei viimevuotinen Aasia toistu!
        Koetetaan ajatella positiivisesti ja hyvä, ettei jouduttu siihen RiuMerenguehen.

        Ihan hyvä ettei joudu sairauksille alttiiksi Riuhun. Playa Naco Resort on ilmeisesti ainakin yrittänyt parantaa heikkoa mainettaan. Virallinen luokitus taitaa olla 2 tähteä ja itse resort on time-share perusteinen.. Hauskaa matkaa kuitenkin, aurinkoa ja rantaa joka tapauksessa löytyy! :)


      • menis
        jupejuu kirjoitti:

        Ihan hyvä ettei joudu sairauksille alttiiksi Riuhun. Playa Naco Resort on ilmeisesti ainakin yrittänyt parantaa heikkoa mainettaan. Virallinen luokitus taitaa olla 2 tähteä ja itse resort on time-share perusteinen.. Hauskaa matkaa kuitenkin, aurinkoa ja rantaa joka tapauksessa löytyy! :)

        siitä auringosta niin takuuseen.


    • Babar

      Ihan kiva jos palattuanne ( tai joku muu) reissulta kertoisitte mikä sielä on todellinen tilanne. Meillä on matka kylläkin tilattu kyseiseen kohteesen vasta 11.4 ja eipä haluaisi 50 v. synttäreitä viettää sairaana..

      • Jussi

        usko nyt minua!!!. Jos tilanne ei ole parantunut ja huhut edelleen kertoo, että siellä on pöpöjä niin se on sitte totta sona matkatoimisto mitä vaan.


      • Babar
        Jussi kirjoitti:

        usko nyt minua!!!. Jos tilanne ei ole parantunut ja huhut edelleen kertoo, että siellä on pöpöjä niin se on sitte totta sona matkatoimisto mitä vaan.

        Kyllä sen verran arvelutti tosiaan nämä kirjoitukset täällä, että tosiaan vaihdettiin ainakin toiseen hotelliin.


    • Jussi

      Olimme vaimoni kanssa Dommareissa ja siis juuri Riu kompleksissa. Mikäli kyse on vatsapöpöstä niin joo. Toukokuussa 2005 jo meinattiin oppaankanssa et nyt tuli viimeinen niitti.
      Ennen meidän lähtöä oli jo pitkään taisteltu asian kanssa. AM totesi, että kaikki hyvin. No oliko, EI.

      99% suomalaisista oli tossa taudissa ja minä taisin olla se joka ei juuri ollut. Silloin sanottiin et suomesta ei järjestetä enää matkoja Riu hotelleihin ennenkuin homma on selvä. Että näköjään ei AM ota taaskaan mitään vastuuta.

      Ei sitä henkilökunnasta ainakaan nähnyt et mikään olis huonosti, palvelu pelaa ja silloin on mukavaa kun on pystyssä. Se mistä huomaa et jotain on tekeillä niin joka paikassa pyörii desinfiointi yksiköitä.

      Se miks minä en sairastunut tuohon ainakaan pahasti on omien veikkauksien mukaan se että raaka rommi ryyppy heti aamulla ja sopivin väliajoin päivällä, niin se on siinä!! ;)

      • joo

        Joulukuun alussa tilanne oli kuulemma ainakin vielä huono. Itse en yöpynyt kyseisessä hotellissa, mutta retkillä ja paluumatkalla kuullun perusteella iso osa siellä olleista suomalaisista oli jossakin vaiheessa matkaa ollut vatsataudissa. Toivotaan että saavat asiat pian kuntoon...


      • Jussi
        joo kirjoitti:

        Joulukuun alussa tilanne oli kuulemma ainakin vielä huono. Itse en yöpynyt kyseisessä hotellissa, mutta retkillä ja paluumatkalla kuullun perusteella iso osa siellä olleista suomalaisista oli jossakin vaiheessa matkaa ollut vatsataudissa. Toivotaan että saavat asiat pian kuntoon...

        Taitaapi olla niin, ettei tuo epidemia siellä lopu ennenkuin saadaan paikka kiinni 2 viikoksi, että koko viruskanta kuolee eikä uusia kantajia tule. Siis mistään maista.

        Laitetaanko siinä 3 hotellia 2 viikoksi kiinni niin onkin sitten taloudellisesti hieman arvelluttavaa.

        Tätä keskustelua on käyty nyt ainakin 1 vuosi siitä, kun itse sitä aloin seuraamaan ennen omaa matkaa ja nyt matkan jälkeen. Eiköhän ongelma olisi jo poistunut jos se olisi sitä sorttia että menee hyssyttelyllä ohi!

        No kyllä sillä paikallisella lääkärillä nyt ainakin on uransa parhaat hetket meneillään. Jätkä voi määräillä vaikka minkä hintaisia nappeja kun vakuutus kuitenkin monella on ja korvaa. Voin kertoa että herkästi sitä ollaan tiputuksessa ja lääkkeet maksaa sen 200€. Tai ilmeisen paljon vaihtelee riippuen millä arpakuutiolla heitetään.


      • make
        Jussi kirjoitti:

        Taitaapi olla niin, ettei tuo epidemia siellä lopu ennenkuin saadaan paikka kiinni 2 viikoksi, että koko viruskanta kuolee eikä uusia kantajia tule. Siis mistään maista.

        Laitetaanko siinä 3 hotellia 2 viikoksi kiinni niin onkin sitten taloudellisesti hieman arvelluttavaa.

        Tätä keskustelua on käyty nyt ainakin 1 vuosi siitä, kun itse sitä aloin seuraamaan ennen omaa matkaa ja nyt matkan jälkeen. Eiköhän ongelma olisi jo poistunut jos se olisi sitä sorttia että menee hyssyttelyllä ohi!

        No kyllä sillä paikallisella lääkärillä nyt ainakin on uransa parhaat hetket meneillään. Jätkä voi määräillä vaikka minkä hintaisia nappeja kun vakuutus kuitenkin monella on ja korvaa. Voin kertoa että herkästi sitä ollaan tiputuksessa ja lääkkeet maksaa sen 200€. Tai ilmeisen paljon vaihtelee riippuen millä arpakuutiolla heitetään.

        Kesällä oli hotelli kiinni noin kuukauden ajan, vaan eipä ole auttanut. 16.12. tultiin pois merenguesta parin viikon reissulta, minulla ja vaimolla oli kummallaki mahatauti, mukavaa istua pöntöllä paskomassa ja oksentaa samalla. Juteltiin 12 muun suomalaisen kans tuosta tauti tilanteesta, heillä oli 9:llä ollut mahatautia ja pari ollut tiputuksessa sairaalassa. Opas vaan sanoo ettei täällä mitään epidemiaa ole.... joopa joo. Kun asiasta Suomessa valitettiin AM:lle niin siellä sitten myönsivät, että siellä ei ole kaikki aivan kohdallaan.
        Muuten on mahtava lomapaikka dommarit, mutta kiertäkää ne Riun paska hotellit kaukaa..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1280
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      66
      822
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      760
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      698
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      681
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      658
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe