kerro millaiset boxerit sinulla on/haluaisit ja aikkea muuta boxereista
boxerit!
7
1013
Vastaukset
- sdgsdaaa
mikä vitun boxerifetissi sul o...boxereita ne vaan on...
- pokseri pelle
Oletko vilpittömästi kiinnostunut boksereistani? Jos olet niin etkö ole asiasta yhtään huolestunut? Lievitystä mahdolliseen tiedonjanoosi: kireät mustat, joissa kaksi lahjetta.
- mikki-bokserit....
kaikkee täällä kysytäänkin. jos haluut kumminkin
tietää. Joo mulla on punaiset black horsen tosi hyvät, kiree lahkeiset poikien mikki-bokserit koko 160.
Ai joo mulla on myös samanlaiset mikki-pitkät alushousut, sama koko 160.... lähen kaverin luo
yöksi, mitähän se sanoo mun hienoista alkkareista
kivaa nähä minkälaiset kaverilla on. - kikkeli ylöspäin<<...
mikki-bokserit.... kirjoitti:
kaikkee täällä kysytäänkin. jos haluut kumminkin
tietää. Joo mulla on punaiset black horsen tosi hyvät, kiree lahkeiset poikien mikki-bokserit koko 160.
Ai joo mulla on myös samanlaiset mikki-pitkät alushousut, sama koko 160.... lähen kaverin luo
yöksi, mitähän se sanoo mun hienoista alkkareista
kivaa nähä minkälaiset kaverilla on.Tällä hetkellä mulla on jalassa oranssi väriset,
tiukat, joustavat, tosi hyvät bokserit, koko 170
mikä parasta , toi kikkeli pysyy hyvin ylöspäin
koko päivän ja alushousu ei mee tonne pyllyn rakoon..
On mullakin tollaset Mikki pitkät alushousut, jee
::DDD Hei mikki-bokseri jätkä missä asut ois kivaa nähä sun bokserit::DDDDDD
- elli
mul on sellaset vihreet releet kokoo 150 ja mikkejä pidetää niinku vähä veljen kaa vuorotellen...
- tyttö
Mä käytän!
- -guy-
*heh* kaikkee täällä kysytään! mul on semmoset tiukat ja joustavat lyhytlahkeiset joissa kyrpä pysyy ylöpäin... ne on vihreet ja saumat on keltaset ostettu Itäkeskuksen H&M:ltä ja koko on S! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835114
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734678Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv852924Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232414Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.602034Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska221805- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131425- 1851318