Anteeks nyt kauheesti kyn kysyn tätä [tai ei kyl oikeestaan ollenkaan anteeks] mutta voisko joku selittä/antaa tarkat ohjeet siihen teiniraskaus hackiin?! Kun mä olin yksillä sivuilla, niin en mä saanu mitään selvää mitä siel oli. Kun oli siinä kyl jotkut ohjees, mutta ne oli TODELLA epäselvät. Haluisin siihen tällasta:
- Teinit voivat pelehtiä keskenään
- teinit voivat tulla raskaaksi
- teinit ja aikuiset voivat pelehtiä keskenään ja teini voi tulla siitä raskaaksi
- teinit voivat mennä naimisiin keskenään tai aikuisten kanssa
Nuo olis kivat. Ja pliis TARKAT ohjeet. Vääntäkää rautalangasta. :P
[Tota viimeistä ei välttämättä tarvii olla ja sit sellanen sivu mihin EI TARTTE REKISTERÖITYY!!] Sillein, kiitti!!
p.s. Ei turhia viestejä!!!!!!!!
Teinien raskaus, tännee!!!
8
1019
Vastaukset
Mielenkiintoista... ainakin mulla teini ja aikuinen ei voi olla kuin hyviä ystäviä keskenään, eikä pysty ehdottamaan kihloihin/ naimisiin menoa, eikä oo tullu rakaaksi :D mutta nykyään on kaikki mahollista
oon pelailu simssiä joku syksystä asti heh ja on aika mielenkiintoinen yhtään murtovarasta ei ole käynyt, mutta kerran ufo siepannut :D- Namipala
Juu, mullakaan ei oo koskaan murotvarasta käyny, ufo sen sijaan siepannu muutamia kertoja. juu, sen hackin voi ladata netistä, muttakun en sivua tiiä, ja sitä tässä odottelen tarkkoja ohjeita xP
- Sims
Namipala kirjoitti:
Juu, mullakaan ei oo koskaan murotvarasta käyny, ufo sen sijaan siepannu muutamia kertoja. juu, sen hackin voi ladata netistä, muttakun en sivua tiiä, ja sitä tässä odottelen tarkkoja ohjeita xP
Teiniraskaus hack löytyy mm. ModTheSims2 sivuilta, kirjoita search kohtaan esim. pregnancy. Sitten vain lataa sen paketin ja pistät sen sinne minne ohjeessa käsketään. Ei voi olla vaikeaa.
- Onko..?
Sims kirjoitti:
Teiniraskaus hack löytyy mm. ModTheSims2 sivuilta, kirjoita search kohtaan esim. pregnancy. Sitten vain lataa sen paketin ja pistät sen sinne minne ohjeessa käsketään. Ei voi olla vaikeaa.
-otsikko
- Sims
Onko..? kirjoitti:
-otsikko
Mulla on ollut tuo hack jo useamman kuukauden, enkä ole huomannut sen aiheuttavan mitään sivuvaikutuksia. Muistattehan tarkistaa kyseistä hackia ladatessanne, että se on päivitetty Yöelämän vuoksi!
- Namipala
Sims kirjoitti:
Mulla on ollut tuo hack jo useamman kuukauden, enkä ole huomannut sen aiheuttavan mitään sivuvaikutuksia. Muistattehan tarkistaa kyseistä hackia ladatessanne, että se on päivitetty Yöelämän vuoksi!
.. että mistä sen hackin saa? Siis ihan TARKAT ohjeet linkki sille sivulle [siis just sille, mistä sen hackin saa.] Muuten, tarviiko sitä purkaa jotenkin? jollain purkuohjelmalla? Ja viel, että mihin se ladataan? Downloadsiin?
- Sims
Namipala kirjoitti:
.. että mistä sen hackin saa? Siis ihan TARKAT ohjeet linkki sille sivulle [siis just sille, mistä sen hackin saa.] Muuten, tarviiko sitä purkaa jotenkin? jollain purkuohjelmalla? Ja viel, että mihin se ladataan? Downloadsiin?
Etsin Googlen kautta! Sivu on ModTheSims2. Ei täällä kukaan ala mitään valmiita linkkejä jakelemaan, pitää itse nähdä hieman vaivaa! Ja juu, tottakai tarvitsee purkaa esim. WinZip ohjelmalla ja juuri sinne downloads kansioon, niin kuin kaikki muukin. Yleensä latauksissa on myös ohjeet (englanniksi) mukana.
- -N-
Sims kirjoitti:
Pakko varmistaa nyt. Eli nyt kun oon hankkimassa tuota Yöelämää lisäosaa, niin pitääkö mun sitten päivittää se Teens pregnancy- hack sen lisäosan asennuksen jälkeen? Se hack ei siis toimi enää kun oon pistänyt sen lisäosan koneelle? Enpä tullut hullua hurskaammaksi tuolta sivuilta mistä latasin sen alunperin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1672069- 1211921
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561596Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791482- 1611409
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771395- 521238
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761193- 591178
- 1191075