Teinien raskaus, tännee!!!

Namipala

Anteeks nyt kauheesti kyn kysyn tätä [tai ei kyl oikeestaan ollenkaan anteeks] mutta voisko joku selittä/antaa tarkat ohjeet siihen teiniraskaus hackiin?! Kun mä olin yksillä sivuilla, niin en mä saanu mitään selvää mitä siel oli. Kun oli siinä kyl jotkut ohjees, mutta ne oli TODELLA epäselvät. Haluisin siihen tällasta:

- Teinit voivat pelehtiä keskenään
- teinit voivat tulla raskaaksi
- teinit ja aikuiset voivat pelehtiä keskenään ja teini voi tulla siitä raskaaksi

- teinit voivat mennä naimisiin keskenään tai aikuisten kanssa

Nuo olis kivat. Ja pliis TARKAT ohjeet. Vääntäkää rautalangasta. :P
[Tota viimeistä ei välttämättä tarvii olla ja sit sellanen sivu mihin EI TARTTE REKISTERÖITYY!!] Sillein, kiitti!!

p.s. Ei turhia viestejä!!!!!!!!

8

1067

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mielenkiintoista... ainakin mulla teini ja aikuinen ei voi olla kuin hyviä ystäviä keskenään, eikä pysty ehdottamaan kihloihin/ naimisiin menoa, eikä oo tullu rakaaksi :D mutta nykyään on kaikki mahollista

      oon pelailu simssiä joku syksystä asti heh ja on aika mielenkiintoinen yhtään murtovarasta ei ole käynyt, mutta kerran ufo siepannut :D

      • Namipala

        Juu, mullakaan ei oo koskaan murotvarasta käyny, ufo sen sijaan siepannu muutamia kertoja. juu, sen hackin voi ladata netistä, muttakun en sivua tiiä, ja sitä tässä odottelen tarkkoja ohjeita xP


      • Sims
        Namipala kirjoitti:

        Juu, mullakaan ei oo koskaan murotvarasta käyny, ufo sen sijaan siepannu muutamia kertoja. juu, sen hackin voi ladata netistä, muttakun en sivua tiiä, ja sitä tässä odottelen tarkkoja ohjeita xP

        Teiniraskaus hack löytyy mm. ModTheSims2 sivuilta, kirjoita search kohtaan esim. pregnancy. Sitten vain lataa sen paketin ja pistät sen sinne minne ohjeessa käsketään. Ei voi olla vaikeaa.


      • Onko..?
        Sims kirjoitti:

        Teiniraskaus hack löytyy mm. ModTheSims2 sivuilta, kirjoita search kohtaan esim. pregnancy. Sitten vain lataa sen paketin ja pistät sen sinne minne ohjeessa käsketään. Ei voi olla vaikeaa.

        -otsikko


      • Sims
        Onko..? kirjoitti:

        -otsikko

        Mulla on ollut tuo hack jo useamman kuukauden, enkä ole huomannut sen aiheuttavan mitään sivuvaikutuksia. Muistattehan tarkistaa kyseistä hackia ladatessanne, että se on päivitetty Yöelämän vuoksi!


      • Namipala
        Sims kirjoitti:

        Mulla on ollut tuo hack jo useamman kuukauden, enkä ole huomannut sen aiheuttavan mitään sivuvaikutuksia. Muistattehan tarkistaa kyseistä hackia ladatessanne, että se on päivitetty Yöelämän vuoksi!

        .. että mistä sen hackin saa? Siis ihan TARKAT ohjeet linkki sille sivulle [siis just sille, mistä sen hackin saa.] Muuten, tarviiko sitä purkaa jotenkin? jollain purkuohjelmalla? Ja viel, että mihin se ladataan? Downloadsiin?


      • Sims
        Namipala kirjoitti:

        .. että mistä sen hackin saa? Siis ihan TARKAT ohjeet linkki sille sivulle [siis just sille, mistä sen hackin saa.] Muuten, tarviiko sitä purkaa jotenkin? jollain purkuohjelmalla? Ja viel, että mihin se ladataan? Downloadsiin?

        Etsin Googlen kautta! Sivu on ModTheSims2. Ei täällä kukaan ala mitään valmiita linkkejä jakelemaan, pitää itse nähdä hieman vaivaa! Ja juu, tottakai tarvitsee purkaa esim. WinZip ohjelmalla ja juuri sinne downloads kansioon, niin kuin kaikki muukin. Yleensä latauksissa on myös ohjeet (englanniksi) mukana.


      • -N-
        Sims kirjoitti:

        Mulla on ollut tuo hack jo useamman kuukauden, enkä ole huomannut sen aiheuttavan mitään sivuvaikutuksia. Muistattehan tarkistaa kyseistä hackia ladatessanne, että se on päivitetty Yöelämän vuoksi!

        Pakko varmistaa nyt. Eli nyt kun oon hankkimassa tuota Yöelämää lisäosaa, niin pitääkö mun sitten päivittää se Teens pregnancy- hack sen lisäosan asennuksen jälkeen? Se hack ei siis toimi enää kun oon pistänyt sen lisäosan koneelle? Enpä tullut hullua hurskaammaksi tuolta sivuilta mistä latasin sen alunperin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe