Teinien raskaus, tännee!!!

Namipala

Anteeks nyt kauheesti kyn kysyn tätä [tai ei kyl oikeestaan ollenkaan anteeks] mutta voisko joku selittä/antaa tarkat ohjeet siihen teiniraskaus hackiin?! Kun mä olin yksillä sivuilla, niin en mä saanu mitään selvää mitä siel oli. Kun oli siinä kyl jotkut ohjees, mutta ne oli TODELLA epäselvät. Haluisin siihen tällasta:

- Teinit voivat pelehtiä keskenään
- teinit voivat tulla raskaaksi
- teinit ja aikuiset voivat pelehtiä keskenään ja teini voi tulla siitä raskaaksi

- teinit voivat mennä naimisiin keskenään tai aikuisten kanssa

Nuo olis kivat. Ja pliis TARKAT ohjeet. Vääntäkää rautalangasta. :P
[Tota viimeistä ei välttämättä tarvii olla ja sit sellanen sivu mihin EI TARTTE REKISTERÖITYY!!] Sillein, kiitti!!

p.s. Ei turhia viestejä!!!!!!!!

8

1015

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mielenkiintoista... ainakin mulla teini ja aikuinen ei voi olla kuin hyviä ystäviä keskenään, eikä pysty ehdottamaan kihloihin/ naimisiin menoa, eikä oo tullu rakaaksi :D mutta nykyään on kaikki mahollista

      oon pelailu simssiä joku syksystä asti heh ja on aika mielenkiintoinen yhtään murtovarasta ei ole käynyt, mutta kerran ufo siepannut :D

      • Namipala

        Juu, mullakaan ei oo koskaan murotvarasta käyny, ufo sen sijaan siepannu muutamia kertoja. juu, sen hackin voi ladata netistä, muttakun en sivua tiiä, ja sitä tässä odottelen tarkkoja ohjeita xP


      • Sims
        Namipala kirjoitti:

        Juu, mullakaan ei oo koskaan murotvarasta käyny, ufo sen sijaan siepannu muutamia kertoja. juu, sen hackin voi ladata netistä, muttakun en sivua tiiä, ja sitä tässä odottelen tarkkoja ohjeita xP

        Teiniraskaus hack löytyy mm. ModTheSims2 sivuilta, kirjoita search kohtaan esim. pregnancy. Sitten vain lataa sen paketin ja pistät sen sinne minne ohjeessa käsketään. Ei voi olla vaikeaa.


      • Onko..?
        Sims kirjoitti:

        Teiniraskaus hack löytyy mm. ModTheSims2 sivuilta, kirjoita search kohtaan esim. pregnancy. Sitten vain lataa sen paketin ja pistät sen sinne minne ohjeessa käsketään. Ei voi olla vaikeaa.

        -otsikko


      • Sims
        Onko..? kirjoitti:

        -otsikko

        Mulla on ollut tuo hack jo useamman kuukauden, enkä ole huomannut sen aiheuttavan mitään sivuvaikutuksia. Muistattehan tarkistaa kyseistä hackia ladatessanne, että se on päivitetty Yöelämän vuoksi!


      • Namipala
        Sims kirjoitti:

        Mulla on ollut tuo hack jo useamman kuukauden, enkä ole huomannut sen aiheuttavan mitään sivuvaikutuksia. Muistattehan tarkistaa kyseistä hackia ladatessanne, että se on päivitetty Yöelämän vuoksi!

        .. että mistä sen hackin saa? Siis ihan TARKAT ohjeet linkki sille sivulle [siis just sille, mistä sen hackin saa.] Muuten, tarviiko sitä purkaa jotenkin? jollain purkuohjelmalla? Ja viel, että mihin se ladataan? Downloadsiin?


      • Sims
        Namipala kirjoitti:

        .. että mistä sen hackin saa? Siis ihan TARKAT ohjeet linkki sille sivulle [siis just sille, mistä sen hackin saa.] Muuten, tarviiko sitä purkaa jotenkin? jollain purkuohjelmalla? Ja viel, että mihin se ladataan? Downloadsiin?

        Etsin Googlen kautta! Sivu on ModTheSims2. Ei täällä kukaan ala mitään valmiita linkkejä jakelemaan, pitää itse nähdä hieman vaivaa! Ja juu, tottakai tarvitsee purkaa esim. WinZip ohjelmalla ja juuri sinne downloads kansioon, niin kuin kaikki muukin. Yleensä latauksissa on myös ohjeet (englanniksi) mukana.


      • -N-
        Sims kirjoitti:

        Mulla on ollut tuo hack jo useamman kuukauden, enkä ole huomannut sen aiheuttavan mitään sivuvaikutuksia. Muistattehan tarkistaa kyseistä hackia ladatessanne, että se on päivitetty Yöelämän vuoksi!

        Pakko varmistaa nyt. Eli nyt kun oon hankkimassa tuota Yöelämää lisäosaa, niin pitääkö mun sitten päivittää se Teens pregnancy- hack sen lisäosan asennuksen jälkeen? Se hack ei siis toimi enää kun oon pistänyt sen lisäosan koneelle? Enpä tullut hullua hurskaammaksi tuolta sivuilta mistä latasin sen alunperin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin pyöräili jalkakäytävällä. Aikuinen ihminen! Vai onko?

      https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/hups-sanna-marin-ja-joni-rakas-kaahasivat-fillareilla-jalkakaytavalla-paljonkertova
      Maailman menoa
      251
      3747
    2. TULI PALO HAAPAVEELLÄ

      Omakotitalo tuhoutui tulipalossa Haapavedellä varhain torstaiaamuna, pelastuslaitos kertoo. Palokunnan saapuessa kohtee
      Haapavesi
      22
      2734
    3. Toivon vain

      Ettet enää välittäisi. Kun näet niin ohitatko. Ettei silmissäsi loistaisi enää mikään minut nähdessäni. Ei sitä pilkettä
      Ikävä
      5
      1765
    4. Tampereella Hämeenkadulla Silmäaseman edustalla on ammuttu

      Tampereen(kin) keskusta alkaa olemaan menetettyä aluetta, samoin lähiöt. Väkivaltaa ja huumeita ym häiriötä. En ihmettel
      Tampere
      119
      1709
    5. Jenni Haukio ja Sauli Niinistö

      Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e93
      Maailman menoa
      49
      1686
    6. Miten sua nyt

      Pitäisi lähestyä tai ylipäätään suhtautua mihinkään. Kyselenkö kuulumisia vai juttelenko päivän säästä. Vai hymyilenkö p
      Ikävä
      85
      1300
    7. Harmailla autoilla liikkuvat vorot

      Keitäs sankareita nämä ovat? https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/harmailla-autoilla-liikkuvat-vorot-ovat-tehneet-us
      Suomussalmi
      21
      1225
    8. Niina Lahtinen avautuu erikoisesta "krapula-metodista" ennen suoraa lähetystä: "Kuin mulla olisi..."

      Kiitos, Niina! Upeasti vedit TTK-parketilla. Tsemppiä tuleviin tansseihin vaikkapa tuolla "krapulametodilla"! Lue Lahti
      Tanssii tähtien kanssa
      26
      1186
    9. Kuka on tämä henkilö

      jonka pullukkaprinsessa kertoilee haisevan? Ennen nykyistä se oli erään seksuaalirikoksesta tuomitun tyypin kanssa, muit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1182
    10. Minä näen sinut

      Näen kuka olet. Osaan laskea. Olen todella, siis todella hämmentynyt, ihastunut, vaivautunut ja ehkä eniten todella epäu
      Ikävä
      31
      1070
    Aihe