Onks kukaa huomannu tälläst: oot eka kiinnostunu jostai tyypist ja sit ku saat sen ni pari ekaa äivää on just kivoi mut siihen se sit lopahtaa. toi on meinaa ihan perseest! vinkkei?
hej...
4
400
Vastaukset
- ailahtelija
Joo saman oon huomannu. Itelleni kävi aina just niin. Kannattaa miettiä asiaa ja yrittää etsiä syitä, mistä se johtuu. Ite pääsin siitä yli vaan ajan kanssa ja miettien mistä se vois johtuu. Luultavasti syy on siinä et on helppo ihastuu sellaseen joka ei ees viel tiiä et oot ihastunu siihen. Siinä on se uutuuden viehätys, mut sit ku se poika huomaa sut ja alkaa kiinnostuu niin sit on tavallaan saavuttanu jotain. Niinhän sitä sanotaan et kannattaa olla hiukan "vaikeasti tavoiteltava". Silloin kiinnostus pysyy yllä. Harva kuitenkaan osaa tätä temppua ja se pätee ehkä jo aluillaan olevassa suhteessa.
Sit tietty voi olla niin et ku tutustuu poikaan niin hän ei sit ookkaan sellanen mitä kuvitteli. - ...
Kai siinä on se, että ihminen kyllä voi ihastua, mutta ei silti halua mitään sen suurempaa ihastuksen kohteen kanssa? Kyllähän avo/avioliitossa elävätkin voivat ihastua johonkuhun toiseen, mutta eivät silti voisi ikinä kuvitellakaan luopua siitä toisesta tämän ihastuksen vuoksi :)
- StrongEnough
Mulla sama juttu. Jos kiinnostun jostain, niin oon alus ihan taivaissa mut se on pelkkää hetken huumaa joka menee ohi ku alkaa tulla liikaa vastakaikuu. Mä haluun sellasen, kenes on mulle haastetta -eli ei itsestäänselvyyksiä.
Ja vinkiks voi vaan antaa, et ehkä ei kannata mennä yhteen niin nopeesti. Kannattaa rauhassa tutustua kunnes on varma, ettei kyllästy toiseen. Koska kyllä kannattaa toisenkin tunteita ajatella...Ei se tunnu kivalta jos joku jättää heti kun aletaan seurustelemaan. =) - sohvaperuna
..ensin tutustua tähän henkilöön ENNEN kun alkaa ns. seurustelemaan? Ei ihme jos kiinnostus lopahtaa kun huomaa, ettei se olekaan sitä mitä toivoi.
Ensin tutustutaan, sitten ihastutaan (jos ihastutaan). Sillo se kestää pitempään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603679- 473679
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512569Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211609- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261