Kun minä tahtoisin ,että kosketat
Minä olen vailla lämpöä
Joka päivä pitäisi minua helliä
Aina antaa ymmärtää että olen ainoa
Onko se niin vaikeaa?
Onko..
15
961
Vastaukset
- lumileopardi
täytyy ehkä antaa Hänelle pieni vinkki...:) Kosketuksen ja hellyyden kaipuusi puit hienosti sanoiksi! Osaat kirjoittaa niin hyvin muutamalla sanalla mutta kuitenkin paljon.. Hieno taito! Kauniita unosia sinne..:)
- Aikuinen nainen
on ihanaa saada palautettta ..ja varsinkin
sinulta kun olet niin lahjakas kirjoittaja!
- kiimainenkin
sisältään,kasva jo vihdoin AIKUISEKSI NAISEKSI!
Häpeän puolestasi tätä, aina samaa!
T. aikuinen nainen 45 v.- Aikuinen nainen
en olekaan vielä ikäisesi :)
joten en voi tietää mitä on olla aikuinen:) - lumileopardi
Aikuinen nainen kirjoitti:
joten en voi tietää mitä on olla aikuinen:)Turhia tuollaiset kommentoinnit, jätä omaan arvoonsa... Hänen runojaan tuskin olemme lukeneet koskaan... Aikas tekstiä ns aikuiselta naiselta.. hmm. Onneksi me tiedämme sentään keitä olemme! Runoilemisiin Aikuinen nainen! :)
- Aikuinen nainen
lumileopardi kirjoitti:
Turhia tuollaiset kommentoinnit, jätä omaan arvoonsa... Hänen runojaan tuskin olemme lukeneet koskaan... Aikas tekstiä ns aikuiselta naiselta.. hmm. Onneksi me tiedämme sentään keitä olemme! Runoilemisiin Aikuinen nainen! :)
näin on
olen kuitenkin
toivoton
häntä kaipaan
NIIN PALJON! - Myös
näin on
olen kuitenkin
toivoton
häntä kaipaan
NIIN PALJON!kaipaan
- Lio
joten en voi tietää mitä on olla aikuinen:)on aikuinen, itse olen saanut aikuiseksi kasvaa liian aikaisin, mutta en ole minäkään enää pikkutyttö, vaikka vielä nuori olenkin, on minullakin tarvetta rakkauteen, ei se iästä kiinni ole jos haluaa rakastaa ja saada kokea sen suuren ihmeen jonka rakkaus meille antaa voi
Siis raksta ja anna itsesi rakkaudelle, elämä on liian lyhyt pitämään sisällään tunteitaan
- Aikuinen nainen
Tahdon sanoa kaikille runoystavilleni että joku pilailee kustannuksellani..
Tunnettehan minut ja jätätte tuon häirikön omaan arvoonsa..vaikka ei hänellä mitään arvoa olekaan!- yötyöläiset
mitäs höpöttää tuo nainen, aikuinen? t.Veljekset
aikuiset! - yrittää,( yököt HUS!)
yötyöläiset kirjoitti:
mitäs höpöttää tuo nainen, aikuinen? t.Veljekset
aikuiset!olla niin aikuinen, tuo nainen, tyttönen vainen.
Kenen miestä ruikuttaa, öitä myöten uikuttaa! - ap.Aikuinen nainen
yrittää,( yököt HUS!) kirjoitti:
olla niin aikuinen, tuo nainen, tyttönen vainen.
Kenen miestä ruikuttaa, öitä myöten uikuttaa!mitäs horiset?
- tiedän
sen että kateelliset täällä mellastaa
mutta älä välitä noista.
- Aikuinen nainen
Runoystävät kuulkaa, minä oikea olen, en arvoton
lainkaan, vaikka hölmöjä sainkin aikaan.(kännissä)
Tahdon vain tuon naapurin Artsin,
hänen vuokseen yön valvoa tahdoin,
uusi muija hällä minkä mahdoin.
Täällä huutelen, ruikutan yötä myöten,
älä jätä Artsi rakas tuuuuuu takas!
Ota syliin mua helli,
niin mä sun vierelläs kellin!
Toiveeni täytä ja mua käytä, pusi pusi .- a ikuinen nainnen
raflasta tuumme
aikuiset naiset
rakastavaiset nukkumaan jo menee
mutta me tääällä vain otettaa drinkkii
ettei oo kinkkii ? elama meilla
taalla uroot etsii käy kun naaras
aikuinen näkkii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835114
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734678Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv852924Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232414Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.602034Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska221805- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131425- 1851318