Opettele ensin käyttämään Unix-tyylisiä käyttöjärjestelmiä, ja tule VASTA SITTEN jakamaan "objektiivisia" "mielipiteitäsi" tänne foorumille.
Surkeat mikkipostauksesi ja täydellinen asiantuntemattomuutesi pilaavat tämän foorumin hauskan ilmapiirin.
En ole pitkään aikaan aktiivisesti kommentoinut tänne, ainoastaan seurannut kohtuullisen viihdyttävää sotakeskustelua ... mutta ala-arvoiset paskanjauhantasi saivat fleimi-agression pintaan.
Pärsereikä
12
799
Vastaukset
- vitusta
vaahtoat? Ota ensin selvä miksi se on sellainen kuin on, ja miksi teki juuri kuten teki ennen kuin tulet jakamaan typeriä kommentejasi.
- plubz
"ala-arvoiset paskanjauhantasi saivat fleimi-agression pintaan." Vai pitäisikö sanoa teini-agressio?
Ompas ksypykkä kiukkunen, ei oo varmaankaan päässy vähään aikaan pukille? "liekö koskaan" - ksym_
plubz kirjoitti:
"ala-arvoiset paskanjauhantasi saivat fleimi-agression pintaan." Vai pitäisikö sanoa teini-agressio?
Ompas ksypykkä kiukkunen, ei oo varmaankaan päässy vähään aikaan pukille? "liekö koskaan"Pariakin naarasta olen sivauttanut. Mutta miten tämä nyt kuuluu tähän keskusteluun paskan vertaa?
- huihh
ksym_ kirjoitti:
Pariakin naarasta olen sivauttanut. Mutta miten tämä nyt kuuluu tähän keskusteluun paskan vertaa?
Että ihan naarasta? Miten onkaan naisten laita?
- Pärsereikä
ksym_ kirjoitti:
Pariakin naarasta olen sivauttanut. Mutta miten tämä nyt kuuluu tähän keskusteluun paskan vertaa?
Hyvä ksymi, hyvä!
- Pärsereikä
ksym_ kirjoitti:
Tais tulla aivot samasta putkesta pihalle samalla kertaa vai? Oliko naaraasi kumia vai silikonia? FreePVC?
- eskomatinjorma
Pärsereikä kirjoitti:
Tais tulla aivot samasta putkesta pihalle samalla kertaa vai? Oliko naaraasi kumia vai silikonia? FreePVC?
pärsereikä tääs edustaa omaa eliölajiaan osaamisen puuttella, solvauksilla ja loppujen lopuksi vedoten siihen ettei vastapuolen edustaja ole harrastanut seksiä pitemään aikaan. Joka onkin erittäin olennainen asia kun väitellään eri järjestelmien teknisistä ominaisuuksista ym ym
- Pärsereikä
eskomatinjorma kirjoitti:
pärsereikä tääs edustaa omaa eliölajiaan osaamisen puuttella, solvauksilla ja loppujen lopuksi vedoten siihen ettei vastapuolen edustaja ole harrastanut seksiä pitemään aikaan. Joka onkin erittäin olennainen asia kun väitellään eri järjestelmien teknisistä ominaisuuksista ym ym
Joo, linuxpuolella osaamisreikiä löytyy mutta kyllä mä jonkin verran eri distroja olen pyöritellyt. Mun ongelmani on vain ollut yleensä liian uusi kone.. pruukaa olemaan niin uutta kamaa koneessa ettei linuxajureita ole vielä tehty siinä vaiheessa joten osa koneesta toimii perusajureilla ja tietäähän sen millaista se on.. hidasta ja toisinaan kaatuilevaa ettei innosta eikä palkitse jos aina joku kohta kränöttää.
Koneita on ollut jo aika monta mutta niin on distrojakin vuosien mittaan.
En mä rupeaisi solvaamaan, olen aika hyväntahtoinen ihminen pohjimmiltani mutta kun joku heittää sen ensimmäisen kiven niin minähän en toista poskeani jumalauta sentään käännä.
Puhut asiaa ettei tämä turhanpäiväinen riitely todellakaan edistä eikä valaise minkään osapuolen tai näkemyskannan etuja.
Kukahan tämänkin taas aloitti?? ksym_ tietenkin sehän aina provoaa täällä muita ja aloittaa paskankylvämisen. Toisaalta hän on itse todennut että tämä on "sodat" ja sodassa kaikki keinot ovat sallittuja. Sulle voin kyllä nostaa hattua vaikka nikkisi onkin aika eskomattimainen (oliko tuo henkkohtaisuus) vaikutat tyypiltä joka pysyy nahoissan mutta eiköhän se ajan mittaan täällä selviä kjehkjeh.. - Pärsereikä
eskomatinjorma kirjoitti:
Luepa tarkemmin, minä en ole missään vaiheessa väittänyt tai epäillyt ksymin seksin puutetta, kommentoin vain objektia kähähähää..
- uusi?
Pärsereikä kirjoitti:
Joo, linuxpuolella osaamisreikiä löytyy mutta kyllä mä jonkin verran eri distroja olen pyöritellyt. Mun ongelmani on vain ollut yleensä liian uusi kone.. pruukaa olemaan niin uutta kamaa koneessa ettei linuxajureita ole vielä tehty siinä vaiheessa joten osa koneesta toimii perusajureilla ja tietäähän sen millaista se on.. hidasta ja toisinaan kaatuilevaa ettei innosta eikä palkitse jos aina joku kohta kränöttää.
En mä rupeaisi solvaamaan, olen aika hyväntahtoinen ihminen pohjimmiltani mutta kun joku heittää sen ensimmäisen kiven niin minähän en toista poskeani jumalauta sentään käännä.
Puhut asiaa ettei tämä turhanpäiväinen riitely todellakaan edistä eikä valaise minkään osapuolen tai näkemyskannan etuja.
Kukahan tämänkin taas aloitti?? ksym_ tietenkin sehän aina provoaa täällä muita ja aloittaa paskankylvämisen. Toisaalta hän on itse todennut että tämä on "sodat" ja sodassa kaikki keinot ovat sallittuja. Sulle voin kyllä nostaa hattua vaikka nikkisi onkin aika eskomattimainen (oliko tuo henkkohtaisuus) vaikutat tyypiltä joka pysyy nahoissan mutta eiköhän se ajan mittaan täällä selviä kjehkjeh..>...on vain ollut yleensä liian uusi kone..
Niinkuin sata-levy ja 64-bittinen prossu, vai? :D - Pärsereikä
uusi? kirjoitti:
>...on vain ollut yleensä liian uusi kone..
Niinkuin sata-levy ja 64-bittinen prossu, vai? :D..homma kaatui ihan AMD 64 prosun ja pci-express näyttiksen kombinaatioon.
- ksym_
Pärsereikä kirjoitti:
Kukahan tämänkin taas aloitti?? ksym_ tietenkin sehän aina provoaa täällä muita ja aloittaa paskankylvämisen. Toisaalta hän on itse todennut että tämä on "sodat" ja sodassa kaikki keinot ovat sallittuja. Sulle voin kyllä nostaa hattua vaikka nikkisi onkin aika eskomattimainen (oliko tuo henkkohtaisuus) vaikutat tyypiltä joka pysyy nahoissan mutta eiköhän se ajan mittaan täällä selviä kjehkjeh..Et vaan osaa.
Johtopäätös: kaltaistesi pellejen pitäisi pysyä kaukana tietokoneista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603679- 473679
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512569Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211609- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261