Minulle tuli sellanen kysymys vaan mieleen, että minkä näkösiä te ootte :)? entä millasista pidätte?
kysely
7
1487
Vastaukset
- kyllästynyt....
Eikö sulla todellakaan oo parempaa tekemistä
- .eteenpäin
Minä olen 2.5 metriä pitkä vihreäsuomuinen marsilainen, jolla on kalun tilalla norsunkärsää muistuttava uloke ja poikaystäväni on pieni, karvainen mammutti, jonka sarvet ovat kasvaneet sisään peräpäästä. Poikaystäväni pitää luonnollisesti vihreistä marsilaisista. Riittääkö tämä sinulle?
- Double
...mun mielestäni ihan hauska ja mukavan kevyt galluppi tämä tänne väliin..ja heti pitää joidenkin muka-älykkäämpien olla laittamassa sarkastisia ja asiattomia vastauksia. Höh sanon minä.
Itse olen melko rento tyyppi. Ja tykkään rennoista tyypeistä. Liian sliipattu ja laittautunut mies on mulle totaalinen turn-off. En pidä viimeistä piirtoa myöten harkituista väreiltään stemmaavista vaatevalinnoista enkä hiuksista, jotka näyttävät siltä että niitä olisi laitettu viisi tuntia (eli olen myös omalla tavallani tarkka ja pinnallinen :) ). Miehen pitää olla vähän renttu. Lerpattavat rikkinäiset farkut ja kauhtunut t-paita ovat hyvä yhdistelmä, heh. Rakastan tatuointeja, lävistyksiä ja rastoja (varsinkin rastat, uuuh!). Hieman epäsiisti mutta ei epähygieeninen...niin sen olla pitää :)- minulla..
minulla sattuu olemaan rastat :D heh.
- täällä
joku halvatunmoinen homo lässyttelee. Parannu heteroks tai ime kivii....
Veikkaan et täällä on kaikki homon näköisiä.
Ite oon 50 vuotias 174 cm 110 kiloo ja tollanen söpö pikkuhomon lässytys saa mut kuumaks- Double
...siis oliko tämä nyt siis mulle suunnattu? Hehee :)
- [gayboy]
Double kirjoitti:
...siis oliko tämä nyt siis mulle suunnattu? Hehee :)
mä oon komea 185/66 blondi,siniset silmät ;) malliksi haukuttu *heh* se on vaan harmi kun niin paljon homoista on rumia tai niin vanhoja:(
ite oon 18w ja seurustelen niin ihanan kundin kans
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603679- 473679
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512569Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211609- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261