Eksyin tälle palstalle vastikään, ja todella mukava huomata että täällä Suomessa (jossa Mariahin suosio ei koskaan ole ollut kovin korkealla) on muitakin Mariah Careytä diggaavia kuin minä! Ostin juuri The Emancipation of Mimin Ultra Platinum Editionin, ja se on kyllä loistava kokonaisuus! Se sisältää myös uuden LOISTAVAN Jenkeissä kohti listakärkeä kipuavan singlen Don't Forget About Us. Mahtavaa, jos Mariah saa vielä tämän vuoden puolella 17.:nen USA:n #1 -singlen!
Kaikki Mariah-fanit, laittakaa viestejä tänne palstalle, on mukava kuulla mitä muut ajattelevat maailman parhaasta laulajattaresta!
P.S. Mariah vs. Madonna -juttu on aivan turhanpäiväistä bullshittiä! Näitä kahta ei voi verrata toisiinsa, eikä todellakaan edes pitäisi...
Mariah...
...4-ever
0
205
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842033
- 1321732
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52946
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273894