Mikä on Klonkun englanninkielinen nimi ? En kuullut sen nimeä kunnolla leffassa.
Ja vielä: Klonkun puhe kuulosti Aku Ankalta :) Varsinkin kuin Bilbo oli ottanut sormuksen, ja Klnonkun huuto kuului luolassa.
"My precious"
Klonkku ?
5
3212
Vastaukset
- Sypra
klonkun englanninkielinen nimi on gollum. vai aku ankalta kuulost? *naur* noo.. ehkä vähän. tosi vähän. ja eikös se ole sméagol? ;)
t. pilkunviilaaja - pellkkä p
Gollum on klonkku englanniksi. Smeagol oli klonkun alkuperäinen nimi.
Nimestähän sanotaan että se tuli KURKKUÄÄNNESTÄ, kun nielaistiin.
Suomeksi voi kuvitella sarjakuvassa "KLONK" - jousimies99
Klonkku on englanniks Gollum.Oon muuten samaa mieltä sun kaa muutenkin.
- Kulpsis
No ei se kyllä minusta A. Ankalta kuulostanu. Itse asiassa kun Saattue kulki Moriassa ja Klonkku kyttäsi niitä, sen sihinä Prrecious kuulosti asialliselta
- Mitherel
...on Gollum. Heh, ei sitä kaikki kunnolla kuulekaan, siis nimeä. Klonkun puhe ei minun mielestäni kuulostanut Akulta yhtään. :) Itse olen oikein revennyt tuolle "My precious!" -replalle. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.424676- 562307
Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2571673Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2671665Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151649Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ921166Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481133Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331107Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2691087- 671083