Onko Perttu hyvännäköinen..

tiinuli

Täällä kyseltiin että onko Timo hyvännäköinen, niin kysympä nyt että onko Perttu hyvännäköinen???? Musta se on tosi hot.

15

2082

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastarannan kiiski

Kaukaa hyvännäköinen ja turhat ovat jututkin.

• tosi tosi

seksikäskin ;)

• Marjukka.

Ei ole minun makuuni. Jokin kasvoissa ei miellytä. Tämä oli minun mielipiteeni.

• fe3fjsk

Minun mielestä hän on ihan tavallisen miehen näköinen. Ei mikään kiiltokuva muttei mikään petolinnunpersekkään.

• minun silmääni

jotenkin.Tumma, niinku pitääkin (mulle) olla. Alakroppa ihanan kapea ja ylhäällä miesmäisyyttä.
      Kuolasin Perttua niissä porausvehkeissä silloin. Todella miehekästä duunia se kivenveisto, sopi ihanasti Pertulle.

• nainen...

ON, ON!!!

• kulkuri

Paljon paljon miehekkäämpi kuin trendipellet Timo ja Antti.

• olet oikeassa siinä..

että paljon miehekkäämpiä kuin ikinä Antti sun muut.

• iik

On hyvännäköinen ja sopo ja vielä miehekäskin.

• vihdin mies

hyvännäköinen !

• caitlin

ja muutenkin ilo silmälle

• sarianne

näköinen,telkussa subilla oli tänään pertun viikossa,nam!

• ei mikään vellihousu

Ihana, että on vielä tuollaisia miehen näköisiä ja oloisia miehiä. Valitettavasti nuorista miehistä tulee nykyään niin usein sipsukoita, kun eivät tee kunnon työtä. Ei punttisalilla käynti tee miehen näköiseksi ja ne lihakset on niin häviäviä ja olemus ei miehen oloinen.
      Perttu on komea ja oikea mies!

• höh!

miehet ja naiset kaikki näyttää erilaisilta ja se on kaikki kiinni geeneistä mitkä on perinyt, ei siinä työnteko tai meikki paljoa auta jos on ruma, epämiehekäs tai naisellinen naamavärkki. Lihakset tosin kasvaa huhkiessa, mutta onko se ainoa kriteeri että on mies jos on lihaksia?
        Jos näin niin meikä on pahassa pulassa =I

• söpöperttu

on

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe