Täällä kyseltiin että onko Timo hyvännäköinen, niin kysympä nyt että onko Perttu hyvännäköinen???? Musta se on tosi hot.
Onko Perttu hyvännäköinen..
15
2056
Vastaukset
- vastarannan kiiski
Kaukaa hyvännäköinen ja turhat ovat jututkin.
- tosi tosi
seksikäskin ;)
- Marjukka.
Ei ole minun makuuni. Jokin kasvoissa ei miellytä. Tämä oli minun mielipiteeni.
- fe3fjsk
Minun mielestä hän on ihan tavallisen miehen näköinen. Ei mikään kiiltokuva muttei mikään petolinnunpersekkään.
- minun silmääni
jotenkin.Tumma, niinku pitääkin (mulle) olla. Alakroppa ihanan kapea ja ylhäällä miesmäisyyttä.
Kuolasin Perttua niissä porausvehkeissä silloin. Todella miehekästä duunia se kivenveisto, sopi ihanasti Pertulle. - nainen...
ON, ON!!!
- kulkuri
Paljon paljon miehekkäämpi kuin trendipellet Timo ja Antti.
- olet oikeassa siinä..
että paljon miehekkäämpiä kuin ikinä Antti sun muut.
- iik
On hyvännäköinen ja sopo ja vielä miehekäskin.
- vihdin mies
hyvännäköinen !
- caitlin
ja muutenkin ilo silmälle
- sarianne
näköinen,telkussa subilla oli tänään pertun viikossa,nam!
- ei mikään vellihousu
Ihana, että on vielä tuollaisia miehen näköisiä ja oloisia miehiä. Valitettavasti nuorista miehistä tulee nykyään niin usein sipsukoita, kun eivät tee kunnon työtä. Ei punttisalilla käynti tee miehen näköiseksi ja ne lihakset on niin häviäviä ja olemus ei miehen oloinen.
Perttu on komea ja oikea mies!- höh!
miehet ja naiset kaikki näyttää erilaisilta ja se on kaikki kiinni geeneistä mitkä on perinyt, ei siinä työnteko tai meikki paljoa auta jos on ruma, epämiehekäs tai naisellinen naamavärkki. Lihakset tosin kasvaa huhkiessa, mutta onko se ainoa kriteeri että on mies jos on lihaksia?
Jos näin niin meikä on pahassa pulassa =I
- söpöperttu
on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla
Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk1219519Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava
Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta1137731Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin347594Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html2387308Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös
seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.976032Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k865901Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j485688Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko1055581Stubb jo paljon tunnetumpi ja arvostetumpi maailmalla, kuin Marin koskaan
Stubb tekee sitä työtä mitä pitää, hän ei koreile vaatteilla eikä ole baareissa räkäposkella kuten Marin. Marininhan pit704714Persut ne lomailee veronmaksajien piikkiin
Nämä rötösherrat kyllä putoavat onneksi eduskunnasta. Ja kuten Marin maksoi aamupalansa, niin nämä reissut pitää periä m323299