Onko Perttu hyvännäköinen..

tiinuli

Täällä kyseltiin että onko Timo hyvännäköinen, niin kysympä nyt että onko Perttu hyvännäköinen???? Musta se on tosi hot.

15

2031

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastarannan kiiski

Kaukaa hyvännäköinen ja turhat ovat jututkin.

• tosi tosi

seksikäskin ;)

• Marjukka.

Ei ole minun makuuni. Jokin kasvoissa ei miellytä. Tämä oli minun mielipiteeni.

• fe3fjsk

Minun mielestä hän on ihan tavallisen miehen näköinen. Ei mikään kiiltokuva muttei mikään petolinnunpersekkään.

• minun silmääni

jotenkin.Tumma, niinku pitääkin (mulle) olla. Alakroppa ihanan kapea ja ylhäällä miesmäisyyttä.
      Kuolasin Perttua niissä porausvehkeissä silloin. Todella miehekästä duunia se kivenveisto, sopi ihanasti Pertulle.

• nainen...

ON, ON!!!

• kulkuri

Paljon paljon miehekkäämpi kuin trendipellet Timo ja Antti.

• olet oikeassa siinä..

että paljon miehekkäämpiä kuin ikinä Antti sun muut.

• iik

On hyvännäköinen ja sopo ja vielä miehekäskin.

• vihdin mies

hyvännäköinen !

• caitlin

ja muutenkin ilo silmälle

• sarianne

näköinen,telkussa subilla oli tänään pertun viikossa,nam!

• ei mikään vellihousu

Ihana, että on vielä tuollaisia miehen näköisiä ja oloisia miehiä. Valitettavasti nuorista miehistä tulee nykyään niin usein sipsukoita, kun eivät tee kunnon työtä. Ei punttisalilla käynti tee miehen näköiseksi ja ne lihakset on niin häviäviä ja olemus ei miehen oloinen.
      Perttu on komea ja oikea mies!

• höh!

miehet ja naiset kaikki näyttää erilaisilta ja se on kaikki kiinni geeneistä mitkä on perinyt, ei siinä työnteko tai meikki paljoa auta jos on ruma, epämiehekäs tai naisellinen naamavärkki. Lihakset tosin kasvaa huhkiessa, mutta onko se ainoa kriteeri että on mies jos on lihaksia?
        Jos näin niin meikä on pahassa pulassa =I

• söpöperttu

on

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      56
      1968
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      165
      1678
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1398
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1357
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      228
      1295
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      339
      1169
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1106
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      316
      1080
    10. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      336
      1070
    Aihe