Tiedättekö tikun ja takun pelastuspartion alkutunnarin! Se on OUTO.
Se laulaa näin...
Pelastuspartio, "ei koskaan tuu"
ei koskaan tuu! ihan outoo!
Pelastus partio
7
663
Vastaukset
- meikkeri
ei siinä lauleta "ei koskaan tuu" tosin en ole saanut selvää mitä siinä lauletaan, mutta niin siinä ei ainakaan lauleta.
- Karuski-95
siin lauletaan niin!Oon 100%varma!
- mä vain
heh,muistelisin että itekkin joskus pienempänä kuulin että siinä olisi laulettu noin :D mutta tuskinpa siinä niin sanotaan..x]
- Minä~87
Joo mukava sarja, harmi että kolmonen päättää sarjan kahden viikon päästä... :(
Ei koskaan tuu?
Onko siitä väännetty joku ihme suomi-versio?? Enkun kielisenä se on ihan järkeenkäypä.- Tarkkaaja
Juuri äsken tarkkaan kuuntelin ja kyllä siinä niin lauletaan.
- väksy
Se on: Pelastuspartio ei koskaan kuhnaa. Minustakin kuulosti joskus niin kuin olette sanoneet, mutta mikäs pelastuspartio se sellainen olisi joka ei koskaan tule? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 29011382
- 1337030
- 1015803
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa415151- 524301
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304019- 613544
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323531Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223055- 793040