Olemme lähdössä Isla de Margaritan saarelle tammikuun 22. päivä ja hotelliin Le Flamboyant. onko kellään kokemuksia ko. hotellista tai jotain muuta tietoa mitä kannattaisi ottaa huomioon kun mukana on kaksi pientä lasta.
Isla de Margarita
8
6192
Vastaukset
- kokemusta on
Jätä ne lapset kotiin. On kaikilla hauskempaa: sekä teillä, että kanssamatkustajilla.
- Hansu
Mielummin katselen ja kuuntelen lapsia kuin Suomalaisia sikakännissä olevia miehiä tai naisia. onneksi tämän päivän lapsilla on mahdollisuus matkustaa, että niistä kasvaisi vähän suvaitsevaisempia aikuisia kuin edeltäjistään. Jos asenteesi on tuollainen niin säälin sinua.
- kokemusta
Hansu kirjoitti:
Mielummin katselen ja kuuntelen lapsia kuin Suomalaisia sikakännissä olevia miehiä tai naisia. onneksi tämän päivän lapsilla on mahdollisuus matkustaa, että niistä kasvaisi vähän suvaitsevaisempia aikuisia kuin edeltäjistään. Jos asenteesi on tuollainen niin säälin sinua.
Ja se paljon puhuttu suvaitsevaisuus opitaan sitten ulkomailla, vai?
Anteeksi. Minä luulin, että suvaitsevaisuuden opettavat vanhemmat, eivätkä ulkomaalaiset. Melko pitkälle menee nykypäivän vanhempien vastuunpakoilu kasvattamisessa.
Minä en mielelläni kuuntele ketään metelöivää iästä, sukupuolesta ja kännin asteesta riippumatta. Lapset eivät ole missään erikoisasemassa. - täytyy
kokemusta kirjoitti:
Ja se paljon puhuttu suvaitsevaisuus opitaan sitten ulkomailla, vai?
Anteeksi. Minä luulin, että suvaitsevaisuuden opettavat vanhemmat, eivätkä ulkomaalaiset. Melko pitkälle menee nykypäivän vanhempien vastuunpakoilu kasvattamisessa.
Minä en mielelläni kuuntele ketään metelöivää iästä, sukupuolesta ja kännin asteesta riippumatta. Lapset eivät ole missään erikoisasemassa.it jäädä kotia jos ei meteliä jaksa. missä ihmisiä siellä meteliä...
- meteli != normaali dB
täytyy kirjoitti:
it jäädä kotia jos ei meteliä jaksa. missä ihmisiä siellä meteliä...
Huomaa, että elät itse metelissä, koska et tunnista normaalien äänien ja metelin keskinäistä eroa. Kanssaihmistesi vuoksi: pysy itse kotona, ettet revi tärykalvoja hajalle heiltä.
- asdfg
jo lentokoneessa suu mutrulla, ei hyvä.
- mauni
ollahan menossa samoihin aikoihin venezuelaan, helmisaarelle. Paikka on ilmeisesti kohtuullisen kallis??????Raha puoli kiinnostaa, dollarit vai eurot???
- Lillan
Ei vaan todella edullinen, verovapaata aluetta kun on. Molemmilla valuutoilla pärjää, meillä oli matkakassa euroina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 671078
- 75971
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813