Isla de Margarita

Kirsi

Olemme lähdössä Isla de Margaritan saarelle tammikuun 22. päivä ja hotelliin Le Flamboyant. onko kellään kokemuksia ko. hotellista tai jotain muuta tietoa mitä kannattaisi ottaa huomioon kun mukana on kaksi pientä lasta.

8

6192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta on

Jätä ne lapset kotiin. On kaikilla hauskempaa: sekä teillä, että kanssamatkustajilla.

• Hansu

Mielummin katselen ja kuuntelen lapsia kuin Suomalaisia sikakännissä olevia miehiä tai naisia. onneksi tämän päivän lapsilla on mahdollisuus matkustaa, että niistä kasvaisi vähän suvaitsevaisempia aikuisia kuin edeltäjistään. Jos asenteesi on tuollainen niin säälin sinua.

• kokemusta
        Hansu kirjoitti:

Mielummin katselen ja kuuntelen lapsia kuin Suomalaisia sikakännissä olevia miehiä tai naisia. onneksi tämän päivän lapsilla on mahdollisuus matkustaa, että niistä kasvaisi vähän suvaitsevaisempia aikuisia kuin edeltäjistään. Jos asenteesi on tuollainen niin säälin sinua.

Ja se paljon puhuttu suvaitsevaisuus opitaan sitten ulkomailla, vai?

Anteeksi. Minä luulin, että suvaitsevaisuuden opettavat vanhemmat, eivätkä ulkomaalaiset. Melko pitkälle menee nykypäivän vanhempien vastuunpakoilu kasvattamisessa.

Minä en mielelläni kuuntele ketään metelöivää iästä, sukupuolesta ja kännin asteesta riippumatta. Lapset eivät ole missään erikoisasemassa.

• täytyy
        kokemusta kirjoitti:

Ja se paljon puhuttu suvaitsevaisuus opitaan sitten ulkomailla, vai?

Anteeksi. Minä luulin, että suvaitsevaisuuden opettavat vanhemmat, eivätkä ulkomaalaiset. Melko pitkälle menee nykypäivän vanhempien vastuunpakoilu kasvattamisessa.

Minä en mielelläni kuuntele ketään metelöivää iästä, sukupuolesta ja kännin asteesta riippumatta. Lapset eivät ole missään erikoisasemassa.

it jäädä kotia jos ei meteliä jaksa. missä ihmisiä siellä meteliä...

• meteli != normaali dB
        täytyy kirjoitti:

it jäädä kotia jos ei meteliä jaksa. missä ihmisiä siellä meteliä...

Huomaa, että elät itse metelissä, koska et tunnista normaalien äänien ja metelin keskinäistä eroa. Kanssaihmistesi vuoksi: pysy itse kotona, ettet revi tärykalvoja hajalle heiltä.

• asdfg

jo lentokoneessa suu mutrulla, ei hyvä.

• mauni

ollahan menossa samoihin aikoihin venezuelaan, helmisaarelle. Paikka on ilmeisesti kohtuullisen kallis??????Raha puoli kiinnostaa, dollarit vai eurot???

• Lillan

Ei vaan todella edullinen, verovapaata aluetta kun on. Molemmilla valuutoilla pärjää, meillä oli matkakassa euroina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1517
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1380
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1146
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      67
      1078
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      971
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      905
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      890
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      831
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      813
    Aihe