Olemme lähdössä Isla de Margaritan saarelle tammikuun 22. päivä ja hotelliin Le Flamboyant. onko kellään kokemuksia ko. hotellista tai jotain muuta tietoa mitä kannattaisi ottaa huomioon kun mukana on kaksi pientä lasta.
Isla de Margarita
8
6188
Vastaukset
- kokemusta on
Jätä ne lapset kotiin. On kaikilla hauskempaa: sekä teillä, että kanssamatkustajilla.
- Hansu
Mielummin katselen ja kuuntelen lapsia kuin Suomalaisia sikakännissä olevia miehiä tai naisia. onneksi tämän päivän lapsilla on mahdollisuus matkustaa, että niistä kasvaisi vähän suvaitsevaisempia aikuisia kuin edeltäjistään. Jos asenteesi on tuollainen niin säälin sinua.
- kokemusta
Hansu kirjoitti:
Mielummin katselen ja kuuntelen lapsia kuin Suomalaisia sikakännissä olevia miehiä tai naisia. onneksi tämän päivän lapsilla on mahdollisuus matkustaa, että niistä kasvaisi vähän suvaitsevaisempia aikuisia kuin edeltäjistään. Jos asenteesi on tuollainen niin säälin sinua.
Ja se paljon puhuttu suvaitsevaisuus opitaan sitten ulkomailla, vai?
Anteeksi. Minä luulin, että suvaitsevaisuuden opettavat vanhemmat, eivätkä ulkomaalaiset. Melko pitkälle menee nykypäivän vanhempien vastuunpakoilu kasvattamisessa.
Minä en mielelläni kuuntele ketään metelöivää iästä, sukupuolesta ja kännin asteesta riippumatta. Lapset eivät ole missään erikoisasemassa. - täytyy
kokemusta kirjoitti:
Ja se paljon puhuttu suvaitsevaisuus opitaan sitten ulkomailla, vai?
Anteeksi. Minä luulin, että suvaitsevaisuuden opettavat vanhemmat, eivätkä ulkomaalaiset. Melko pitkälle menee nykypäivän vanhempien vastuunpakoilu kasvattamisessa.
Minä en mielelläni kuuntele ketään metelöivää iästä, sukupuolesta ja kännin asteesta riippumatta. Lapset eivät ole missään erikoisasemassa.it jäädä kotia jos ei meteliä jaksa. missä ihmisiä siellä meteliä...
- meteli != normaali dB
täytyy kirjoitti:
it jäädä kotia jos ei meteliä jaksa. missä ihmisiä siellä meteliä...
Huomaa, että elät itse metelissä, koska et tunnista normaalien äänien ja metelin keskinäistä eroa. Kanssaihmistesi vuoksi: pysy itse kotona, ettet revi tärykalvoja hajalle heiltä.
- asdfg
jo lentokoneessa suu mutrulla, ei hyvä.
- mauni
ollahan menossa samoihin aikoihin venezuelaan, helmisaarelle. Paikka on ilmeisesti kohtuullisen kallis??????Raha puoli kiinnostaa, dollarit vai eurot???
- Lillan
Ei vaan todella edullinen, verovapaata aluetta kun on. Molemmilla valuutoilla pärjää, meillä oli matkakassa euroina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696871
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes582346- 562118
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se611241Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3531224- 551211
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141101Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79960Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384958Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14947